11.

143 14 2
                                    


ג'ונגקוק פסע לעבר טאהיונג במהירות, עיניו נמנעות מלהשאיר את מראה המשרת שלפניו. הוא לא הצליח למנוע מעצמו ללכת אל הילד, שהבחין בנסיך רק ברגע שג'ונגקוק עמד ממש מול עיניו.

"טאהיונג," מלמל האיש עורב השיער, מנע את מבטו על פניו של הזכר הנמוך יותר. לטאהיונג היו גומות יפות, שהחמיאו לעור השזוף שלו בצורה מושלמת; והנסיך לא ממש האמין כמה אוורירי נראה הילד כחול השיער. "לא חשבתי שתבוא."

"אה," ענה המשרת במבוכה, מרגיש את פיו מתייבש אחרי כל שנייה שחולפת. "כלומר.. אני יכול ללכת אם תרצה," הוא מלמל בביישנות, מיד חש נבוך מאוד מתחת למבט המפחיד של הנסיך.

בפנים, ג'ונגקוק רצה לסטור לעצמו. הדבר האחרון שהוא רצה להיתקל בו היה בור, למרות שתשובתו של טאהיונג סימנה לו שהוא לא יכול להיראות ידידותי גם אם ינסה.

"לא התכוונתי לזה," אמר הנסיך במהירות, מנענע בראשו. לקח נשימה קצרה, הצעיר התייצב למה שכל גופו דחק בו לומר. "כלומר, מה שרציתי לשאול זה אם אתה רוצה לרקוד איתי?"

טאהיונג קפא כשלבו החסיר פעימה, לא מאמין ששמע את הנסיך בבירור. "מה?" הוא שאל, אימץ טון מטומטם בזמן שהוא בוהה בזכר הגבוה יותר בשוגג. "אני לא מבין, אדוני."

ג'ונגקוק ניגב את כפות ידיו המיוזעות על בד החליפה שלו, לא הצליח להבין למה הוא הרגיש כל כך עצבני.(-לא עצבני באמת בלחץ כאילו או מסמיק) לא היה אכפת לו מה חושבים האנשים סביבם בגלל העובדה שהנסיך מנהל שיחה עם משרת, רק אם טאהיונג ידחה את הצעתו.

"האם תרצה שאקח אותך לריקוד?" הוא חזר, תוך שהוא מאמץ טון מוצק יותר, לפני שהוסיף הערה נוספת. "ותזכור את מה שאמרתי, טאהיונג. אל תקראי לי ככה," הוא אמר בשאט נפש, לא אהב את הפורמליות שהייתה למשרת כלפיו.

*פורמליות- ברישמיות

למרבה האירוניה, ג'ונגקוק דרש כבוד כמעט מכל מי שפגש, אולם נראה היה שזה שונה לחלוטין עם טאהיונג. הוא לא רצה יותר מאשר לנהל רק שיחה רגילה עם הילד, כל הציפיות החברתיות זרוקים בצד.

בינתיים, השניים קיבלו מבטים קפואים מכל הסובבים אותם. המלך וג'ני היו בין האנשים הכועסים ביותר שלא האמינו למראה מול עיניהם. הנסיכה חשה זעם עז על כך שהנסיך קיצר את הריקוד שלהם כדי לשוחח עם המשרת שלה, כמו גם עם המלך שרק ניקב פגיונות בחלק האחורי של ראשו של בנו, מרגיש מושפל מאוד בגלל הבושה שג'ונגקוק הביא על כל המשפחה .

אני לא יודע..." הילד כחול השיער השתרר אחריו, מביט בביישנות לעבר הצופים בוהים בזוג." כולם מסתכלים עלינו. "

ג'ונגקוק גילגל את עיניו לעבר טאהיונג כשהושיט את ידו בביטחון, למרות שהתפורר לחלוטין מעצבים פנימיים. "אם יש דבר אחד שלמדתי במהלך השנים האחרונות, זה שלא יהיה אכפת לך מה מישהו חושב עליך."

-𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋𝐓𝐘-    (𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤)Where stories live. Discover now