6| ꧁ Fɪșᴀ ꧂

872 54 12
                                    


✘✘✘

«Tată, pot să te întreb ceva?» întreb înainte să intrăm în casă.

E ceva ce nu se leagă, nu pot găsi în nici un fel o explicație. Însă vreau să mă asigur.

«Desigur»

«Uite....știi acea zi când William m-a adus acasă din cauză că a intervenit ceva, acel ceva fiind o crimă iar tu ar fi trebuit să pleci?» îi explic eu.

Acea crimă se presupune ca fiind a lui V, însă nu putea fi el, el e închis, iar asta mă duce la gândul că ar avea aliați. Însă mereu a fost de unul singur, toate crimele făcute le-a făcut singur....tata e mai mult ca sigur de asta. Mă gândesc poate la un complice de al său, nu știu.
Însă încă nu am primit confirmarea tatei că acea crimă să fi fost comisă de V.

«Da» spune tata nedumerit, neînțelegând unde vreau să ajung.

«Crima din acea zi.....V a fost?» întreb direct.

Nu mai pot ezita nici o secundă. Vreau să știu.

«Ah...nu, nu a fost el. A fost un adolescent. A mărturisit direct» explică tata calm și intră în casă.

Las un respir lung.
În sfârșit una din întrebările mele a fost rezolvată. Însă mai sunt o grămadă ce caută răspuns și mai sunt o grămadă care vor veni....presimt asta.
Presimt ceva mare.
|


Suntem toți trei la masă. Cina a fost foarte încărcată.....încărcată cu cuvintele părinților.
Toată cina nu au vorbit de cât de fericiți sunt din cauza a ce i-am spus tatei la secție: Că vreau să continui eu din al investiga pe cel din celulă și să aflu adevăratul adevăr. Însă ei nu știu că el de fapt e V, iar asta numai din cauza mea.

Acum e aproape 10 noaptea, după cum am spus; cina a fost una lungă. De mult am terminat de mâncat, acum tot ce facem e să vorbim.
Tata deja îmi planifică viitorul pentru ai urma cariera, însă eu am spus că toate astea le fac doar pentru a vedea cum e, pentru a vedea dacă mă regăsesc. Când de fapt eu o fac doar pentru a descoperi cu adevărat cine e V și motivul pentru care face toate astea. Deci într-un fel îl ajut pe tata.
Însă odată ce am toate informațiile în mâinile mele.......ce voi face cu ele?

Încă mă simt prost pentru ce am făcut, acest gând nu mă lasă nici o secundă în pace.
Mă gândeam săi spun lui Scarlett despre asta, însă mi-am amintit că am ceva în mâinile mele, aceea fiind identitatea lui V. Și chiar de e săi spun....va face crize, nu glumă. Iar dacă află că el de fapt e V, nu va sta nici o secundă din ai spune tatei.
Îi e frică de V, mai ales de când a ucis-o pe Mina.

Apropo de Mina.....chiar trebuie să-l întreb de ce a ucis-o. Era o persoană destul de prietenoasă, mereu zâmbea. Sau chiar celelalte persoane care au fost victime în mâinile lui.
După cum am spus; Totul se întâmplă dintr-un motiv.
Așa că care-ți ie motivul, V?
Care îți e motivul pentru care ucizi oameni?

«Eu plec în camera mea» îmi anunț părinții și mă ridic de la masă.

Părinții aprobă iar eu plec imediat în camera mea.

Încă nu înțeleg ce naiba am făcut. Ce a fost în capul meu?
De luni îl voi interoga pe V. Asta era posibil?
Zici e că e ca un film, un vis pot spune. E ceva.......SUPER.

Sunt fericită. Normal că nu e un motiv tocmai "normal" pentru a fi fericită, însă sunt. Cu toate că ceea ce i-am făcut tatei mă macină pe dinăuntru.

Mă întind pe pat privind tavanul.

Mă întreb ce se va întâmpla dacă tata descoperă ce am făcut?
Mă va pedepsi grav......
Nu va mai vorbi cu mine.....
Va fi dea dreptul dezamăgit......
Pot adăuga și destul de nervos.
Adică era pe punctul de a descoperi cine e V și de a descoperi că el de fapt e prins, însă eu.......eu am eliminat tot.
Încă tot nu înțeleg dacă e bine sau nu ce am făcut.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum