Dupa ce mi-am luat ramas bun de la prieteni si familie ajung in Argentina in sfarsit de cand asteptam.Aici voi fi singura si imi voi face prieteni noi.
Inca mai sper o viata mai buna chiar daca totul merge ca naiba tot voi face eu ce a sa scap si din aceasta problema.Viata asta de varcolac mi se pare tare ciudata dupa atatea batalii si tot felul de ciudatenii inca nu-mi pot reveni din a crede ca sunt WOLF.
Am ales sa ma izolez pentru o perioada asa imi voi reveni deja am suferit destul nu mai suport sa fiu acuzata si toata lumea sa ma barfeasca si sa ma umileasca .
Bunica e singurul sprijin pe care il mai am doar in ea mai am incredere,va trebui sa ma acomodez cu locurile de aici e prima data cand vin dar norocul meu e ca stiu limba Espanol ...
Dimineata nu intarzie sa apara iar eu ma strecor incet pe sub cearceaful alb plin de parfum de iasomie....mmmm simt briza oceanului ...atat de racoritor.
E timpul sa ma trezesc iau repede micul de jun si cobor jos azi am o zi plina.
Iau un taxi si plec spre tabra Qeenland acolo voi desoperi de ce tot mi se intampla atatea lucruri ciudate din cate am auzit maestru Richard e foarte priceput iar el stie sigur de ce am o viata plina de probleme.
Locul acesta mi se pare tare ciudat fum petse tot si nu vad pe nimeni poate ar trebui sa intru voi gasi eu pe cineva mai bine strig:Heiii!!!!Alguien esta aqui?
-Si ....ven aqui....oooo vaya que bueno ...Yo soy Richard
-Aaaaa...si yo soy Rose .....
-Rose Maddison?
-Si yo soy!
Vorbesc si romana am fost acolo acum 2 ani intr-o expeditie
-Wow ce bine .....uite eu am venit cu o problema pe care stiu ca o poti rezolva de ceva timp tot mi se intampla tot felul de lucruri ciudate si numai probleme chiar nu stiu din ce cauza
-Ahamm...inteleg cumva esti Wolf?
-Mda..
-Mi-am dat seama dupa colierul cu piatra de la gatul tau!
-Da acest colier e foarte puternic
-Hmmm de ce e asa ?
-Nu stiu de ceva timp tot asa sta negru
-Ceva nu e bine trebuie sa fie o schimbare de spirit altfel nu cunosc ce ar putea fi.
-Off asta ma ingrijoreaja si mai tare poate ar trebui sa-l arunc numai probleme mi-a adus!!!
-Nu faci o mare prostie nu stii despre blestemul colierului?
-Nuuuu ce blestem?
-Pai odata ce ai devenit wolf acest colier ramane ca un fel de a doua inima deoarece este foarte puternic la fel e si de periculos trebuie sa renunti la statutul de wolf iar apoi poti sa il arunci dar si asa tot nu vei scapa de probleme.
Din cate l-am analizat colierul tau a suerit o schimbare de echilibru nu mai are acel spirit , ai facut ceva in ultima vreme ceva ce a afecatat si colierul cumva lai dat cuiva?
-Hmmm o doamne ceva nu e bine ooo nuuu!!!!
-Rose ce se intampla???
-Ma doare capu foarte tare parca imi explodeaza.....aaaaa!!!!!!nuuu nu mai rezist.......
aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwooooooolaaaaaaaaaaa....!!!!!!!! Wolf
---------------------------------------------------------------------------------------------------
-Deschid ochi speriata!!!
-Ce sa intamplat???...unde sunt??
-Linistestete esti in siguranta!
-Dar ce caut aici?
-Ai avut o criza puternica si ai lesinat am atins colierul tau si asta te-a facut sa te transformi!
-Offff doamne numai necazuri de ce???
Chiar nu mai suport toata viata asta infernala as vrea sa dau timpul inapoi si sa pot schimba ceva ...
Nu credeam ca va fi asa de greu sa fii wolf dar acum am inceput sa regret...dar oare numai mie mi-se intampla?
Mama nu ma mai sunat de ceva timp, cred ca sa suparat dar trebuie sa inteleaga nu pot face mereu ce spune ea pana la urma am 18 ani!
Un vis ciudat mi-a pus pe ganduri pe unde o mai fi Klaus?Asta ar fi trebuit sa stiu de la Gill dar nu vreau din nou sa-i dau sperante de impacare nu vreau iar sa stau si sa sufar deja sunt total deprimata dar sa mai dau ochii si cu el...pffff iar ploua afara totul parca sa stricat chiar si sufletul meu nu credeam ca Gill ma va trada dar la ce sa te astepti dela un pusti de 19 ani?
Totusi poate ar trebui sa iau legatura cu Klaus stiu ca pare absurd dar asta simt macar asa pot sa aflu ce tot se intampla poate ca nu sunt eu asa de priceputa in magie dar cred ca am vreo vraja sau ceva chiar nu-mi pot explica poate Klaus ma poate ajuta.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va multumesc pentru ca cititi cartea dar de ceva timp nu prea mai am cititori stiu ca nu scriu regulat dar incerc !!!!! Urmatorul capitol #adevaruriascunse
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA