14. Bölüm ~ Final

165 12 18
                                    

Bana söylenene göre buraya bölüm şarkısı bırakılıyormuş, biz de final bölümü hatırına hikayemizin şarkısını buraya bırakalım o zaman. 

Ege Balkız & Burry Soprano - Affet Beni Sevgilim 

'Önceki Bölümden'

    Genç adam dudaklarını, genç kızın dudaklarına bastırdı. Genç adam, genç kızdan ayrıldığında fısıldadı.

"Oğlumla konuşmalıyım..."

"Oğlum mu?"

"Hissediyorum güzelim. Her şeyiyle sana benzeyen bir erkek çocuğu olacak ve adı..."

Genç kız fısıldadı.

"Louis... Hep çok istemişimdir."

"Evet evet, olur bu isim."

Genç kız gülümsedi.

"Tıpkı sen ve ben gibi cesur bir savaşçı... İsmi de oradan geliyor."

    Genç adam, genç kızı kucağına alarak yatağına uzandı ve ardından genç kızı da hemen yanına çekti. Genç adam üstlerini örterek genç kıza sıkıca sarıldı. Gözleri kapandı iki gencin de. Genç kız en son genç adamın sözlerini duydu ve sonrasında ise uyku onu içine çekti.

"Uyu güzelim..."

Genç adam, genç kızın saçlarını okşayarak fısıldadı.

"Bana dünyaları verdin ve hâlâ yetmemiş gibi bir de bana ikimizden bir parça hediye ediyorsun. Çok merak ediyorum, bu güzel kalbinle daha neleri değiştireceksin hayatımdaki?.." 

-- YAZAR --

    Ertesi gün iki genç sonunda hastaneden ayrıldıklarında patronları aramış ve genç kızın hamile olduğunu öğrendiğini dile getirerek tebrik etmişti. Genç kız göreve gidemeyeceği için genç adam da gitmeyecekti. 

    İki genç günlerini beraber geçireceklerdi. Genç adam, genç kızın üzerine titriyor hafif bir koşmasında bile ona kızıyordu ve hemen yanında oluyordu. Bir şey olmasına izin vermeyecekti genç adam, ne genç kıza ne bebeğine ne de kendisine. 

*

    Aylar sonra iki genç bebeklerinin cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gittiler. Sıralarını beklerken bayram sabahı bayramlıklarını giymek için heyecanlanan minik birer çocuk gibiydiler. 

    Dakikalar geçti, sıra genç kıza geldi. İki genç beraber doktorun yanına gittiklerinde içlerindeki heyecanı yatıştırmaya çalışıyorlardı. Bunu fark eden doktor gülümsedi. Saniyeler sonra ise iki gence doğru konuşmaya başladı. 

"Bakıyorum çok heyecanlısınız." 

Genç kız gülümsedi.

"Öyleyiz."  

Doktor genç kıza doğru konuştu. 

"Sizi şöyle alayım Bayan Agreste, karnınızı açmanızı istiyorum." 

"Tamamdır."

    Genç kız, genç adamın yardımıyla yattı ve karnını açtı. Genç doktor, genç kızın karnında cihazı gezdirdiğinde gülümsedi. 

Affet Sevgilim | Ladynoir HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin