'Önceki Bölümden'
"Şşş.. Sen resmi şekilde bile artık benimsin. Evet, belki güzel bir düğün günümüz olmamış olabilir belki sana çıkma teklifi etmemiş olabilirim ama bunları telafi edeceğim sana söz veriyorum Leydim."
"Hiçbirini istemiyorum. Sadece yanımda ol yeter Kedi."
"Hep yanında olacağım, sana söz veriyorum Böceğim."
O an içimde olan mutluluğu anlatamayacak durumdaydım. Kediciğim, evet Kediciğim artık beni seviyordu! Bir süre öyle kaldıktan sonra ayrılmıştık ve biricik kediciğim konuşmuştu.
"Artık dinlenmelisin Leydim."
Dudaklarını alnıma bastırdı ve konuştu.
"İyi geceler Leydim.."
"İyi geceler Kediciğim.."
-- YAZAR --
'Günler Sonra...'
Aradan günler su gibi akıp giderken genç kız gün geçtikçe daha da iyi oluyordu. Genç adam her şeyi bırakmış sadece genç kızla ilgileniyordu. İş yapmayı bırak, genç kızın kendi başına lavaboya gitmesine bile izin vermiyor sürekli kucağında bir yerden bir yere taşıyordu.
-- FLASHBACK --
"Adrien iyileştim artık, beni kucağında taşımasan mı?"
"Hayır, hastasın ve benim seninle biricik eşin olarak ilgilenmem gerekiyor."
"Haklısın, hâlâ eşimin şımartmalarına ihtiyacım var."
Genç adam sırıttı.
"Eşin, seni başka şekilde de şımartır ama neyse."
Genç kız kızarırken konuştu.
"Adrien!"
"Sen kızarınca daha da tatlı oluyorsun. Seni ısırmamam için hiçbir neden yok."
Genç kız utanarak başını, genç adamın boynuna gömdü. Genç adam başını genç kızın başına doğru eğdiğinde gülümsedi.
"Her şey senin için leydim."
-- FLASHBACK END --
İki genç de bu süreçte izinliydi. Hiçbir şekilde karargaha gitmemişler sadece genç kızın hemen iyileşmesi için dinlenmişlerdi.
Bugün ise kostümlerini giymiş görev için bir maskeli balonun olacağı malikaneye gidiyorlardı. Aynı arabadalardı ve genç adam gözlerini yoldan ayırmıyor ama durmadan genç kızı tembihliyordu.
"Bak Böceğim, herhangi bir vurulma olayında önüme atlamayacaksın."
Genç kız başını iki yana salladı.
"Hayır, sen vurulma, senin yerine ben vurulurum."
"Bak güzelim, bi'tanem, nefesim, her şeyim, canımın içi lütfen, sana bir şey olsun istemiyorum."
Genç kız dolan gözlerini gizlemek amacıyla gözlerini sıkıca kapattı.
"Sana bir şey olursa dayanamam. Benim biricik Kediciğim, ne yaptıysam senin canın yanmasın diye yaptım."
"Yapma Uğur Böceği, yapma! Canın yanmasın diye diyorsun ama canım yanıyor!"
Genç adamın bağırmasıyla genç kızın gözlerinden bir yaş süzüldü. Genç kız gözlerini cama doğru çevirdi. Gözlerinden yaşlar akarken genç kızın ağzından bir hıçkırık kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affet Sevgilim | Ladynoir Hikayesi
RomanceKara Kedi zorla reddetmiştir ama ona aşıktır, bunu belli edemediği için pişmandır.