Chapter 52

694 93 17
                                    

CHAPTER 52

SAPPHIRE’S P.O.V

Saya malas mau balik to my office. Malas mau tengok muka si Jerome yang bikin panas tu.

I trusted him!

Eh, tunggu. What makes you any better than him, Saph? Kau pun slept with a stranger di BLACK bah. Itu dengan sedar lagi. Kalau kata-kata Jerome boleh dipercayai, dia melakukan tanpa sedar. Drunk or drugged.

I stepped into my condo sambil menunduk dan mengesat air mata saya.

“Wow, ada orang balik awal oh.”

EMERALD.

Pantas saya mendongak sambil memuncungkan bibir.
“Ada orang pun sama saja bah.”

Emerald ketawa sambil melangkah ke arah sofa.

“And isn’t it too early to be drunk?” I rolled my eyes at Emerald.

Emerald dipped a finger into her glass wine and sucked her finger macam gete.

“I don’t have to be afraid to get drunk at HOME.” Dia kasi tekan tu word ‘home’.

It’s coming.
“Because there isn’t any stranger to have sex with.”

Nah, kan. Sudah kau kena sindir, Sapphire.

Saya mau tipu lah bah konon ni.

“Jangan kau berani cakap saya salah dengar, hoe.” Benci saya oh si Emerald ni. Dia tau apa yang saya mau cakap. “Duduk.”

Wow, mengarah. Tapi saya menurut juga.

Saya melabuhkan punggung saya di sebelah Emerald.

“Jangan lagi kau cuba escape. You have explanations to do.” Emerald menatap saya tajam. Tapi ada sorot kelembutan juga saya nampak.

“Okay.” Suara saya perlahan. “I slept with someone and lost my virginity.”

Ni kali Emerald yang rolled her eyes.
“You’re coming to your 30s, hoe, losing your virginity isn’t a concern.”

iissh! Siapa bilang? Selama ni it has been a concern to me. Saya mau melakukan hubungan intim only after marriage. But seems sudah Braxton mengkhianati saya, saya sudah tidak berminat with the word ‘marriage’. And Jerome yang sudah membuntingkan Kylie or some other unknown woman who he slept with di BLACK. Argh!

“Why a stranger? Dia ada pakai condom kah?” Emerald tanya saya. “Kau tidak takut kena STD?”

“It’s a clean sex clu-” Saya menekup mulut saya.

Emerald tersedak on her wine.
“Sapphire Abraham!” The shock on Emerald’s face is epic. Hahahaha! “Saya tidak terkejut kalau you went to club, got drunk and had a one night stand.”

Okay, that happens a lot right?

“But you are saying you went to a clean sex club to lose your virginity to a stranger after heartbroken or whatever that is broken by Braxton’s betrayal and still not moving on from Jerome…”

Tu bebelan kan!

“Who said I haven’t moved on from Jerome? Eh! I don’t even need to move on, we were never anything to each other.” Saya membalas Emerald dengan suara yang tinggi mengalahkan nada suara Emerald.

Emerald menggelengkan kepala, seakan tidak percaya. But I heard her whispered softly.
“Stop.”

“I don’t even like him! He has no likeable qualities for a man.” All lies. “Saya tidak pun berminat-”

Once Upon A Heartbreak Where stories live. Discover now