-- YAZAR --
Ertesi gün genç kız erken uyanmıştı ve telefonunu eline almış kediciğiyle çekildiği fotoğrafına bakarken aklına gelen şeyle hemen gruplarına girdi ve mesaj yazmaya başladı.
"Efendim, size dün söylemeyi unuttuğumuz önemli bir şey var. Sonraki ilk görevde mi gelelim yoksa en yakın tarihte karargahta mı?" yazıp tekrar sosyal medyada dolaşmaya başladı genç kız.
Bir süre sonra genç kız, genç adamı kahvaltıya çağırmak için odasına doğru adımladı. Kapının önüne geldiğinde tıklattı fakat ses gelmemişti. Tekrar tıklattı fakat yine ses gelmeyince daha uyanmadığını düşünüp yavaşça içeriye girdi.
Evet, genç kız yanılmamıştı. Genç adam daha uyanmamıştı. Kapıyı kapatıp yavaşça yatağa doğru yaklaştı ve ardından Adrien'a seslendi fakat genç adam ses vermemişti. Sesinin seviyesini biraz daha artırarak tekrar seslendi ve ardından bekledi.
Birkaç dakika içinde genç adamda bir kıpırdanma oldu ve gözlerini ovmaya başladı. Yatakta doğrulduktan sonra yarı uykulu bir şekilde konuştu.
"Efendim Marinette?"
"Şey, kahvaltıya bekliyorum diyecektim Adrien."
"Tamam, sen in ben hemen geliyorum."
"Peki ama gecikme."
Genç kız çıktıktan sonra Adrien hazırlandı ve aşağıya, kahvaltıya indi. Kahvaltısını yaptıktan sonra telefonunu almak için odasına çıktı. Telefonunu şarjdan çıkardığında grupta olan yazışmayı gördü.
"Efendim, size dün söylemeyi unuttuğumuz önemli bir şey var. Sonraki ilk görevde mi gelelim yoksa en yakın tarihte karargahta mı?" yazmıştı Uğur Böceği ve Ardına da patronları Felix cevap vermişti. "Madem önemli o zaman bu gece karargaha bekliyorum."
Genç adam hızlıca mesaj yazmaya başladı. "Akşam orada olacağım, hiç şüpheniz olmasın." Ardından grubu kapattı ve telefonunu kapatıp cebine koydu. Bugün Marinette'in onun için tasarladığı smokini deneyecekti.
Evet, Adrien harika bir modeldi ve tabii Marinette'de harika bir tasarımcı. Şimdi diyeceksiniz "Marinette kendi gelinliğini de tasarlayabilirdi." diye fakat genç kız istemiyordu. Pek de istekli değildi gelinliğini tasarlama konusunda ve bunu düzgün bir ifadeyle genç adama söylemişti.
Genç adam da itiraz etmemiş sorun olmadığını özel tasarım olanlardan alabileceklerini söylemişti. Tabii bir şartla. Bu şartta genç adam, genç kızdan kendi smokinini tasarlamasını istemişti ve Marinette'de kendisinin genç adamdan isteğini genç adam kırmadığı gibi genç kız da genç adamın isteğini kırmayıp nazik bir dille hazırlayabileceğini söylemişti.
Evet, belki Adrien'ın yerinde Kediciği olsa kabul ederdi Marinette kendi gelinliğini tasarlamayı fakat bilmiyordu ki aslında aşık olduğu kişiyle evlendirildiğini. Kader onları farklı bir şekilde bir araya getirmeyi planlıyordu. Kim bilir belki de çok yakındı.
Aslında Adrien da hafif Uğur Böceğinden hoşlanıyordu ama bu hoşlantıyı arkadaşça sanıyordu fakat aslında öyle değildi. Her neyse.. Genç adam telefonunu kapattıktan sonra Marinette'in çalışma odasına doğru gitmişti smokini denemek için.
Kapıyı çaldı ve içeriye "Gel." komutuyla girdi. Genç adam, genç kızdan tasarladığı smokini istemek için konuştu.
"Smokin nerede Marinette?"
Genç kız tasarladığı kıyafetleri koyduğu dolabı açtı ve içinden Adrien'a tasarladığı smokini alıp verdi. Ardından konuştu.
"İşte burada. Giydikten sonra gel de bir bakayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affet Sevgilim | Ladynoir Hikayesi
RomanceKara Kedi zorla reddetmiştir ama ona aşıktır, bunu belli edemediği için pişmandır.