--MARİNETTE--
Yine işten çıkmıştım. Arkeolog olmak cidden zor bir işti. Özellikle bizimki. Birkaç gün önce iki yıl oldu ben bu işe başlayalı ve onu görmeye başlayalı. Hızlıca evime doğru yürüyordum. Mutfağa girip yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım.
--YAZAR--
Uğur böceği iki yıldır bu işteydi ve Kara kediyle beraber çalışıyorlardı. Her ne kadar Uğur böceği, Kara kediyle arada sırada atışsa da onu çok seviyordu. O çok sevse bile kimlikleri öğrenmek isteyen her zaman olduğu ve olacağı gibi Kara kediydi. Aynı şekilde işinde çok ciddi olan da oydu.
Kara kedi, birbirlerinin kimliklerini bilmenin onları güçlendireceğine düşünüyor ve buna inanıyordu da. Ancak Uğur böceği, kendisinin kimliğimi kediciği öğrenirse kendisinden nefret etmesinden korkuyordu. Hiç olmazsa şuanda bir arkadaşlık bağları vardı ve onu bozmak istemiyordu. Her ne kadar kediciğinden daha fazlasını beklese de kediciği bunu yapmıyordu. Belki de Uğur böceğinin böyle bir şey düşündüğü aklının ucundan bile geçmemişti. Fakat Uğur böceği bunu düşünmek istemiyordu.
Kara kedinin ise bir sevgilisi vardı. Her ne kadar ondan rahatsız olsa, kendisinden uzak tutmaya çalışsa bile. İkisinin de ailesi zengindi ve aileleri yüzünden yakında evlendirileceklerdi Aileleri onları birbirlerine uygun görmüştü. Ayrıca kızın, Kara kediyi sevmesini de unutmamak lazım.Marinette, Kara kediye olan duygularını saklamakta az da olsa zorlanıyordu. Klasik bir gün işinden döndükten sonra kostümünü çıkardı ve askıya astı. Kendisine yiyecek bir şeyler hazırlarken düşünmeye başladı. En yakın ve müsait bir vakitte Kara kediye hislerini açıklayacaktı.
--BİRKAÇ GÜN SONRA UĞUR BÖCEĞİ--
Klasikleşmiş bir şekilde işten çıkmış karargaha doğru gidiyorduk. İçeri girdik çaldığımız pardon aldığımız şeyleri patrona verdik. Patron tatmin olmuşa benziyordu. O sırada Kara Kedi konuştu.
"Çıkabilir miyiz Bay Felix?"
"Tabii, buyurun."
Kara Kedi önde, ben arkada karargahtan çıkmıştık. Tam gitmek için hazırlanıyordu ki kolundan tuttum. Bana "Ne oldu?" dercesine bakıyordu.
"Bir sorun mu var Uğur Böceği?"
"Pek bir sorun olduğunu sanmıyorum ama eğer müsaitsen Eyfel Kulesinde birkaç dakika konuşabilir miyiz?"
"Tabii."
"Gidelim mi?"
"Evet."
Bana soğuk mu davranıyordu ben mi öyle düşünüyordum?"
--ADRİEN--
"Evet." dedim ve yürümeye başladık. Birkaç dakika içinde oraya gelmiştik. Yanıma yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Seninle ilk tanıştığımız gün.."
Uğur Böceği derin bir nefes aldı ve tekrar konuşmaya başladı.
"Seninle ilk tanıştığımız gün fark etmiştim. Senin yanına geldiğimde çok garip hissediyordum. Yanındayken içimde kelebekler uçuşuyordu. Hâlâ öyle. Seni çok seviyorum. Bu arkadaşlıktan öte olan sevgiyi artık içimde tutamıyorum. Lütfen arkadaşlığımızı bozma olur mu?"
Dedikleri karşısında şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Daha önce onun hakkında hiç böyle düşünmemiştim. Sürekli beni arkadaşı olarak sevdiğini sanmıştım. Uhm.. Benden bir cevap bekliyor..
"Uğur Böceği.. Ben.. Senin bu zamana kadar bana karşı arkadaş olarak bir sevgi beslediğini sanmıştım. Hiç bu açıdan düşünmemiştim. Ama eve-"
Tam evet diyecekken aklıma aile baskısıyla evlendirileceğim geldi. Şaka değil mi bu?!
"Seninle arkadaşlığımızı bozmak istemiyorum ama ben sana karşı öyle duygular beslediğimi düşünmüyorum. Umarım bu söylediklerimden sonra arkadaşlığımız bozulmaz. Ancak biz birbirimiz için uygun değiliz. Her ne kadar kimlikleri öğrenmek isteyen ben olsam da sevgiden değil, bizi güçlendireceğinden dolayı böyle düşünmüştüm."
"Uhm.. Peki Kara Kedi öyle olsun. Merak etme hâlâ arkadaşız."
"Buna sevindim. Başka söyleyeceğin yoksa gidiyorum."
"Tabii."
Umarım onu kırmamışımdır. Fazla mı sert konuştum? Lütfen benim yüzümden üzülmesin. Neyse "Yakında bana karşı olan davranışlarından anlarız." diye düşünüp eve doğru yürümeye başladım.
--MARİNETTE--
Ne olmuştu da birden duraksamıştı? Peki ya onca sözden takıldığım şeyin bu olmasına ne demeli? Bir dakika "Sana karşı öyle duygular beslediğimi düşünmüyorum." mu demişti o? Peki bunu derken neden suratı sirke satıyordu? Sanki bana söylemek istediği ama söyleyemediği bir şey vardı. Bunları öğrenmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım.
Ben bunları düşünürken eve çoktan gelmiştim. Hızlıca üstümdeki kostümden kurtuldum ve yatağıma yatıp bu olanları düşünmeye başladım.
~
Yeni serimiz vatana millete hayırlı olsun! Fikirleriniz neler? Tadımlık bir seri olur diye düşünüyorum. Yarına yetişirse Kaçınılmaz Hata'nın yeni bölümü geliyor. Hadi yine iyisiniz. Bir haftada iki bölüm. Neyse kediniz kaçarr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affet Sevgilim | Ladynoir Hikayesi
RomanceKara Kedi zorla reddetmiştir ama ona aşıktır, bunu belli edemediği için pişmandır.