9.

176 13 3
                                    

כשהוא מיהר לחדרו, ג'ונגקוק שכב במיטתו כשהוא בוהה בתקרה, מהרהר במחשבותיו.  הזוהר הקלוש של אור שמש הבוקר קרן מבעד לחלון שלו, מאיר את חדר השינה שלו בכתום אסתטי.

הוא לא ממש האמין למה שהוא אמר לטאהיונג.  זה לא שהוא התחרט, למרות שהוא ישקר אם יגיד שהוא לא מרגיש מושפל.  המילים די חמקו החוצה, ולג'ונגקוק לא הייתה שום שליטה עליה בשבריר השניה.

זה היה מוזר.  ג'ונגקוק לא ידע מה לא בסדר איתו.  לאחר שראה את טאהיונג במטבח, הנסיך הרגיש חסר מילים בפעם הראשונה בחייו.  הוא לא יכול היה שלא לאפשר למילים שלו להילכד בגרונו בזמן שדיבר עם המשרת, מה שבלבל אותו מאוד.  הוא ידע שהוא לא נמשך כלל לבנים, אז למה הוא התנהג כל כך פתטי מול טאהיונג?

בינתיים, הילד כחול השיער זחל על המזרון המטומטם שלו לאחר התקרית עם ג'ונגקוק במטבח, חיוך קטן על פניו.  דברי הנסיך חזרו בראשו שוב ושוב.

"קרא לי ג'ונגקוק."

המשרת ללא ספק מצא את ג'ונגקוק מושך.  כלומר, מי לא יעשה זאת?  עוד קודם לכן, הוא שמע את ג'ני והוסוק מתנפצים על כמה שני הנסיכים יפים.

לפני שפגש את המשפחה הדרומית, טאהיונג היה מודע מאוד לדיבור שהתפשט בממלכה שלו על ג'ונגקוק ויונגי.  הנסיכים נחשבו מאוד שמורים ומנותקים, אם כי כמה רגעים לפני שג'ונגקוק הראה לטאהיונג צד חדש לחלוטין.  הוא לא האמין שהנסיך איפשר לו לפנות אליו בשמו האמיתי.

כאשר עיניו של המשרת החלו לצנוח אט אט מעייפות, מוחו היה מקובע בנסיך עורב השיער שלא הצליח לעזוב את ראשו של הנער הכחול, למרות העובדה שטאהיונג היה מודע מאוד לכך שלעלוף על המחזר של פילגשו  אסור לחלוטין.

למחרת בבוקר, ג'ונגקוק התעורר בפתאומיות למראה אחיו מתפרץ לחדרו, ואחריו צמוד ג'ימין, שהנסיך הבכור כמעט גרר פנימה.

"מה אתה עושה?"  ג'ונגקוק נאנק, טמן את פניו בכרית שלו.  הוא הצליח לסחוט רק שלוש שעות של שינה שלווה באותו לילה, ומכאן הסיבה שראשו היה סתום לחלוטין מעייפות עזה.

"למה אתה מתכוון? ישנת יתר על המידה יותר מדי זמן," נזף יונגי בביטול, מוריד את השמיכות מאחיו שקלל אותו מתחת לנשימה, מתהפך על גבו.

ג'ונגקוק הרחיק את השינה מעיניו לפני שפלט פיהוק כבושה, והבחין לבסוף בנוכחות משרתו בחדרו.

"מה אתה עושה פה?"  שאל הנסיך מאשים, והפנה אצבע מאיימת אל ג'ימין.  "צא החוצה."

עם זאת, יונגי רק שמר על אחיזה איתנה יותר בכף ידו של החבר שלו, והביט בחזרה באחיו שלו.  "עזוב אותו בשקט. הוא נשאר כאן."

ג'ונגקוק לא יכול היה שלא להעווה את פניו על כמה שיונגי היה המום.  המחשבה על כך שאחיו מרשה לעצמו להיות תלוי על אדם ספציפי אחד, גרמה לצעיר להרגיש חולה.  מאז שפארק ג'ימין גנב את תשומת ליבו של הנסיך, יונגי התחיל לבלות פחות זמן עם ג'ונגקוק ויותר זמן עם הילד.  אין ספק שזה כאב לו, למרות שהוא נמנע מלספר ליונגי איך הוא מרגיש בגלל העובדה שהוא נאבק להביע את הרגשתו כלפי אנשים.

"חוץ מזה, לא שכחת מה קורה הערב?"  שאל יונגי והרים את גבותיו לעבר אחיו, שבתמורה משך בכתפיו ללא ידיעה.  "טיפש שכמותך. זה הנשף שמוקדש לך. אתה לא זוכר?"

ג'ונגקוק הרגיש את ליבו נופל.  תחושה מפחידה התגנבה לבור בטנו, כשהמציאות שבה התחתן עם ג'ני הפכה להרבה יותר אמיתית בכל יום שעובר.

"צריך שיהיה לי אכפת?"  הנסיך חזר בתשובה, מסווה את תחושת העצב שלו בהתנהגות של יהירות צרופה.  "אני אפילו לא ארקוד איתה בכל מקרה."

יונגי גלגל את עיניו כשג'ימין רק נשאר שקט, מרגיש די מביך בחדר.  הוא לא ידע בדיוק מה לומר, וגם לא יעז לפתוח את פיו מכיוון שהנסיך הצעיר הפחיד אותו מעל לכל.

"מהמר שלא. אבל זה לא אומר שאתה לא הולך להתחתן איתה, נכון?"  יונגי ירה לאחור, מנענע בראשו אל ג'ונגקוק.  "תתכונן. אני אראה אותך למטה."

שני הנערים עזבו את החדר, ומשכו מיד את ידיהם כדי שלא יראו אף אחד שמסתובב בארמון.  העונש למשרתים המעורבים רומנטית או מינית עם בני משפחת המלוכה היה עונש מוות, ומכאן מדוע יונגי וג'ימין ניסו כל הזמן לא למשוך תשומת לב כלשהי לעצמם.

כשג'ונגקוק ראה אותם עוזבים זה לזה בכיוונים מנוגדים, הוא לא יכול היה שלא לדמיין איך זה יהיה בינו לבין טאהיונג.  מבחינה פנימית, בעצמו, לא הייתה לו שום משיכה כלפי המשרת, ובכל זאת הוא לא הצליח להבין מדוע הוא בכלל חושב על ההשלכות על האפשרות שהוא יערב את עצמו עם טאהיונג.  הוא אפילו לא חשב על בנים בצורה רומנטית קודם לכן, אז למה הייתה תחושה מטרידה בגופו שהרשיעה אותו ללא הפוגה שהמשרת היה צעיר מאוד משוכנע מושך?

הנסיך האשים את זה בעובדה שראשו היה בכל מקום בגלל הלחץ שהוטל עליו מנישואיו המסודרים עם ג'ני.  אולי הנזיפות הקבועות מהוריו על החתונה שהילדה גרמה לבלבול פסיכולוגי.  לא הייתה שום סיכוי שהוא יוכל אי פעם לחבב את טאהיונג מבחינה רומנטית, אז הנסיך רק דחק בכוח את דמותו המוטבעת של המשרת ממוחו כשהוא משך את עצמו מהמיטה, מתכונן לנשף שיתחיל רק בעוד כמה שעות.

----------------

גם הפרק הזה יצא די קצר..

אהבתם??

מחר אני יעלה עוד פרק❤

-𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋𝐓𝐘-    (𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤)Where stories live. Discover now