24 |꧁ Uɴ ᴜʟᴛɪᴍ ᴘᴀs ꧂

469 41 19
                                    


| Luni |

«Uhm, tată...poți să-mi spui unde îl pot găsi pe William?» mă opresc în loc odată cu tata în centrul agenției.

«Nu știu» spune tata privind prin jur «Pot săi spun secretarei să-l cheme»

«Poți....poți săi spui să ne vedem aici, lângă recepție?» îl întreb pe tata, acesta devenind puțin derutat.

«Desigur. Dar dece?» nu ezită să întrebe.

«Uhm, păi.....» nu m-am gândit la ce îi voi spune cu toate că știam că va întreba motivul «Oh, nu mai e necesar, uite-l aici» privesc ușurată spre William ce văd că iese din lift «Hei William» îi fac cu mâna atrăgându-i atenția și pornind spre el.

«Te aștept în biroul meu Nattaly» strigă tata din spatele meu, plecând spre biroul său.

«Nattaly» mă salută și îmi zâmbește William imediat ce ajung lângă el.

Acesta e ultimul meu plan.
William.

«William....poți să-mi faci o favoare?»



«Aici sunt dovezile unde arată clar că mama lui Noah, Madeline, nu se află în Paris» pun două foi pe masă în fața agenților, aceștia începând imediat să le analizeze «După cele spuse acum câteva minute în urmă, a fost ucisă de tatăl lui Noah, Thomas....adevăratul motiv pentru care sau întâmplat toate alea»

Trag adânc aer în piept, privind agenții din sală, inclusiv tata.

Le-am spus deja toată povestea lui Noah, acum tot ce trebuie să fac e să le arăt dovezile și probele cum că Noah a spus adevărul.

«Noah nu a menționat ca tatăl lui să fi fost vreun asasin» spune Davide, tatăl lui Scarlett, luându-și privirea de pe foile așezate pe masă.

E adevărat, Noah nu a spus asta lui tata, însă mi-a spus mine.

Trag adânc aer în piept «Asta nu e tot» îi anunț eu, conectând înregistrarea la boxe unde vorbeam eu cu Aaron.

Privesc mai întâi în sală văzând absența lui William, însă a spus că va veni, imediat ce termină va veni aici.

«Asta e o înregistrare. De aici vom putea merge mai departe, deci vă rog să ascultați cu atenție. Aici e confirmarea a ceea ce am spus la început» scot o altă fișă din dosar «Aici vedeți întrebările adresate lui Aaron. Vă explic după de ce întrebările sunt scrise aici»

Agenții privesc spre mine curioși, inclusiv tata, apoi Fred îmi ia foaia din mână și o așează în fața lor.

Pornesc înregistrarea, agenții ascultând cu atenție.
Înregistrarea e modificată, însă doar unele părți. Am tăiat doar părțile ce nu trebuie să fie auzite. Toată înregistrarea de acum se rezumă la tatăl lui Noah și trecutul său:
Cum că Noah ar fi fost arma perfectă al lui Thomas. Tot trecutul mizerabil al lui Noah pe care Aaron îl confirmă. Uciderea mamei lui. Toate astea sunt începutul probelor mele.

Agenții ascultă atenți înregistrarea, însă și confuzi. E doar vocea lui Aaron, însă de aia le-am dat acea foaie cu întrebările adresate de mine. Nu puteam lăsa vocea mea, așa că mi-a venit un plan.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum