Dupa toate astea in sfarsit lucrurile si-au revenit la normal Klaus a ales sa stea cu mine in casa cea noua iar de Gill nu mai vreau sa aud nimic......la scoala colegii imi spun ca ar trebuii sa-l parasesc pe Klaus ca nu e de mine dar nu pot face asta deocamdata....
Mama e plecata in Romania la parintii ei iar eu sunt singura timp de 5 zile doar cu Klaus ,aici mi-am facut noi prieteni dar nu au timp de mine merg in alta parte la concerte ,discoteci,cluburi..........dar eu trebuie sa stau acasa sa am grija sa nu vina vre-un hot in aceasta zona sunt foarte multi hoti chiar aseara o femeie a chemat politia.
M-am plictisit si o sa plec in parc singura deoarece vreau sa imi limpezesc gandurile .....la sfarsitul parcului se zareste o poteca care duce nicaieri asa credeam eu dar defapt duce intr-o lume ciudata....
Am decis sa merg si eu sa vad pana unde pot ajunge ,dar tot mergand drumul se ingusta si se intuneca nici picior de om nu calcase vreodata deoarece se spunea ca e un loc blestemat.
Ceva imi spunea sa ma opresc dar picioarele mele tot inaintau se facu frig.........
O voce rece se auzi din zare:
-Ce cauti aici copila ????prin locurile acestea nimeni nu a mai fost nu ti-e teama?
-De ce sa-mi fie teama sunt destul de nare incat sa ma descurc si singura
-Aiiiii facut o mare greseala ca ai venit aiciiiii ....nu ai auzit ca locul acesta e blestemattttt.....
-Nu cred in asa ceva de ce toata lumea se sfiieste sa calce pe aici doar pentru ca cineva a spus ca e blestemat????E o prostie!!!!
-Eu ti-am spus doar!!!
Locul acesta ma inspaimanta se auzeau sunete ciudate urlaturi de lupi de parca ar fi langa mine deodata vocea aceea se oprise dar in mintea msa totul era incrucisat se facuse tarziu si se intunecase mai bine ma intorc acasa si vin alta data dar nu mai stiu drumul inapoi spre casa dar va trebui sa ma descurc.
Pspspspspspspspsssssssffsshhhha.......
-Ce dracu se aude ?.....
Psssssssssffffffaasssssssffsssss.......
Mrrrrrrrarrrrrr.........
-Cine e acolo ?????
-fssfsfsfsffsfsgs.......mrrrrrrrrrr pleaca de aici acum!!!!
-Iar vocea aia rece te face sa tremuri ....
Am plecat de aici am luat-o pe unde am apucat si m-am tot dus dar fumul gros si negru acolerea totul in cale si nu puteam vedea nimic deodata pammm.....auuuuuu am cazut cineva sau mai exact ceva mi-a pus piedica e foarte ciudat ce se intampla alerg disperata de una singura si nu stiu unde ma duc .
-Ce cauti aici doar ti-am spus sa nu pleci de una singura ........!
Era Klaus dar ce cauta el aici de unde stia el ca eu vin aici ???
-Tu ce cauti aici de unde naiba stiai ca eu sunt aici ?
-Pai....,sunt unul de-al lor!
-Cum adica unul de-al lor ???
-Adica varcolac !
-Ce tu esti dement
-Imi pare rau dar am crezut ca stiai despre asta!
-Haide vb acasa mergem imediat e foarte periculos pentru o fata cu probleme.
Am plecat cu Klaus dar ceva tot imi scoticea mintea parca locul acela imi ramasese intiparit in minte ma tot gandeam oare de ce era asa de periculos doar pentru ca acolo erau varcolaci cred ca deasta sar tot voi afla eu .
Ajung acasa vreau sa mananc ceva nu mainpot stomacul meu deja tipa :Vreau mancare!!!!!!
Imi fac o omleta cu branza si un pahar de suc cu zmeura .miami.......
Dupa toate astea ar trebui sa ma pregatesc de scoala maine am test la mate si nu stiu mai nimic poate Klaus ma va ajuta.
Offff mama se va intoarce curand iar eu nu am facut mai nimic mia lasat o lista cu sarcinile casei asa ca ii le voi da lui Klaus sa aiba grija de tot el nu isi mai doreste ca eu a ma supar si a spus ca va face totul numai ca eu sa fiu bine.
Plec pana la supermarket sa iau cate ceva dar in calea mea ies Steff si Bob doamne ce vor ai astia,
-Hei papusica ce sa intamplat te-ai pierdut????hahahahah:))
-Nu prostilor nu m-am pierdut ma duc sa iau ceva !
-Saracuta iar nu mai are ce manca :))
-Hai Steff date din calea mea ,nu am timp de prostii!!!....
-Si daca nu vreau¿¡!
-Va trebui am multa treaba si nu vreau ca tu sa ma incurci azi da!
-Hai Bob sa mergem e moarta de foame ....vezi sa nu te pierzi pe aici e multa lume iar mama ta nu e cu tine!
-Hai pa.....
Am inceput sa fug iar lacrimile imi alunecau pe obeaji mei moi ma intristeaza mama nu ma sunat de cand a plecat nu stiu nimic de ea si imi e tare dor de ea!! :(
Dintr-o data ceva imi amintise ca fratele ei Josh sta la trei strazi mai inolo si o sa-i fac o vizita.
Care sa fie strada .....hmmmm mai bine intru pe harti deschid super telefonul meu de ultima generatie si tastez "strada Wolf " imi spune ca mai am foarte putin ajung intr-un final sun la usa ......ding-dong.....nimeni!!!!
-Buna pustoaico intra!
-Buna unchiule nu am prea mult timp asa ca o sa trec direct la subiect stii ceva de mama e plecata de vreo trei zile si nu ma sunat ce s-o fi intamllat cu ea??
-Mama ta e bine doar ca va trebui sa soseasca in curand si de asta nu te suna vrea sa-ti faca o surpriza.....
Asta ma bucurat am plecat apoi iar dau se Steff si Bob.
-Hei fato tu ne urmaresti sau ce?....
-Cred ca voi pe mine .
-Da cum zici tu dar cred ca te-ai pierdut si numai stii drumul spre casa hai ca iti zic du inca 10 km si faci la stanga a doua casa e cocioaba ta.
-Tarfo daca mai zici ceva te snopesc ce treaba ai tu cu mine ma vezi pe mine ca te bag in seama sau ca te salut ce dracu tot ma urmaresti dece ai vebit in Mexic daca stiai ca sunt eu !!!!
Zat de aici sau te lipesc de asfalt...!
Ajung nervoasa acasa totul e pustiu pe masa gasesc un bilet in care scrie :
Rose am plecat la scoala Klaus!
Hmmmmm ceva imi zice ca el nu e la scoala oare ce mai ascunde?
Il sun......trrrrrrrr...trrrrr....nu raspunde il are pe silent
Ma pun sa mannc apoi ma voi ocupa de Steff am chef de bataie azi!
Imi iau rolele si plec o vad ca isi cumpara o inghetata cu caramel si nuci prajite la o parte tarfoooooooo.........luatear dracu ce faci dai peste mine cum iti permiti .....!
-Daca iti fut o rola in cap nu mai misti stii destul de bine ce am cu tine pum......pummmm iam dpart capu mai bine plec am fugit si am ajuns acasa imediat klaus tot nu venise asa ca am zis sa ma uit la tv la stiri , aparea Steff cu fata plina de sange si tipa....aaaaaaaaa curva ma batut politia!!!!!!!!aaaaaaa hoato .....................!!!!!
Doamne ce fata naiva!!!!!
-Pot sa traga-n mine bum-bum.......suna telefonul e Josh
-Alo!
-Buna Rose
-Buna Josh
-Am aflat vesti despre mama ta
-Da ce sa intamplat?
....-Pai......nu vrea sa mai vb cu tn si nu o sa se mai intoarca te-a parasit sia gasit pe altcineva!
-Poftim !!!!????? Cum adica asa ceva sa daca o mama nu pot sa cred nici o mama nu si-ar abandona singura fica mai ales cand ii e atat de greu.
M-am suparat foarte tare Klaus e plecat tot nu se intoarce ma voi duce in padurea aia ciudata sa-mi adun gandurile poate ma va ajuta cineva sa trec peste.
Acolo nu se auzea nimic totul era atat de anin si de sumbru nici urma de om iar se aude fasaitul ala ......psslssllslsssffffffssssshhhhhh.....
Cine ai fi iesi imediat de acolo
-Iar te-ai intors de ce?
-Sunt deprimata!!!!!
-Nu ai voie aici nu esti de-a noastra !!!!
-Dar vreau sa fiu chiar acum!!!
-Copilo pleaca in lumea ta ......
Auuuuuuuuu cineva ma muscase imi curgea sange si in jurul meu numai lupi varcolaci cred scoteau un sunet ciudat urlau de parca au prins prada ma speriasem si imi doream sa fie Klaus aici adormisem si visam ceva spectaculos.
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA