11 |꧁Lɪᴘsᴀ ᴅᴇ ᴀ ɢᴀ̂ɴᴅɪ꧂

688 57 12
                                    



Peste jumătate de lună

Autoare

V stă întins pe patul din celula biroului tatălui lui Nattaly.
Da, încă e prezent acolo, cu toate că Nattaly nu și-a mai făcut apariția. Trebuia să fi început să-l interogheze de acum jumătate de lună în urmă, însă lucrurile au rămas exact cum erau.

Nici tatăl lui Nattaly nu vrea să-l lase, să-l ducă direct la rece fără ca măcar să știe adevărul, nu după ce Nattaly ia reamintit un lucru.
"Că el nu lasă un caz neterminat și nu trimite la rece fără ca să știe adevărul".
Tatăl lui Nattaly e loial, chiar și celor ce au comis crime. Merge până la capăt, de aceea V e încă în celula lui, încă nu a ajuns acolo unde trebuie să ajungă, nu a descoperit adevărul.....adevăratul adevăr după cum spune el.

Însă V nu înțelege de ce e încă acolo. Adică Henry ia spus clar că va pleca imediat în închisoare, însă încă se află aici. Și clar nu înțelege absența lui Nattaly, o aștepta, însă când a văzut că nu mai vine și că e prezent din nou tatăl ei, știa că e ceva la mijloc.
Nici măcar noaptea nu îl mai vizita. Se gândea că sa răzgândit, sau că și-a dat seama că e greșit ce face, că a început să aibă frică de el. Normal, e cel mai mare criminal din New York City.
E confuz, însă vrea să știe. Vrea săi înțeleagă absența.

Tatăl lui Nattaly e la masa din biroul său completând niște fișe. Nu a avut timp să-l mai interogheze pe brunet, e foarte ocupat, însă nici alt cuiva nu vrea să îi ofere acest caz.
Nu doar Nattaly crede că e ceva special la mijloc, el crede la fel.

Legat de Nattaly.....păi, încearcă și ea cum poate. Încă nu a trecut peste, însă încearcă. Stă mai mereu în camera ei, fără să interacționeze cu nimeni.
Părinții ei știu, de aceea tatăl ei nu ia spus nimic de ce nu a plecat în acea luni să-l interogheze pe brunet.
Privirea ei e mereu neutră privind ore în șir doar un singur punct, acela ce se află în fața ei.
Mai e și traumatizată din cauza acelei dimineți cu mașina, când corpul ei nu mai interacționa la comenzile ei, ci lăsa toată dezamăgirea și furia să-l controleze.
Doar Scarlett știe de asta, ia spus Nattaly. Părinții ei nu știu și nu are gând să le spună, asta a fost prea de tot, nici măcar ea nu înțelege.

Scarlett nu știe ce ar mai putea face, e speriată de reacția ei neutră, pare atât de calmă, însă în interiorul ei e un război.
Iar de când a aflat că Jackson și Naomi sunt un cuplu, asta a fost picătura ce a făcut să se verse paharul.
Nu plânge și nu a plâns, asta e ceea ce îi îngrijorează pe părinții cât și prietenii ei. Privirea ei e neutră și corpul atât de calm. Arată ca și cum nu ar avea chef de viață.

Revenind la brunet; el se ridică în fund, privind rece spre cel ce stă la masă și scrie.

«Ce sa întâmplat cu Nattaly?» întreabă brunetul direct, captând imediat atenția lui Henry.

«Și uite că ai decis să vorbești» spune Henry, continuând să scrie mai departe ignorând faptul de ai da un răspuns brunetului.

V nu a vorbit până acum, mai că nu a scos un cuvânt. Însă nici Henry nu ia acordat multe întrebări luând în considerare faptul că e foarte ocupat.

«De ce nu a fost prezentă în acea zi de luni?» insistă mai mult brunetul, vrând odată și odată ceea ce caută. Răspunsuri.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum