La mare :)

44 9 0
                                    

---------In sfarsit vacanta a sosit dupa atata bataie de cap merit si eu o vacanta linistita fara alte griji si probleme , as fi vrut sa fac si altceva dar nimic nu imi trece prin cap decat o escapada la mare mai bine zis la ocean.....!!!----------

Iau masina si pe Sorana cu Lariss si porinim .

-Nu va faceti griji fetelor sunt proffesionista !!!!

Brummmmmm....brum....am plecat masina mea albastra ca oceanul gonea pe soseaua colorata cu un strop de bleu iar muzica rasuna pana pe partea cealalta a orasului...!!

E melodia mea preferata dai mai tare.....!!!!!.....Falava......falava..... :))!!!!

Cerul se inegrea din ce in ce mai tare cu cat ne apropiam de Miami cu atat mai tare se intuneca , ciudat la radio au anuntat ca va fi soare in curand ...! Mmmmm cred ca neam ales o zi foarte proasta pentru plaja dar asta e.[C'est la vie] !

Mai usor soro las-o mai usor ....

Ploua!!!.......ploaia bate-n geamuri ca si cum ar fi cazut cristale de diamant masina gonea nu mai avem mult dar drumul parca se intinde sau mi se pare?

Pooooc.......hhhhhhhhhh........drrdrrddddddd.......

-Pffffffffff....ooooo nu drace pana !

-Ce na facem Rose?Avem vreo rotita de rezerva?

-Nu deoarece desteptul ala de Josh a furato cand a plecat ....pffff ce om... :(

-Si ce ne facem afara ploua cu galeata iar noi suntem izolate in mijlocul padurii dese singure si fara niciun ajutor!!!!

-Nici semnal nu avem doamne fereste in SUA sa nu ai semnal la mobil mai ales pe un Iphone 6+

-Frate a trecut deja 2 ore cat mai stam?

-Hei se aude ceva .........Vrum.....vrummmmmmmmmmmm......

-YESsssss.....sigur e cineva......wow............un BMV seria 7 sa oprit langa noi!

-Hei buna ....buna....

-Bbunaa!!!si tie!

-Va pot ajuta?

-DAAAAAAA

-Avem pana la masina  ai cumva o roata de rezerva?

-Desigur ca am stati imediat o montez!

-Baiatul asta se pricepe !!!! Oare...??....sau poate nu vara asta voi sta cuminte?

-VAIIII....multumesc....cum as putea sa te rasplatesc?

-Nu-i nevoie bine ca vam ajutat ne mai vedem!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Amm ajunssss!!!!!!!Yesssss plaja si e soare [Sun is up move you body] :D

Plaja era minunata nisipul de un auriu aprins te topea numai uitandu-te , nu am chef de o baie asa ca mai bine mergem sa ne cazam la un hotel de pe aici.Ajumgem in fata hotelului si ce sa vezi nu aveam portofelul la mine.......WHAT????

Nu se poate era chiar aici nu avea cum sa dispara fetelor voi ?

-Nici noi nu avem banii ni sau furat!!!!!

-Dar cine ?.......offff acum unde vom inopta?

-Pe plajaaaa!!!!!Dap ce e mai bine decat sa petreci o noapte lunga pe plaja pustie?

Sa vina vara, cu plaja si marea
Cu soarele, sarea
Imi e dor

Sa mergem seara in talpile goale
In tari oarecare
Undeva pe glob

Cine sunt ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum