ג'ון ג'ונגקוק קם מכסאו מיד, בעקבות מעשי הוריו ואחיו הבכור. ארבעת בני המלוכה מנעו ביטויי ידידות כשהמשפחה הצפון קוריאנית עברה בדלתות.עיניו של ג'ונגקוק זינקו בין הזרים לפני שהתיישב עם הנסיכה. הוא לא יכול היה להכחיש את תחושת ההפתעה הקלה שמתמקמת בבור בטנו, שכן יופייה לא ניתן להכחיש. היה לה עור חיוור ולבן המנוגד בצורה מושלמת לשיערה השחור, מה שנותן לה מראה מלאכי כמעט.
הנסיך יכול היה לחוש את מבטו של אחיו חודר את הצד השמאלי של פניו, למרות שהוא שמר על הפוקוס על הפנים החדשות, והעלה חיוך מזויף על פניו. הוא עבר את אותו טקס שוב ושוב, מאז שאביו הביא לעתים קרובות נסיכות חדשות מדי שבוע בערך.
"המלך ג'ון," בירך המלך הצפוני בלבביות, כששני השליטים עשו דרכם אחד לעבר השני, תוך חיבוק חזק זה של זה.
המלכות חזרו על מעשי בעלן, כשהן ממלמלות "שלום" מנומסות זו כלפי זו. ג'ונגקוק המשיך לעשות את דרכו לעבר הנסיכה, לבוש בהבעה ניטרלית. הוא לא נראה ידידותי ולא קר.
"אני ג'ני קים," אמרה הבחורה תחילה, מטלטלת מעט את ראשה. עיניה היו קשורות אל הנסיך בזמן שסרקה את תווי פניו, המופתעת מהאטרקטיביות המוחלטת של ג'ונגקוק. כמובן, היא שמעה סיפורים על כך ששני הנסיכים של דרום קוריאה היו נאים ביותר, למרות שמעולם לא הבינה את מידת המראה הטוב שלהם עד שמצאה את עצמה עומדת ממש מול הצעיר ביותר.
הנסיך לעומת זאת הספיק רק לחייך חיוך קצר, לפני שכחכח בגרונו ביובש. "ג'ון ג'ונגקוק. איזה תענוג," הוא נמשך החוצה, ולא נתן ליופי שלה להשפיע עליו. הוא נפגש עם הרבה בחורות יפות בעבר, אבל אף אחת מהן לא הרשימה אותו ולו במעט.
ג'ני קים לא הייתה שונה מכל נסיכה שבה נתקל בעבר.
"שמעתי עליך הרבה," הודתה ג'ני, ותחבה קווצת שיער רפויה מאחורי אוזנה. עם זאת, ההערה הזו רק זכתה לנחירה מיונגי, שהופיעה מאחורי ג'ונגקוק.
"טוב, זה לא יכול להיות חיובי, נכון?" שאל הנסיך הבכור בסרקזם, עם חיוך משועשע על פניו. "אני יונגי."
ג'ני רק זמזמה בתגובה כשג'ונגקוק ירה באחיו מבט שובב, אסיר תודה על כך שהוא משך אותו מהשיחה במהירות האפשרית. הדבר האחרון שהוא רצה לעשות זה להתחיל לדבר עם ג'ני, מכיוון שהוא מצא את עצמו סחוט לחלוטין מאנרגיה. חוץ מזה, ג'ונגקוק כבר תכנן להתנתק ממנה, עד שהסיכויים שהשניים יתחתנו כמעט לא היו קיימים.
בינתיים, הנסיכה ניגשה לעבר אביה, שסימן לה אליו כדי לפגוש את המלך ג'ון ואשתו. זה נתן לג'ונגקוק את ההזדמנות לראות מי הגיע עם ג'ני.
רק עכשיו ג'ונגקוק הבחין בדמותו של ילד שעומד מאחורי המלך. היה לו שיער כתום עז והיה לבוש בתלבושת יוקרתית במיוחד, מה שסימן שהוא ככל הנראה אחיה של ג'ני. הגלימות שלבש היו מפוארות מכדי שיהיה לפשוטי העם.
YOU ARE READING
-𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋𝐓𝐘- (𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤)
Romanceשבו הנסיך של דרום קוריאה, הידוע כמי שדחה כל נסיכה אחת הניתנת לקריאה לנישואין, עד לנער משרת נכנס לארמון. זוג צדדי: יונמין קרדיט: @corruptedspit -ספר זה מתורגם- תהנוו💜