✘✘✘Stau în camera mea plictisindu-mă cum fac de obicei.
Sunt deja 10 zile de când tata nu mă mai ia cu el, iar asta va fi a unsprezecea.
Spune că e foarte ocupat, are nevoie de multă concentrare și nici nu vrea ca eu să mă plictisesc.
În aceste 10 zile nici nu a venit de cât 4 acasă la prânz, a rămas la muncă, a luat prânzul la agenție. Nu știu ce are de gând, însă chiar pare prins în ceea ce face în acest moment.Imediat o aud pe mama strigându-mă, semn că masa e gata.
Nu știu dacă tata va veni azi la prânz, a spus că nu știe.Cobor jos, intrând imediat în bucătărie.
«Ia loc, imediat va ajunge și tatăl tău» mă anunță mama făcându-mi semn spre masă să mă așez.
Deci se pare că azi vine. Poate totuși azi mă va lua cu el.
Nu reușesc săi spun nimic mamei, că ușa de la intrare se aude deschizându-se apoi închizându-se imediat.
Ne îndreptăm amândouă privirea spre intrarea din bucătărie, văzându-l pe tata cu zâmbetul larg până la urechi, ținând în mână un dosar în el fiind nișe fișe.
E fericit, chiar foarte pot spune. Se pare că ia reușit acel ceva la care lucra zilele astea.
«Asta e» spune tata bucuros arătând cu degetul spre dosarul din mâna sa.
Eu cu mama ne privim scurt, neștiind la ce se referă tata.
«Ce e tată?» întreb confuză.
«Ultimul indiciu care poate confirma tot, e aici. Am lucrat multe luni la astea. Am acumulat cât mai multe informații și într-un final, asta. Aici se află ultimul indiciu ce poate confirma tot» spune tata bucuros și mândru de el și de cele găsite.
Eu cu mama din nou ne privim fiind confuze.
Despre ce confirmare vorbește?«Fii puțin mai explicit» vorbește mama.
«V»
Imediat cei aud numele, urechile mi se ciulesc, curiozitatea deja capturându-mă complet ce nu mă va lăsa până nu aude despre ce se vorbește mai exact.
«Dacă toate bănuielile și indiciile care le-am adunat până acum sunt adevărate și dacă ultimul indiciu ce se află aici...» arată spre dosarul din mâna sa «...confirmă tot ceea ce am acumulat, atunci V e prins»
«Vorbești serios?» spun mirată, ridicându-mă de la masă.
Dacă V va fi prins, atunci viața mea va reveni la normal. Voi putea ieși oricând fără ca să mă gândesc că umblă un criminal prin cartier.
Voi fi liberă, din nou.«După atâta timp, în sfârșit poate totul să se termine» spune tata liniștit, punând dosarul pe masa din sufragerie, apoi vine din nou în bucătărie și se așează la masă.
«Te văd foarte fericită, Nattaly» îmi face mama observație, așezând farfuria cu mâncare în fața tatei.
«Normal. În sfârșit voi fi liberă» spun bucuroasă. «Însă tată...?» îi captez atenția tatei «Dacă acel indiciu nu poate confirma acele informații ce le-ai acumulat tu?» întreb serioasă.
CITEȘTI
† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 †
Mystery / Thriller‼️ «Eșᴛɪ ɢᴀᴛᴀ sᴀ̆ɪ ᴛʀᴀ̆ᴅᴇᴢɪ ᴘᴇ ᴄᴇɪ ᴘᴇ ᴄᴀʀᴇ ɪ̂ɪ ɪᴜʙᴇșᴛɪ?»‼️ Când iubirea se întâlnește cu persoana greșită și decizi totuși să încerci să vezi până unde poate duce. Când luna este ceea ce vă definește și devine două dependenți în una, dar totul ia...