Ziiiinnngggg.........
Ceasul suna e timpul sa ma trezesc
-Neatza mama
-Neatza scumpo
Cand plecam ???
Pe la 10 trebuie sa soseasca si Natasha doar mergen impreuna .
-Apropo va veni si Klaus baiatul ei de 17 ani ..
-Oooooo ♡♡♡♡♡♡>>>>
Haide ia-ti halatul,te asteot la masina.
Ajung la spa multa lume Natasha a venit mai tarziu dupa care isi facu apartitia si Klaus un baiat foarte dragut mai dragut ca Gill ochii albastrii ,par blond si un trup sculptat numai patratele de puteai juca X si 0 pe el.
Imediat l-am bagat in seama.
-Buna eu sunt Rose
-Buna eu sunt Klaus ...incantat :)
Cred ca o sa lesin....♡♡♡♡
Draga haide in piscina cu namol
-Klaus tu nu vii ???
-Nu eu ma duc la masaj termal ne vedem mai tarziu
-Bine ♡♡♡
Cred ca baiatul asta mi-a facut ceva parca ne-am cunoaste de o vesnicie.k
Dintr-o privire l-am facut sa se indragosteasca de mine .............
Dupa ce am iesit din piscina m-am dus repede la dus fara mama ea mai sta putin dusurile de barbati erau langa cele de femei si va dati seama ce se intampla acolo................Ma duc grabita imi dau halatul jos si dau drumul dusului un geam transparent era agatat de perete incat vedeai tot ce se intampla acolo si ce credeti l-am vazut pe Klaus gollll...........o my got asa ceva nu se putea arata asa de bine mai ales fara haine doar eu il vazusem lui nici prin cam nu-i trecea.
Dupa ce am iesit cu mama si cu el am plecat impreuna acasa amandoi stand pe bancheta din spate si discutand una alta......pana cand el imi cere nr de telefon eram foarte fericita , dupa ce ajung acasa primesc un mesaj :
-Buna sunt Klaus imi e foarte greu sa-ti spun vrei sa ne cunoastem mai bine?
-Normall nu puteam refuza asa oferta ..........
Iam spus sigur ......
-Bine atunci ne vedem diseara la tine acasa
O doamne vine la mine wowwwwwww nu stiu cu ce sa ma imbrac....abia astept ♡♡♡♡♡
-Bine atunci ne vedem la 9 la mn paapapaaa...... ;)
Nici nu stiu cum sa-i spun mamei
-Mama stiii diseara vine Klaus la noi mai exact la mine
-OOO cineva sa indragostit ..........
-Mama .........
-Nu nimic draga voi face ceva de mancare
-Cred ca va sta aici peste noapte
-Draga ....... din prima ?
-Mama doar vom vb atat tot nimic altceva...........
-Bine atunci dute si pregatestete.....***********************INTALNIRE***********************
Ma inmbrac cu fusta de piele neagra si tricoul superdecoltat alb si pantofi cu toc maro.
Dingdong.......se aude soneria , cred ca e Klaus oooo am emotii !!!!!! :
-Buna
-Buna ma bucur sa te vad (imbratisare)
-Wow arati super
-Ooo ma faci sa rosesc multumesc si tu la fel ;) ♡
-Si mai spune-mi mai multe despre tine
Pai....si tot pana am ajuns in clipa in care ne-am sarutat ma pierdeam in ochii lui de un albastru patrunzator parca traiam un vis intr-o poveste ca frumoasa din padurea adormita................ohhhhhh ce clipe...♡♡♡♡♧♧♧♧
Dupa toate astea am decis sa .......... stiti voi foarte lung........... daaaaaaaa.
Se facu dimineata mama venise peste noi
-Hei trezirea ce asteptati sa va trezeasca cineva?????
-Hai la masa .....
-Si ce sa intamlat aseara ????
-Mama!!!!!......e treaba noastra ce puteam face ????
-Eeee deia se auzea.....!
-Ce se auzea......????
-Ei lasa acum ....
Offfff nu stiam ce sa fac ma simtema atat de rusinata dar si usurata deoarece nu stiu cum ia-s fi spus.Maine am scoala Klais e la celalalt liceu de muzica mie imi place foarte mult dar mamei nu-i surade ideea dar macar e de acord cu relatia mea cu Klaus.Firar am uitat nu am mai fost la analizele lunare chiar acum plec repede cu tramvaiul 55 si ajung acolo imi fac o serie de analize ........
La final primesc o foaie in dreapta jos scrie INSARCINATA .......
Ce???????????? Doamne fereste nu se poate ..........vai de mine nu-mi vine sa cred asa ceva cred ca e de aseara , vai daca mama afla e vai de mine nu stiu ce sa ma fac cred ca voi ascunde sarcina ceva timo cu toate ca e riscant dar asta e nu pot sa fac asta deoarece ma va pune sa avortez sau cine stie ce alta tampenie.......
Il sun pe Klaus simt ca doar el trebuie sa stie primul cu toate ca nu stiu ce reactie va avea dar asta e macar o sa afle la timp
-Alo.....da
-Klaus cf?
-O bine tu?
-Pai nici nu stiu cum sunt!
-Dc sa intamplat ceva???
-Klaus am fost la analize si sunt insarcinata !!!!
-Poftim????? Cum adica ? Cu mine? Nu se poate
-Ba da dar doar tu trebuie sa stii mamei nu-i voi spune decat cand va veni timpul
-O doamne Rose dar m-ai luat pe nepregatite nu stiu ce sa spun pe o parte sunt fericit dar oe alfa parte.....parca e prea devreme deabia ce ne-am cunoscut!!!
-Stiu te inteleg perfect dar tu ai fost cel care nu te-ai putut abtine
-Offfffff nu stiu sunt derutat , va trebui sa ma gandesc bine la asta asa ca vb mai tarziu.
-Bine si eu la fel....
-Ok pa pa te pwp.....♡♡♤♧♧
Mda pai asta se intampla cand nu ai rabdare si fortezi lucrurile asa ca e mai bine sa le lasi sa mearga de la sine.
" Sometimes is good to leave the things to go by itself " :)E luni trebuie sa plec la scoala sar peste micul dejun si plec la scoala pe jos vreau sa fac putina miscare de dimineata :).
Ajung deja Sarah era in clasa alaturi de ceilalti colegi vb despre concurusul de poezie .
Steff era le hol cadeobicei barfea alaturi de prietenei Niky si Mandy....
-Hei Rose ce pregatesti pentru concursul de poezie de miercuri???? Presupun ca ceva despre Gill sau despre despartire hahahaha !!!!!
-Nu proasto voi scrie ceva despre bataia le care ti-o vei lua barfitoareo te prefaci ca nimic nu s-ar intampla esti o proasta si te rog sa ai grija la a doua abatere ti-o iei rau . :P
-Usorrrrr micut-o sa nu ma sperii .....tu nu cred ca stii cu cine vb ,uitate la tn mai intai iar apoi la tine pfoooaaa :))((
-Ascluta printeso scoala asta e prea mare pentru noi doua asa ca una trebuie sa plece adica tu Steff esti o prefacuta ....hai pa :(( :P
Sunt foarte nervoasa fetita asta se joaca cu focul si nu e bine cred ca o sa se arda rau.
Am mate cu doamna Lisa e foarte blanda si nu da exercitii grele .
Copii astazi am treaba asa ca aveti liber toata ziua dar aveti teme suplimantare
BUNA ZIUA .....
Oooooo it's perfect mai mult timp asa pot sa petrec mai mult timp cu mama si cu Klaus. ♡
Ajung acasa fac un dush rapid iar apoi dau drumul la muzica prima melodie Vescan ft Ester -Sub aripa ta ooooo iubesc melodia asta : pot sa traga in mine bum-bum sa ma ating n-au cum........ ♡♡♡♡♡☆☆☆☆!!!!
Inca nu m-am gandit ce poezie sa public va trebui sa improvizez ceva .
Klaus nu ma sunat ce so fi intmplat doar nu.... nu nu cred asa ceva, trebuie sa-i dau ceva timp sa se linisteasca.Mama simte ca-i ascund ceva dar nu stie ce mie greu s-o mint dar cateodata minciuna e salvatoare .
Alta zi incepe nu a chef de nimic plec la scoala azi am biologie si trebuie sa dau o lucrare de control pentru ca nu am mai dat pe la biologie de vreo 2 saptamani.
Steff azi nu era la scoala e bolnava ....... ce teatru are joaca....
Ajungand acasa mama gaseste in camera mea foai de la doctor......o la dracu a aflat acum stie totul ce o sa fac...
-Rose ce e cu asta???
-Pot sa-ti explic
-Ce sa-mi explici nu pot sa cred asa ceva ??? Cum ai putut sa faci asta tu nu te-ai gandit esti inca orea tanara poate sa se nasca prematur.
-Mama nu eu Klaus e de vina nu mai avea rabdare!!!
-Lasa ca vb eu si cu ala vede el
-Esti pedelsita saptamna viitoare ne mutam din oras mergem in Mexic
-Ce??????? Nu nu se poate asa ceva mama m-am obisnuit deja cu cei de aici si acum .......nu ce o sa fa cu Klaus si colegii mei ......offff nici nu vreau sa ma gandesc o veste ca asta nu era de asteptat dar mama nu avea ce face nu ne mai descurcam cu banii si nu avea un job prea bine platit asa ca trebuie sa-si caute ceva mai bun.
"Pot sa traga-n mine Bum-Bum
Sa-ma atinga n-au cum.....!!!! ♡♡♡♡♤♤♧♧
Mama e foarte suparata si nu stiu daca mai are incredere in mine Klaus nu ma mai suna dar de ce nu stiuvar trebui sa-l sun sa-i spun ca voi pleca din oras nu stiu cum va primi vestea dar e mai bine acum decat mai tarziu.
Il sun :
-Alo Klaus
-Da Rose
-Klaus sa stii ca ma mut din oras !
-Ce????? Te-ai tampit la cap !!!
-Nu ....nu mama vrea deoarece nu mai avem bani si ea nu mai are job.
-Doamne fereste si unde va mutati?
-Mexic....
-Fuck.......
-In centrul americii :((( peste 2000 de km cum ajung eu pana acolo
-O sa mai vin si eu lunar vom vb la telefon
-Bine atunci ....maine ne vedem la scoala
-Ok pa pwp :*:*:*:*♤♡♡♡♡♡♡****************************The end**************
CITEȘTI
Cine sunt ?
Hombres LoboViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA