13 |꧁Șᴏᴀᴘᴛᴇ ʟᴀ ᴍɪᴇᴢ ᴅᴇ ɴᴏᴀᴘᴛᴇ꧂

1K 51 9
                                    


✘✘✘

Nu știu pentru cât timp va dura sărutul, însă după modul în care mă trage spre el, nu pare doar pentru un simplu și un singur sărut.

Fără să-mi dau seama corpurile noastre se lasă în jos, ajungând acum să fiu întinsă pe pat, mâinile sale ridicându-se lent pe talia mea. Buzele noastre se devorează una pe alta cu cea mai mare pasiune.

Atât de excitant.

Mâinile sale se ridică tot mai sus pe talia mea, atingând și creând fiori la atingerea sa pe pielea mea. Atingerea sa atât de delicată și caldă ce umblă liberă pe talia mea.
Îmi dă mai apoi geaca jos, eu neputând să mă opun, poate pentru că nu vreau.
În secunda următoare și puloverul meu e jos, începând să-mi lase săruturi umede pe gât și umeri, de fiecare dată topindu-mă mai mult.

Știu bine unde se va ajunge dacă nu mă opresc, e greșit.....atât de greșit.
Pentru un moment am și uitat că el e V, persona pe care părinții mei, inclusiv tata, o urăște atât de mult.
Însă sunt excitată, atingerile cât și săruturile lui îmi face corpul să-l tot vrea.

«E greșit» reușesc într-un final să vorbesc, împingându-l ușor pentru a înceta cu săruturile.

«De ce?» doar spune el.

Eu îmi mușc buza de jos pe interior, privindu-l adânc în ochi.
Mâinile sale încă sunt pe talia mea eu fiind întinsă pe pat, privirea sa asupra alei mele e atât de excitantă.
Dar suntem într-o celulă, în biroul tatei, e așa nasol.
Trebuie doar să plec și atât, e simplu.

«Pentru că sunt un criminal?» continuă el «Pentru că ucid oameni?» spune pe un ton răgușit «Pentru că nu vrei să te pătezi?» întreabă tot mai insistent «Pentru că–»

Nu îl las să termine că îmi ridic capul și îmi unesc buzele cu ale sale. Nu vreau să creadă asta, deși poate fi o mică parte și din spusele lui, însă tot nu e asta. E doar greșit și atât, cred....acum nici nu mai sunt sigură ce cred sau ce gândesc.

Știu doar că nu vreau să creadă asta.

Răspunde imediat sărutului, lăsându-mă din nou pe spate. Mâinile sale umblă spontan când pe talia mea, când pe șolduri, în timp ce limbile noastre cercetează spontane lăcașul unui altuia.

Lucrurile încep să se încingă atunci când Noah rupe sărutul și își dă cămașa jos. Își înfige buzele în gâtul meu, sugând și trăgând spre el orice părticică de piele de pe gâtul meu.
Săruturi fierbinți e ce lasă în spatele buzelor lui.
Atât de perfecte. Atât de excitant.

Trage fără ezitare de șiretul pantalonilor mei, ajungând cu săruturile până pe sâni, deasupra sutienului.
Tremurici și fiori îmi cutreieră spontan corpul. În timp ce voința mea de a pleca și-a luat zborul, iar gândul cum ar fi că e greșit sa pierdut.

Trage lent de pantalonii mei în jos, până ajunge săi dea de tot jos, tot ce având pe mine acum fiind lenjeria intimă.
Își dezlipește cu greu buzele de pe corpul meu, ducându-le lent spre buzele mele, însă nu le sărută, doar stă așa la doar un centimetru distanță de mine.
Buzele lui umflate și roșii, atât de perfecte. Tocmai acum observ că are o mică aluniță la colț pe buza de jos.....îl face atât de inocent........felul în care mă privește îl face atât de inocent, dar și atât de dornic.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum