-- GECE - UĞUR BÖCEĞİ --
Bir nefeste anlatmak istiyordum bunları çünkü bu gün aşırı yorgundum ya da daha doğrusu ruhen yorgundum bedenim açısından hiçbir sorun yoktu.
"Efendim.. Kara Kedinin, Beyaz Kediden aldığı iğneler etkisini göstermedi."
Kara Kedi bitkin olduğumu anlamış gibi lafımı devam ettirmişti. Ben de ona gülümsemekle yetinmiştim.
"Ben, Beyaz Kediden iğneleri aldıktan bir süre sonra karşımıza bir koruma çıktı. Bayıltmak için aldığım iğnelerden birini uyguladım fakat bayılmadı. Ardından sizin yolladıklarınızdan birini uyguladı Uğur Böceği ve ancak bayıldı koruma. İğneye mi bir şey yapmıştır yoksa etkisi mi bitti bendeki iğnelerin efendim?"
"Sizi uyarmalıydım. Tamamen benim hatam. Geç olmadan uyarayım. Üstünüzdeki eşyalara çok dikkat etmelisiniz. Beyaz Kedi veya Volpina üstünüzdekileri alıp sizi oyalamaya çalışacak. Korumalara da hiçbir şekilde zarar vermemeniz iyi olmuş. Yüksek ihtimalle iğnenin içindeki ilacı değiştirmiştir. Umalım da zararı sonradan belli olan ilaçlardan koymamış olsun."
"Şimdi ne yapacağız?"
"Bütün iğneleri acilen tıbbi kontrole göndereceğim. Beyaz Kedinin ne koyduğuna baksınlar. Ayrıca size yeni iğneler hazırlattıracağım."
"Peki, teşekkür ederiz."
-- KARA KEDİ --
Aklımın Marinette'de olmasını önemsemeyerek doğruca karargaha doğru gidiyordum çünkü Marinette'i arasaydım geç kalacaktım. Birkaç dakika içinde karargaha varmıştım. Hemen odama geçtim ve üstümdekileri çıkarıp kostümümü giydim.
Acilen patronla konuşmalıydım. İki gün sonra düğün vardı ve benim mutlaka Marinette'e kimliğimi açıklamak için izin almam gerekiyordu. Ben içeriye girdiğimde Uğur Böceği gözlerime bakıyordu.
Sebepsizce ben de onun gözlerine bakmıştım. Sahi ben aşık olmadan evlendiriliyordum. Mutlu muydum? Bilmiyorum fakat şu anda bizim bu bakışmayı bırakmamız gerektiğinden emindim çünkü patronun önündeydik ve birimizin konuşması gerekiyordu.
Ben konuşmaya başlamadan önce Uğur Böceği konuşmaya başladı.
"Efendim.. Kara Kedinin, Beyaz Kediden aldığı iğneler etkisini göstermedi."
Uğur Böceği sanırım bitkindi. Ben konuşmaya başladım. Uğur Böceği gülümsemişti.
-- BİR SÜRE SONRA - KARA KEDİ --
Çıkmadan önce konuştum.
"Efendim, özel olarak konuşabilir miyiz?"
"Tabii."
"Ben çıkıyorum o zaman."
"En yakın zamanda soygun için sizi çağıracağım, çıkabilirsin Uğur Böceği."
Uğur Böceği bana bakmış ve gülümseyerek çıkmıştı.
"Evet Kara Kedi, seni dinliyorum."
"Şey.. İki gün sonra düğünüm var ve yarın akşam kimliğimi Marinette'e açıklamak istiyorum. Tabii siz de izin verirseniz."
"Tabii ki izin vereceğim."
"Çok.. Çok teşekkür ederim."
"Rica ederim, ayrıca hayırlı olsun."
"Teşekkür ederim efendim, izninizle çıkıyorum."
"Tabii, buyur Kara Kedi."
Gülümsedikten sonra çıkıp üstümdeki kostümü çıkardım ve dolabıma koydum. Normal kıyafetlerimi giyip eve doğru yol aldım. Eve geldiğimde yavaşça kapıyı açtım ve içeri girdim. Hızlıca odama çıkıp yatağıma kendimi bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Affet Sevgilim | Ladynoir Hikayesi
RomanceKara Kedi zorla reddetmiştir ama ona aşıktır, bunu belli edemediği için pişmandır.