Spionul
În munca sa,unchiul Jhon este asistat de un agent pe nume
Kabul , care îl plimbă într-o varietate
nesfârșită de mașini special concepute. Ei îi cer ajutor lui
McLuckey , un copil mic blond, singur
acasă, care este foarte bun în alungarea intrușilor. Jhon rezistă tentațiilor venite din partea unei femei
periculoase (Alexandra Paul ), el o găsește așteptându-l
în pat. Dar el lucrează foarte strâns cu agentul 3.14
Bob, al cărei tată, profesorul Ukrinsky
, este, de asemenea, ținut captiv de Rancor.
Jhon a sosit la noi e bucuros in slujba lui el se ocupa cu spionajul e agent sub acoperire inca urmareste ceva dar nu stiu ce prietena mea Sarah mia spus ca o data a urmarit-o pana la WC dar nu stie din ce cauza , insa Jhon nu e varcolac la fel ca noi si nu stie inca dar vrea sa afle mai multe despre ei si vrea sa-i distruga cu orice pret nu ii plac deloc spune ca sunt animale salbatice care vor doar sa omoare,asta ar putea schimba viata noastra fiind ca daca afla ar putea sa distruga tot.
E deja sfarsitul primaverii abia asteot vacanata de vara vreau sa merg la mare la soare sa ma bronzez dar mai am de asteptat mai am examene noroc ca imi mai ocup timpul cu antrenamentele totusi nu se stie niciofata cand e nevoie de vreo lupta apriga cu vreun wolf pe aici nu am nici unul dar nu se stie cine imi are gand rau.De la moartea tatalui totul sa dat peste cap mama inca incearca sa treaca peste dar nu prea reuseste ea zice ca poate daca si-ar reface viata cu altcineva ar fi mai bine dar eu inca nu sunt pregatita mai am multe de descoperit.#Make a smile :)
Peste trei zile e ziua mea abia astept fac in sfarsit 18 ani voi avea o petrecere ca-n povesti un majorat pe cinste mama mi-a promis ca imi ia masina drept cadou de ziua mea deja am permisul denconducere de la varsta de 16 ani asa ca sunt gata de sofat.
Klaus inca nu stie ca e ziua mea dar cred ca il voi surprinde cei de la scoala au spus ca vor si ei sa vina dar inca nu stiu ce voi face.Tot nu vine nu stiu pe unde umbla haita e inca acolo deci el umbla haihui.Sa vezi ce-i fac,afara e vreme de plaja asa ca maine ma duc si eu chiar daca nu voi intra in apa totusi ma voi bronza.
Diseara e reuniune de haita mama mia spus ca ma va insoti deoarece vrea sa se asigure ca totul e ok,seful haitei este un batran de vreo 60 de ani dar are putere foarte mare nimeni nu-l poate invinge nici macar un wolf .
#live the life ☆☆☆♡♡♡♡
Ma simt rau asa ca decid sa stau in pat si sa lenevesc la televizor maine trebuie sa staubpeste ore deoarece am detentie am lipsit foarte mult si am de recuperat noroc ca voi fi singura.!!!!
-Ziiiiingggggg......ora 7
Ma trezesc imi fac un ceai si plec la scoala Klaus iar lipseste noaptea oare ce tot se intampla cu baiatul asta?
La scoala toata lumea era bucuroasa fiind ca azi era ziua altfel toti faceau diferite activitati , dar surpriza profesor nou!!!
Da da unchiul Jhon profesor???
Nu se poate acum nu voi mai putea face nimic sper ca doar azi sa fie cu noi altfel nu stiu ce ma fac.
In detentie stau doar eu cand intra pe usa mare cu gratii din otel Jhon. ????? Jhon.....iar doar nu va sta cu mine .
-Buna unchiule!
-Buna ziua Rose.....cum mai esti?
-Bine :)
-Vom petrece mult mult timp la ore de acum inainte deoarece sunt profesor de mate.
-Cum???profesornde mate......ooffffff mai rau de putea?
Dupa ore merg la biblioteca acolo dau nas in nas cu Steff.....o iar fraiera asta ce o mai vrea era singura dar se uita foarte urat.
-Date din calea mea copilo
-Nu vreau!
-Ai grija deja ma enervezi .....ce nu tiau ajuns baietii si acum....
-Acum ce mai bine taci sau te bag iar in spital.
Steff pleca furioasa, in biblioteca nu e mai nimeni intr-un colt sta tacuta o fata si se chinuie sa deschida o cutie pe care scrie "carti vechi"
-Buna....
-Hei...buna
-Pot sa te ajut?
-Mda....nu pot deschide cutia asta
-Stai ..lasa-ma pe mine
-Gata uite
-Multumesc!
-Cum te cheama?
-Ma numesc Rose...dar tu?
-Gwen..incantata
-Si la ce scoala esti....
-La ultimul liceu din oras
-Aha.....am fost si eu acolo anul trecut dar nu mia placut ....acum sunt la High Music ....
-Misto
-Bine trebuie sa plec am lectii de pian poate ne mai vedem
-Mda...poate ...bine papa
-PaaaDaca tot nu e nineni mai bine plec iau un taxi si ma opresc la un fastfood mi-e foame tare si vreau sa mananc ceva .....comand .....miami cartofi prajiti.....snitel de pui.....
Gata acumma duc acasa poate sa intors Klaus trebuie sa port o discutie cu el de urgenta.....
"#next》》》URGENTA》》》comming soon》》Urgenta............. totul e pustiu acasa mama e plecata la servici iar Klaus doarme.......offfff toata ziua doarme...iar noaptea umbla haihui ....poate se va trezii in curand .
Trebuie sa ajung in padure repede nimeni nu stie nimic de mine .....alerg grabita...auuuuuu....un sunet infiorator se aude din zare....oare ce o fi parca varcolacii nu scot asemenea sunete,auuuuuu...iar se aude ,alergand mai tare imi dau seama ca e un WOLF prin zona incerc sa il evit dar imi iese direct in fata
-Auuuuuu.......am prinsooo......auuuuuu
-Nu ai prins nimic....paaaaa.....lam pacalit am luato pe cealalta cale dar degeaba veneau si mai multi trebuie sa chem ajutoare....auuuuuuooooooauuuuuù!!!!!
Nimeni!
Dar pe cer se zari in lumina luni i umbra neagra ca doua aripi.....cred ca e vreo pasare liliac ,se apropie si mai tare ....cine sa fie unchiul Jhon?
-Unchiule ce cauti aici?Cumva ma urmaresti?
-Nu rose ma asiguram ca totul e bine...
-Atunci ajutama putin nu vezi ca nu ma descurc de unde dracu au aparut wolfi prin zona parca aveam gardieni!
-Nu ma intreba pe.mine fugi.........prin parc iar apoi acasa la matusa mea Lucy si ramai acolo pana vin eu le voi distrage atentia.
Ajung la matusa Lucy
-Buna seara draga Lucy
-Buna sa-ti fie inima draga Rose.....ce te aduce aici...unchiul tau mi-a spus multe despre tine
-Aham......matusa Lucy era foarte ciudata tot vorbea de una singura .....nu stiam ce sa fac timpul trecea prea greu si Jhon nu mai venea...cred ca o sa plec acasa chem un taxi,ajung in fata usi....sange???De unde
In casa totul devastat !!!! Ce naiba a fost aici razboi?
Mama era intainsa in pat si plina de sange iar Klaus iar plecase baiatul asta e enervant iar fuge si nu spune nimic.
Mama trezestete ...mama!!!!
Repede caut tinctura minune care mi-a dat-o bunica sper sa fie buna trateaza orice .
Aplic crema si ranile se strang iar mama se trezeste.
-Mama....slava domnului ....ce ai patit?
-Nu prea imi aduc aminte doar stiu ca cineva ma atacat
-Wolf
-Nu stiu ce a fost
-Iti zic eu ce a fost un Wolf!!!! Ma voi ocupa eu de asta chiar mine dupa scoala ma voi duce la ei in haita si voi discuta cu ei ce tot au cu noi??? Cu ce i-am deranjat?
-Nu scumpo nu poti face asta de una singura e foarte periculos!!! Nu te duci nicaeri lasa asta in seama vanatorilor ....ai scoala maine si ai de invatat.
-Dar mama!!!!
-Am zis ....asa ca hai in camera ta iar cand vine Klaus vreau sa vb cu el dece vine pleaca si nu spune nimic unde se crede la Hotel?
Hai dute si mananca ceva iar apoi la somn maine e o zi lunga!
-Bine mama noapte buna!
Maine oricum ma voi duce in haita la wolfi sa vb cu ei mama isi face griji dar nu pot lasa asta sa se repete la nesfarsit ma voi ocupa si de Klaus iar de Jhon am o presimtire ca nu se tine de cuvant si cam ne spioneaza.
Nu pot dormi ma trezesc din somn deodata si vad negru in fata ochilor ma duc in baie ma spal pe fata....stau ceva timp si imi revin ma uit la ceas 6:03 offff prea devreme dar o plimbare de dimineata nu ar strica soarele inca nu a rasarit dar nu ezita asa ca imi iau rolele si ies, cam racoare......nimeni nu era pe afara decat cateva masini mai misunau tacute prin oras totu era pustiu si nostalgic.
Magazinele inchise nici macar in piata nu e mare agitatie ca in alte zile.
Ma uit in spate....Jhon alerga spre mine disperat.
-Ce cauti aici la ora asta nu ar trebui sa dormi?
-Nu .... mam trezit si nu am mai putut dormi asa ca m-am gandit sa ies la o plimbare e o dimineata superba.
-Treci imediat acasa nu faci ce vrei tu!
-Nu am de gand sa te ascult!
-Mai repede sau iti dau una de te snopesc nu faci de capul tau totul.
-Auzi.....!!! Nu ma mai urmari peste tot esti chiar stresant .... unde ma duc vii dupa mine,lasa-ma in pace de ce ai venit la noi sa ma spionezi ????Deci chiar te rog sa pleci imediat de la noi altfel chem politia .
-Cum indraznesti?....hmmmm pa!
-Pa
Acum mi-am dat seama ce vroia ma spiona sa vada ce fac casa le spuna wolfilor unde ma duc vroia sa ma ademeneasca dar nu a avut vre-o sansa sper sa plece si sa nu il mai vad vreodata al naibi SPION.
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA