Tot mai rau

36 7 3
                                    

Tot mai rau ... si de ce ? Pentru o viata de varcolac?Mai bine nu dar acum nu mai am ce face deja e prea tarziu ajung acasa intru iar mirosul de fum deja ma strapunge.Repede in bucatarie nimic! Poate in dormitor ...nici aici...hmmm aha in sufragerie!
Ooo doamne....ce cauta el aici ? El e vampirul care ma urmarea stie unde stau deci ceva sigur nu e bine urc repede sus ma incui in camera trag draperia si ma ghemuiesc intr-un coltisor mai retras unde intunericul e vesnic.Totusi nu credeam ca va veni si acasa dar acum ma astept la orice.
...Buum...bummm......deschide stiu ca esti acolo!
Incerc sa ma fac ca nu-l aud dar in mintea mea era deja o previziune usa nu o sa tina prea nult asa ca trebuie sa scap de aici mai ales ca sint singura si neajutorata ...pe geam poate pot sari iar apoi direct in parc!》》》
Mi-ar fi de ajutor daca as avea si eu o masina care sa functioneze dar asta se intampla cand o parchez in fata casei.
Voi imprumuta masina vecinilor nici nu o sa simta ca am luat-o ......brummmm.....spre parc repede ...
Aici ca de obicei pustiu doar maidanezi isi mai fac aparitia in lumina farurilor de la masina.
La o parte.....javrelor altfel va fac carne tocata!!!!
Mi-am ales o tinuta cam neeadecvata pentru o seara incarcata dar ma descurc eu .
Port tocurile rosii cu toc super ascutit asa ca nu recomand sa se atinga careva de mine..nu de alta dar e periculos iar unii nu-si dau seama cu cine se pun.
In haita niciodata nu trebuie sa intarzii dar eu fiindca nu am mai fost demult voi incerca sa-i surprind cu o surpriza!
Nimeni nu e aici???
Helooow!!!
Oh ....deja simt vampiri prin preajma nu se vor apropia prea mult aici e teritoriul wolfilor.
Incerc sa-l ademenesc aproape de casa mea dar in zadar cine stie le unde e acum.Mama nu sa intors nici acum probabil ca iar e pe tura de noapte,raman izolata in camaruta sinistra unde totul se intampla foarte repede incat nici nu-mi dau seama ca un vampir a intrat in casa si e la usa.
-deschide altfel esti moarta!...
Drace!dar chiar nu ai altceva de facut!
-am spus sa deschizi dracu usa asta !
Nici prin cap nu-mi trecea sa folosesc asa ceva dar o idee mi-a tresarit si mi-am dat seama ca am un spray toxic cu aroma de verbina care il va face sa plece imediat!
-Ok...gata mi-a ajuns sprag usa!
-Usor ...usor coltisor!.....
-Intra.!.
M-am pitit dupa usa iar cand a intrat fffsssss .....
Aaaaaaaaaa....aaaaaa.....vei regreta!
SI DUS A FOST!

Cine sunt ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum