Not: Bu bölümün tamamını bu şarkıyla okumanızı istiyorum.
-- YAZAR --Neler olmuştu öyle? Uğur Böceği, sevdiği adam için hayatını hiçe sayıp merminin önüne atlamış ve Kara Kediyi vurulmaktan kurtarmıştı ama sonuçta yara alan biri illaki vardı. Uğur Böceği.. Uğur Böceği, Kara Kedinin önüne atlamış, vurulmuştu. Kara Kedi gördükleri karşısında şoka uğramıştı. Beyaz Kedi ve Volpina gülerken genç adam derince haykırdı.
"Uğur Böceği!.."
Genç kız oracıkta genç adamın kollarına yığılmıştı. Beyaz Kedi ve Volpina gülerek oradan ayrılırken Kara Kedinin gözlerindeki yaşlar hızla firar ediyordu. Sadece bağırıyordu genç adam.
"Uğur Böceği! Böceğim duyuyor musun?! Uğur Böceği!.."
Genç adam derince haykırırken kulaklığından ses gelmeye başladı. Bu patronlarıydı ve olan biten her şeyi görmüştü. Ardından konuşmaya başladı.
"Kara Kedi.."
Genç adam duymuyordu sanki sadece Böceğine odak kesilmişti fakat patronunun bağırmasından sonra patronunu dinlemeye başlamıştı."Kara Kedi! Kara Kedi beni dinle! Ambulans geliyor, kendini topla ve Uğur Böceğinin üstündeki kostümü çıkar Kara Kedi. Uğur Böceğini kaybetmeyeceğiz ama Uğur Böceği olduğunun bilinmesini de istemeyiz. Sen de hızlıca üstündeki kostümden kurtul. Çabuk ol!"
Genç adam kendinde kalkacak gücü bulamıyordu.
"Hadi Kara Kedi! Sana güveniyorum. Çabuk ol!"
Genç adam kalkıp genç kızın üstündeki kıyafeti ve kendi kıyafetini değiştirmeliydi. Yoksa belli ederlerdi kendilerini. Genç adam son gücüyle genç kızı kucağına alıp eve girdi. Üst kattaki genç kızın odasına ardından da kendi odasından giyecek bir şeyler alıp kendi kıyafetlerini giydi ve genç kızı giydirmek için aşağı kata indi.
Kara Kedi, hızlı ama sakin bir şekilde genç kızın üstündekileri değiştirirken düğüne gelen bütün konukların mekanı boşaltması sağlanmıştı. Kara Kedi, genç kızı kucağına alıp doğruca evden çıkmış ve ambulansa doğru yürümüştü. Tabii buna yürümek denirse..
Ambulansa gelemediğini biliyordu genç adam ama bir kere olsun şansını deneyip sormuştu "Gelebilir miyim?" diye "Maalesef, hayır." cevabını alınca hızlıca cebinden arabasının anahtarlarını çıkardı ve arabasına binip ambulansı takip etti.
Acilin kapısından içeriye girdiğinde biricik Böceği sedyeye yatırılıyordu. Koşar adımlarla sedyeyi takip ediyor genç kızın elini bırakmıyordu. Hemşire konuştu.
"Daha fazla gelemezsiniz."
Genç adam, genç kızın elini bırakırken yavaşça yere çöktü ve ardından ameliyathanenin kapısı kapandı. Genç adam deli gibi ağlıyordu. Bütün duyguları darmadağınıktı. Neden ağlıyordu ki? Genç adam isteyerek evlenip evlenmediğini bile bilmiyordu genç kızla.
Peki o zaman Uğur Böceği ona hislerini açtığında neden kabul etmek gelmişti içinden? Bariz belliydi genç adam, genç kıza aşıktı. Peki bunu kabullenmiş miydi? Belki de genç adam kendince kabullenmişti genç kıza aşık olduğunu.
Genç adam deli gibi ağlarken hastaneden genç kızın ailesi aranmış ve çağırılmıştı. Genç kızın ailesi duydukları karşısında şok olurken hızlıca hastaneye doğru yola çıkmışlardı. Girdiklerinde danışmaya kızlarının yerini sormuşlardı ve ameliyathanede olduğunun cevabını almış ardından da oranın yerini öğrenip gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affet Sevgilim | Ladynoir Hikayesi
RomanceKara Kedi zorla reddetmiştir ama ona aşıktır, bunu belli edemediği için pişmandır.