38| ꧁ Sᴏʟɪᴛᴜᴅɪɴᴇ ꧂

394 35 10
                                    


—✧✧✧✧✧✧✧✧ ✧✧✧✧✧✧✧✧ —

La final, nu rămân nimic, nici măcar timpul pierdut.
Însă grija pe care ți-am purtat-o cu atâta atenție, trebuia să te schimbe, nu să mă facă să uit cine sunt.

Tremură atunci când simți flăcări trecând pe lângă tine și nu le vezi. Aia sunt eu.
Largi sunt întinderile acesteia, te poate lovi oricând.

Casă fără acoperiș și fără lumină plină de obscuritate. Numai porți ce duc acut sub imensa întindere de stele sparte. Moarte.
Asta se impune în fiecare zi.....o frumusețe dureroasă.

Acolo unde mi-a plâns vocea.
Acolo unde nu am mai putut preciza de loc dragostea.
Acolo unde cuvintele ne-au rămas blocate.
Acolo unde ochii ni sau văzut pentru ultima oară și ne-am întors spatele, Noah Adams.

"Nattaly Jones"



—✧✧✧✧✧✧✧✧ ✧✧✧✧✧✧✧✧—



Nu este adevărat că se trăiește și moare o singură dată. Se moare înăuntru de multe ori și renaști pentru fiecare dintre ele.
Însă ea este diferită de toți, chiar dacă nu pare. Acum pentru ea să își stingă sentimentele, este propria sa plăcere.

"Steven Wilson"

—✧✧✧✧✧✧✧✧ ✧✧✧✧✧✧✧✧—













































Nattaly pov

"Ești gata săi trădezi pe cei pe care îi iubești?"

Spusele lui de atunci, abia acum și-au găsit un sens. Trebuia să-mi fi dat seama.
A fost totul.....o minciună, dar și un mare adevăr.

"Însă ai grijă.....nu totul este așa cum pare"

Aceste cuvinte ale lui William.... Până și ele au acum un sens, unul atât de mare, unul care atunci nu l-am înțeles din cauza acelui zid ce nu permitea acelor cuvinte să ajungă la mine pentru a le putea analiza.

Ca să vezi, nu? Singura stupidă sunt eu. Singura ce nu vedea realitatea eram eu.
Singura care a crezut în el......eu am fost....drace!
Mi-a pus droguri în ochi pentru a mi-i droga și pentru a nu vedea de fapt realitatea cu care stau să mă confrunt.

"Naivă, iubirea care o porți pentru acel imbecil te va distruge"

«Trebuia să fugi atunci când ți-am spus, Nattaly, acum e prea târziu»

«Nu să fugi de mine, ci de el!»

«Naivă, naivă, naivă. Locul lui era în închisoare, iar greșeala ta a fost că l-ai eliberat»

«Ai devenit ceea ce nu ești, Nattaly. Ai devenit un monstru»

John.
Până și el m-a avertizat și a vrut să mă ajute să deschid ochii trezindu-mă din acel vis plăcut care mi la creat el, V. Era un vis atât de plăcut, însă realitatea cu care mă confruntam era o alta. Era acea realitate de care mi-au spus cu toții să fug.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum