ג'ונגקוק עמד בצד, צופה בכולם נערמים לאולם בית המשפט. האולם היה מקושט בלבוש עשיר במשך הלילה, מכיוון שהיו הרבה בני מלוכה עשירים שהגיעו לארמון. המלך ג'ון הבהיר בבירור שהבן הצעיר יתחתן עם הנסיכה, ומכאן מדוע גם מלכים ומלכות מממלכות שכנות היו מוזמנים להגיע לכולם שלו לנשף.
"לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה אנשים," מלמל יונגי באוזנו של ג'ונגקוק בזמן שהשניים התמהמהו באולם המשפט העמוס, מדי פעם מרכינים את ראשם בנימוס כלפי חברי המלוכה שניסו לברך את הצמד. "ג'ימין אפילו לא הגיע עדיין."
הצעיר זמזם בתגובה, מעביר את אצבעותיו בשער העורב שלו. הם היו לבושים בחליפות חכמות ללילה, שאביהן כמעט הכריח אותם ללבוש. הניסיון הקודם של ג'ונגקוק לעזוב את הארמון בזמן שהכדור נמשך התגלה כחסר תועלת כאשר המלך ג'און תפס אותו מתגנב החוצה דרך שערי הארמון.
"אולי גם לג'ני יש ספקות לגבי הנישואים האלה," אמר הנסיך בתקווה, כשעיניו סרקו שוב את אולם בית המשפט, רק כדי לפגוש אנשים לבושים היטב בחלוקים שונים וחליפות נשף. במציאות, ג'ונגקוק חיפש את המראה המוכר של הילד כחול השיער, למרות שבקושי הודה בכך בפני עצמו.
"לא, אידיוט. זה אופנתי להגיע מעט מאוחר יותר מכולם. אל תגביר תקוות," הזהיר יונגי בהתנשאות, לבוש בהבעה משועממת ביותר. "אבל ברצינות. ג'ימין אמר שהוא יגיע בזמן. איפה הוא?"
"איך אני אמור לדעת?" ג'ונגקוק חזר לאחור, מצב הרוח הרע שלו רק הלך והחמיר אחרי כל שנייה שחולפת. "זה מגוחך. אני מרגיש חולה פיזית שכל זה מוקדש עבורי".
יונגי שתק, והחליט שהרבה יותר טוב לו להקשיב לאחיו מאשר להוסיף הערות, מה שכנראה יעצבן עוד יותר את הצעיר. היה ברור שהתקווה הקלה שהייתה לו בגלל העובדה שג'ונגקוק אולי אהב את הנסיכה הוכחה כשקרית, מכיוון שהנסיך ירה ללא הרף הערות זועמות על כך שזה כמעט בלתי אפשרי להינשא למישהו תפל כמו ג'ני.
"הנה הוא," יונגי הזדקף, שם לב למראה המוכר של הילד המתקרב אליו. באופן גלוי, פניו של הנסיך אורו בשמחה כשג'ימין התקדם אליו באיטיות, לא רצה למשוך תשומת לב לאף אחד מהם.
ג'ונגקוק הפנה את ראשו לכיוון המשרת שלו שעשה את דרכו לעבר הנסיכים, לפני שעמד ליד החבר שלו, הציץ בו בעדינות.
"היי, בייב," מילמל יונגי תחת נשימתו, עיניו מרחפות מעל ג'ימין לרגע. "אתה נראה יפייפה."
"שתוק," קבע ג'ונגקוק, מבט של דוחה שוטף את פניו. "שניכם מגעילים." עם זאת, זה רק זכה למבט של רוגז מאחיו שטפח על כתפו של ג'ונגקוק בסרקזם, תוך שהוא מעמיד פני נימה של דאגה. לאחר שלחש "בהצלחה, אחי" הקטן המריאו השניים מחוץ לאולם האירועים, והשאירו את ג'ונגקוק לבדו למחשבותיו.
השעמום החל לזחול לכל סיב בגופו כשהוא נשאר עומד, מחכה בלי סוף לג'ני. אביו הורה לו לחכות עד שהיא תיכנס לחדר, ומכאן מדוע לג'ונגקוק לא הייתה ברירה אלא לציית. אף אחד לא העז לגשת אליו גם, כיון שהיה ידוע עד כמה קצר מזג הנסיך ואורחי הארמון לא רצו יותר מאשר להימנע מהיותם נושא לייסוריו האינסופיים של ג'ונגקוק, שבוודאי יפלו בדרכם אם יפתחו את פיהם. מולו.
YOU ARE READING
-𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋𝐓𝐘- (𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤)
Romanceשבו הנסיך של דרום קוריאה, הידוע כמי שדחה כל נסיכה אחת הניתנת לקריאה לנישואין, עד לנער משרת נכנס לארמון. זוג צדדי: יונמין קרדיט: @corruptedspit -ספר זה מתורגם- תהנוו💜