46 | ꧁Tᴀᴛᴛᴏᴏ꧂

294 21 12
                                    





☽☽☽

Când încetezi să te mai amăgești, cazi în genunchi și accepți ca vântul să ducă departe ceea ce sa rupt, pentru că este necesar să lași să se dizolve ca praful în uitarea timpului. În cazul ei, nu relația cu Noah a fost cea care a crăpat. Ea însăși s-a rupt: esența și raționalitatea ei, al ei echilibru interior. Ea a fost complet fracturată și a simțit că dezmembrarea emoțională și sentimentală a ajuns ireparabilă.
În consecință, era necesar propriul său corp și memoria să se transforme în praf în aerul murdar care avea să fie curățat de o rafală de vânt. Ea a fost cea care a trebuit să se îndepărteze de tot și de toți cât mai mult posibil pentru a nu contamina mediul cu propria ei obscuritate. Ar fi fost bine să se topească în ea și să dispară, să mângâie fundul oceanului și să aștepte ca totul să se termine.

☽☽☽












☽☽☽















꙳𝐍𝐚𝐭𝐭𝐚𝐥𝐲 𝐩𝐨𝐯꙳

«Ești sigur Stev?»

«Mai mult ca sigur, haide» spune brunetul sigur pe el și mă trage de mână până în mica încăpere de la colț de stradă.

Am mers ceva până aici, dar aici are Steven cea mai mare încredere, deoarece toate tatuajele lui aici și le-a făcut.

«Eu nu am spus-o pe bune atunci» spun eu, dar îmi retrag cuvintele când intrăm în mica încăpere care are pereții plini cu idei de tatuaje și o grămadă de chestii sumbre. Pare a fi un dezastru, dar este totul pus în ordine și îngrijit cu atâta atenție.

«Steven, cât timp!»

O persoană cam de vârsta lui Steven, de statură înaltă și destul de musculos, părul scurt și piercing în nas, nemaivorbind de corpul său inundat de tatuaje, îl salută pe Steven imediat ce ne vede prezența. 

«Hardin» spune Steven încântat, dând mâna cu cel din fața noastră.

«Un nou tatuaj? Văd că ai și companie» se întoarce scurt spre mine și mă privește «Nici când nu ai venit cu cineva când era vorba de un tatuaj, cine e?» întreabă curios, zâmbind mai apoi spre mine.

E de treabă tipul. După modul de a gesticula și de a vorbi este ok.

«Așa ai decis să o aduci aici. Nu e de loc rea ideea de tatuaj, îmi place» îmi face cu ochiul cel cu părul scurt după ce Steven îi spune ideea mea de tatuaj «Te gândești să-ți mai faci și tu unul, Steven? Haide, știu că ai ceva în minte» vorbește către Steven în timp ce își prepară toate necesare pentru a-și începe treaba.

Eu privesc către Steven.

«Da. O lună»

Rămân ușor surprinsă.
O lună? Vrea să-și tatueze o lună?

«O lună? De obicei ideile tale sunt mai bizare, dar îmi place» zâmbește către Steven «Una simplă sau hippie ce să interacționeze cu celelalte tatuaje?»

«Simplă» rostește Steven, privind mai apoi spre mine.

Hardin zâmbește fără să spună nimic, privind spre noi, când spre unul când spre altul.

† 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗𝚊𝚕 𝙻𝚘𝚟𝚎 † Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum