HALLOWEEN

18 1 0
                                    

Poate pentru unii halloween-ul este considerat o sarbatoare cu costume si dovleci dar pentru mine este doar o zi ca oarecare in care nu fac altceva decat sa stau si sa lenevesc in pat pana la pranz.
Dar nu am crezut niciodata ca in acea zi prieteni iti pot deveni dusmani , nu puteam intelege asa ceva pana seara cand mama imi spuse sa ma incui in casa pentru ca ea pleaca la bunica.
Ok!zis si facut dar ce sa faci intr-o seara de 31 octombrie cand e si luna plina iar vampiri sunt mai puternici decat varcolaci iar asta inseamna ca tot ce as putea face e sa ma uit la tv la un film de halloween !
Printr-o reclama vad ca diseara la miezul noptii este o petrecere la clubul VOGS ....frate trebuie sa fiu acolo neaparat.
O sun pe Sarah si impreuna plecam spre club inca sunt stresata de treaba cu vampiri dar sper sa nu fie nici un incident, pe drum copii enervanti cerseau pe la casele oamenilor: Ne dati ori vo luati!?
Pff ce copii cu spiritul halloweenul-ui sunt plini de bucurie incat dulciurile erau de prisos.
Nu e nimeni la petrecerea asta? Nu vad picior de om ?! Sau am venit noi mai devreme ?
Nu draga probabil cu totii sunt la subsol , e cam sinistru acolo eu nu intru.
Hello Sarah e halloween ce ai vrea sa fie ciocolata si ponei normal ca e sinistru asa trebuie sa fie.
Coborand pe scarile subrede unde cativa dovleci tristi ne aratau calea imi imaginam cum aceasta seara va fi una de neuitat ...pana cand un prost nu o va strica!
Wow cate lumini e super aici dar totul e asa de ciudat ...inima imi bate cu putere ceva se intampla!? Erau ei calanul BadBoys , 5 baieti care nu stiu cum sa faca sa fure cateva inimi sau poate chiar cateva zeci de inimi!
-Sarah haide nu prea imi pace locul asta!
-Glumesti e beton aici eu ma distrez maxim!!! Nu vreau sa plec acum chiar in mijlocul petrecerii..
-Offf doamne Sarah haide acum..
-Nu merg am vazut niste tipi draguti si vreau sa facem cunostinta
Acum chiar ca am dat de greu trebuie sa o scot pe Sarah aici imediat altfel va deveni un vampir stiu deja ce vor sa-i faca o vor ademeni iar apoi o vor musca fara mila.
Va trebui sa creez un plan de scapare voi distrage atentia celor 5 iar dupa o voi adormi pe Sarah si o voi lua .
Sunt foarte aproape de ei dar nu sunt toti unul lipseste unde o fi???...
Sarah haide vino...
-Ce vrei proasto nu ai vrut sa stai cu mine la petrecere acum va trebui sa platesti pentru asta chiar imi trebuia sange proaspat'!!Hahaha...
...O fuck! Deja e prea tarziu au muscato acum e prea tarziu !!!
Esti inconjurata Rose nu mai ai scapare va trebui sa ni te alaturi .....miammm...carne proaspata.....mmmmm sange proaspat un delicuu!!!! HahahahaaaaHalloween!!!
..........Auuu!!!! Nuuu......imi pare rau pentru voi dar cred ca nu stiati ca eu sunt....

Cine sunt ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum