-----Astazi am o zi importanta e miercuri si am concurs de poezie sper macar sa iau locul 3
Scucces!!!!!!
#Good luck ♧♧♧
Ajung la scoala totii copiii in sala de festivitati am emotii ma intreb ce au pregatit ceilalti mai ales Sarah dar Bob ?
Bob este coleg cu mine mai timid dar cu un IQ de invidiat stie aproape orice la teste ia numai A++ (adica 10 cu felicitari).
Agitatie mare toata lumea repeta numai eu ma gandeam la mine si la Klaus , aaa parca zice ca vine azi la scoala la mine de ce tot minte si se ascunde oare ce se intampla cu el ???¿¿¿.....
Copiii tot urcau si coborau de pe scena inalta si sumbra care iti dadea fiori numai cand calcai scandura putrezita scota un scartait de te zgaria oe creier.
Dn'soara Rose te invit pe scena ..........
O doamne ....o doamne eu urmez .....am emotii ......
Si incep sa recit cu intonatie
Hhhhhhhhmmmmm:
Iubire》》》》》》
Iubesti - când ulciorul de-aramă
se umple pe rând, de la sine
aproape, de flori si de toamnă,
de foc, de-anotimpul din vine.
Iubesti - când suavă icoana
ce-ti faci în durere prin veac
o tii înrămată ca-n rana
străvechiului verde copac.
Iubesti - când sub timpuri prin sumbre
vâltori, unde nu ajung sorii,
te-avânti să culegi printre umbre
bălaiul surâs al comorii si al unu-i baiat.
-Aplauzeeeeeee.............wow Dn'soara Rose sunt surprins nu ma asteptam cine stie poate ai noroc ....
-Daa multumesc poate....
Am scapat .....:))) offff uite-o pe Steff ce mai vrea?
-Hei vipera mica ce crezi ca faci?
-Nu fac nimic!
-Eu zic sa te mai gandesti ce crezi ca impresionezi pe cineva cu amarata asta de poezie
-Eu zic sa ai grija cum vb !!!
-Vb cum vreau eu ce acum daca esti cu Klaus gata de dai mare asa ai facut si cu Gill deaia te-a parasit.......hahahaha fraiero :P
Eram nervoasa asa ca am ales sa fug acasa cat mai repede si sa fac o baie lunga........daca mai state cred ca o snopeam in bataie ma enerveaza dar era multa lume altfel ar fi fost vai de ea. :(( :P
Ajung acasa abia asteot sa fac o baie lunga dar ceva trebuia sa strice momentul telefonul suna Pot sa traga-n mine bum-bum.......stiti voi era Klaus
-Da
-Buna cf?
-Baie tu?
-Bine nu stiam ce mai faci nu am mai vb demult
-Da pentru ca tu nu mai vb si nu stiu ce tot ai.....
-Pai tot m-am gandit si pana la urma cred ca ma mut si eu in Mexic....:))
-Nu cred ca e o idee prea buna pe de o parte e bine dar pe alta trebuie sa-ti schimbi si scoala si multe altele......
-Si unde vei sta???
-Gasesc eu o garsoniera
-Offff nu stiu ..... :(
-Lasa va fi bine
-Mda.....
-Bine apropo mai tarziu ne veden in parcul Shot ?
-Sigur voi fi acolo
-Bine
-papapa pwp!!!!♡♡♡Ma imbrac repede cu ce am la indemana ii spun mamei si plec , vineri ne mutam iar maine voi afla daca am castigat concursul de poezie .
Mergand ma gandesc la Gill oare ce face dece nu ma suna ce o fi cu el daca ar afla ca am un copil cred ca ar face infart.
Ajung in parc Klaus sta pe o banca in deoargate singur ingandurat , frunzele pluteau prin aer ca niste gaze iar vantul imi sufla buclele mele negre parca erau niste arcuri dar Klaus era putin abatut oare de ce?
-Buna Klaus (imbratisare)♡♡♡
-Buna draga ce faci?
-Bine putin la plimbare
-Tu ?
-Putin abatut cu plecarea asta :((
-Lasa trecem si peste asta ....
-Dar parinti tai sunt de acord
-Nu conteaza sunt major
-Aproape major ai deabia 17
-Lasa nu conteaza !!!
Iar dupa toate astea buzele lui imi topeau corpul la maxim si lui ii placea la nebunie dar l-am oprit mai exact ceva ma oprit pentru ca deja mi se intamplase ceva cu el si nu mai vroiam si altceva asa ca am decis sa plecam acasa sunt foarte obosita si vreau sa trag un somn lung , vreau sa se termine toate astea si sa revenim la normal.This is the normal world ♡
Uite a venit si ziua in care ne mutam din New York mama e putin dezorientata deoarece ii este fosrte greu sa se desparta de casa noastra , copilul a inceput sa creasca pe zi ce trece dar asta nu ma bucura chiar atat de mult deoarece se poate naste cu vre-o problema care ar putea sa-i puna viata in pericol :(.
Impachetam repede tot ce avem si sunam un taxi .
-Mama avem cam multe bagaje !
-Asta e draga nu am ce face sunt lucrurile tale ai foarte multe si unele chiar nu iti folosesc.
-Ba da mama toate sunt bune .....
-Klaus nu vine???
-Nu stiu , nu am vb cu el dar cred ca vine va sta undeva prin oras a spus ca are rude.....!
-Haide draga a venit taxiul!!!!
-Acum ....stai valizele sunt prea grele nu am voie sa fac efort !
Am plecat pana la aeroport facem vre-o 20 de min....
Am ajuns multa agitatie toata lumea alerga cand intr-o parte cand in cealalta parte.
-"Cursa 656 New York -Mexic va decola in 10 min calatorii sunt rugati sa se grabeasca !!!!
-Asta e cursa noastra trebuie sa ne grabim haide mama!!!!@
Am gaisit un loc destul de bun aproape in coada avionului dar macar plecam odata pana in Mexic facem vreo 2 ore si ceva .......
Telefonul suna tnnnniiianss......o un mesaj e de la Klaus :
Buna Rose scuze ca nu am putut veni dar am o problema in familie te voi contacta in curand !!!!
Te pup calatorie placuta :))))♡♡♡♡
Offf asta ma intristeaza si mai tare de ce oare nu a venit ce problema in familie are???? Incep sa cred ca ma minte face ca si Gill va trebui sa aflu asta asa ca o sun pe Sarah sa o intrebe pe sora ei Jessy daca stie ceva de el (Jessy e colega lui ).
-Buna Sarah!!!
-Hei Rose buna cf ai plecat?
-Da acum sunt in avion
-Offf mi-e dor de tine imi lipsesti si colegilor la fel!!!!
Apropo Steff ma intrebat de tn si i-am zis ca te-ai mutat in Mexic a facut o fata cand a auzit.....nu-i vemea sa creada!!!!!Si a spus ca va veni si ea miercuri la bunica ei tot in Mexic !!!!
-Offfff fuck sper sa nu ma intalnesc cu ea
-Si de ce m-ai sunat?
-Pai vroiam sa stiu daca Jessy stie ceva de Klaus ce tot face ? Ce imi tot ascunde, se fereste nu mai vb ca inainte si nu stiu ce sa fac sper ca nu face ce a facut si nemernicul ala de Gill!!!
-Ok o sa o intreb iti dau sms dupa ce aflu
-Ok ms mult :).
Mama dormea ma uitam pe geam deodata o lacrima imi aluneca usor pe obraji mei incarcati de machiaj ma gandesc la ce va fi intre mine si Klaus cred ca are pe altcineva iar asta ma ingrijoreaza cum ii voi spune eu copilului cand se va naste unde este tatal lui ?
Imi puneam tot felul de intrebari ???? Deodata un bubuit puternic se aude
Boooooom......
Aaaaaaaaaaa ajutor a luat foc aaaaaaaaa......ajutor........
Toata lumea era ingrijorata a luat foc motorul din spate sa supraincalzit acum ce ne facem????
Mirosea a fum si a ars parca era craciunul si parleam un porc asa de urat era incat mi se facuse rau nu mai puteam respira deodata din tavan cazu mastile de oxigen!!!!!
-Evrika......in sfarsit pot respira hhhmmmmmmmmhhhuuuuu.......mama era inconstiientabiar ceilalti pasageri erau destul de alarmati asa ca a trebuit sa aterizam de urgenta asa ca am fost preluati de un autocar care ne-a dus pana la destinatie acolo am fost consultati de un doctor care ne-a spus ca ne-am ales doar cu o sperietura si totul e bine .
Huuuuu am scapat era sa mor niciodata nu mai merg cu avionul .
Ajungem la noua casa cam veche dar cu o gradina fantastica tot felul de florii pe care nu le vazusem niciodata ,o cascada cu pestisori multa iarba verde si mult aer curat .Printre flori statea si preferata mea Verbina ador floarea asat se aseamana cu liliacul doar ca e mai ramificat si cu un parfum de-ti trezea toate simturile.....
Casa arata prin interior mai bine are doua bai , cinci camere dintre care trei dormintoare si doua camere de zi plus bucatarie si terasa era primitoare si comfortabila .
Imi place aici am vecini buni intelegatori si linistiti pana la urma ma voi acomoda repede dar tot imi lipseste agitatul New York .
Smile !!!! Always happy :)
Ma trezesc cu o crampa ingrozitoare de burta offff na doare foarte tare cred ca o sa ajung la spital ceva imi spunea ca o sa se intample ceva groaznic .
Mama a chenat ambulanta si am ajuns la spital totul era atat de ciudat doctorii de acolo au rams socati dupa ce mi-au facut o ecografie totala au descoperit un fetus animal adica un pui de animal nu se stie exact ce este .
O doamne nu se poate asa ceva,ce cauta un animal in burta mea????
Trebuia sa fie un copil un biet bebe doar atat .
Mama era si ea socata si a trebuit dusa la terapie intensiva deoarece facuse preinfarct .
Ma ingrijorasem si mai tare viata noastra e pusa acum in pericol iar vestea si mai grava e ca puiul de animal trebuie scos deoarece imi mananca din organe e crescut prea mare si asta poate deveni si mai grav .
Peste 2 ore intru in operatie va fi ingrozitor
Auuuuuuuu ma doare........simteam ca cineva imi strapunge corpul din ce in ce mai tare pana nu am mai rezistat si m-am trezit Auuuuuuuuu ma doare doctorii erau socati de ceea ce vazusera au spus ca am nascut un fetus animal adica un pui de animal (varcolac) Cum??????????.................de unde varcolac si de ce???
Doctorii mi-au recomandat o expertiza pentru a afla ce mi sa imtamplat aflu ca cineva a facut sex cu mine am incremenit Klaus era de vina pentru toate,de asta se tot ascundea el si nu vroia sa vb cu nimeni stia ce o sa mi se-ntample....
Animalul a ramas la spital pentru analize eu am fost externata si dusa acasa mama era fosrte suparata scapase cu bine din slital dar tot se simtea rau,dupa cateva zile primesc un telefon de la un nr necunoscut ,,,,cine o fi???
-Alo da??cine e?
-Alo sunt Gill te rog sa nu inchizi si sa ma asculti!!!
-Offf ce vrei mai mintit de ce ai plecat cu tarfa aia lasa ca vezi ce-i fac eu!!!! Nu mai pot avea incredere in tn esti un mincinos si tradator pa!
-Ma simt din ce in ce mai rau mai bn nu mai vb mai rau mia facut ar fi trebuit sa nu-i raspun!!!!Acum ma suna si Klaus!!!! :(
-Buna Rose ......sa intamlplat nu-i asa?
-Da idiotule nu puteai sa ma suni si pe mine ce pisici ai facut ???de ce tot te ascundeai stiai ce se intampla de ce nu m-ai sunat???? Puteai sa-mi spus ca esti un animal nu un om normal la cap!!!Acum voi traii toata viata cu cosmarul asta sa nasc un animal in loc de om nu vreau sa te mai vad niciodata paaaa !!!!!:(((
Vreau sa uit de toate nu mai probleme miau cauzat totii nu mai vreau o viata de animal!!!!!!
Life the animal!!!!! :(
CITEȘTI
Cine sunt ?
Loup-garouViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA