✘꙳ Autoare ꙳
«Tu.....mai mințit»
Ochii lui Noah se întâlnesc perfect cu cei ai fetei cu părul de culoare gri care sa întors după telefonul ei ce la uitat pe dulapul de unde a luat cheia mașinii. Însă această cauză de neatenție a ei ce a făcut-o să se întoarcă înapoi, ia permis să vadă și să audă cu propriile urechi că până acum a trăit într-o iluzie.
Într-o fotută iluzie.Tot din capul ei se pune la locul lui într-un instant. Totul devine atât de clar. Totul e pus în ordine fără nici vreun efort, devenind pentru Nattaly totul ca o apă limpede ce se scurge încet pe râu.
Inima ei face un "poc" exact în centrul acesteia. Corpul nu mai interacționează cu ea și, nici creierul.
Tot ce vede e dispreț. Tot ce simte e trădare. Tot ce aude e un ecou ce încearcă disperat să ajungă la ea, însă nu mai ajunge. Tot ce a trăit până acum....e o minciună. Tot ce a făcut a fost inutil.E ca și când întreaga lume sar fi rupe, pe o jumătate fiind ea, iar pe cealaltă Noah. Dintr-o singură lume, au devenit două lumi diferite în doar câteva secunde.
«De când ești acolo?»
Întrebarea rece a lui Noah, face ca corpul și mintea lui Nattaly să prindă un alt sens. Ochii îi devin instant reci și pupilele se măresc într-un mod ce îl face pe Scott să facă un pas în spate. Ochii ei atât de reci te fac să simți frigul și indiferența ce o au prezentă, te fac să tremuri, ci nu de frig.
E oficial. De acum......totul prinde un alt sens. Totul prinde o altă latură. Totul din trecut se spulberă, lăsând acum.....nimic pentru Nattaly.
Ia trădat încrederea în cel mai amarnic mod, într-un mod ce nu credea că va putea ca cineva să fi ajuns să o facă. Era imposibil pentru ea.
Jackson atunci când a trădat-o nu a creat de cât o zgârietură pe inima lui Nattaly, o zgârietură ce totuși a redus-o în acea stare. O stare ce nu era conștientă că o are prezentă. O stare ce făcea ca ceilalți să simtă spaimă. Însă acum....–
Noah a reușit să o lovească exact în centrul inimii cu cea mai mare forță și crud adevăr de care Nattaly ar fi trebuit să-și fi dat seama de la început. Dar era orbită, orbită de minciunile lui Noah.«Noah..» spune Scott ușor speriat când vede privirea lui Nattaly. Îl trage pe Noah de braț pentru al îndepărta de Nattaly și obscuritatea ce tot se mărește în jurul ei, care iar putea înghiți pe cei doi, însă Noah refuză mișcarea lui Scott, privind cu indiferență și dezgust pe cea din fața lui care imediat o va ucide.
«Nattaly, ești încă aici»
Steven e cel ce își face prezența în living și privește lung spre Nattaly văzând că încă este prezentă și nu e la părinții ei. Ce nu știe e situația cu care se luptă ea.
Ei bine cu care sa luptat, deoarece....de acum.....totul stă să se schimbe.«Mori»
Astea sunt spusele lui Nattaly pline de indiferență și atât de reci că îi fac pe albăstriu ce nu înțelege nimic și pe brunet ce știe perfect ce se întâmplă, să tresară.
Odată cu cuvintele rostite, ia pistolul de pe masa din dreapta ei și-l îndreaptă spre Noah, lăsându-i pe cei doi mirați și pe Noah neașteptat de mișcarea fetei.
CITEȘTI
† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 †
Misterio / Suspenso‼️ «Eșᴛɪ ɢᴀᴛᴀ sᴀ̆ɪ ᴛʀᴀ̆ᴅᴇᴢɪ ᴘᴇ ᴄᴇɪ ᴘᴇ ᴄᴀʀᴇ ɪ̂ɪ ɪᴜʙᴇșᴛɪ?»‼️ Când iubirea se întâlnește cu persoana greșită și decizi totuși să încerci să vezi până unde poate duce. Când luna este ceea ce vă definește și devine două dependenți în una, dar totul ia...