---------------E luna plina iar acest moment ma incarca cu multa enrgie dar in accelasi timp daca nu esti vigilent poate fi periculos.Pana acum nu m-am aventurat cand a fost luna plian adar simt ca de data asta se va intampla ceva magic.Auzisem ca in noptile cu luna plina vampirii ataca doar varcolaci iar varcolaci sunt doborati usor fiind ca noaptea vampirii sunt indestructibili , eu nu credeam astfel de legende dar acum dupa ce am amorat un vampir ma tem ca sunt mult mai furiosi iar noi suntem in pericol , nimeni nu o sa intervina deoarce sunt prea slabiti .
Noaptea nu intarzie sa para iar eu sunt din ce in ce mai speriata nu stiu cum o sa fie in seara asta mama lucreaza pana tarziu iar Peter e plecat in tabara la mare cu prieteni lui .Iar eu o retardata am ales sa-mi petrec seara la Tv la un film de groaza dupa ce ca va fi o noapte de groaza mai vizionez si un film la fel de horror.
Oare ar trebui sa ies afara?Hmmm grea decizie mai bine sa ies putin o mica plimbare de seara nu ar strica.
Se aud zgomote din tufis ...probabil vre-un caine!!!
Ma sperie ...imi da o senzatie ciudata ....mai bine ramaneam dar acum sunt prea departe de casa ma voi duce la Lariss sper sa fie acasa, as fi sunato dar mi-am pierdut mobilul cand am fost rapita de wolfi acum trebuie sa astept cateva zile pana imi cumpar altul.Doamne ....se tot aud sunete ciudate care ma inspaimanta....mmm sau doar in my mind?
Offf nimeni nu e acasa .... ce sa fa acum singura in mijlocul noptii ?...
Am impresia ca cineva e in spatele meu...ma introc nimeni offff in my mind!
Continui sa merg ...offf fuck...aaaaaa ....ajutor!!!!!
-Nu mai tipa ca proasta!!!
Iar am cazut in capcana lor!!!!Firar dar de fiecare data!!!!!
-Bai deci ce tot vreti de la mine?
-Ce vrem noi ??? Ne-ai omorat fratele!!!! acum la fel vom face si cu tine.
Unde ma duceti iar????Iar acolo la casa groazei?
-Gura!
Ha!!!.....ia de aici coltisor! Ai uitat ca sunt vanator de vampiri??
Alerg...cat mai repede in fata mea e cimitirul sinistru si infricosator ....nu am ce face trebuie sa intru chiar daca e inspaimantator e viata mea in joc.
Colierul e rosu!!! ce drak? chiar acum? dar nu degeaba este rosu , ma introc si ce vad un mormant pe care scrie Roland Madison! ?? Fuck!!! tata probabil din cauza asta ....cred ca mi-a pierdut urma poate ar trebui sa ma calmez inima imi bate foarte tare iar transpiratia nu ezita sa alunece pe trupul meu firav.
Da cum credeam m-au pierdut dar frica ma copleseste fiind ca stau langa un mormant si mai ales intr-un cimitir la ora 23...!
Ma indrept spre casa ....inca mai sper sa fi fost o iluzie sau un vis dar cred ca nu am eu norocul asta ...de ce ma tot urmareste asta nu stie ca eu sunt vanator de vampiri!
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA