UZUİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOK AŞIĞIM LAN SANA NİYE GERÇEK DEĞİLSİN AĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAAĞAĞAĞA
evet günlük simpliğimi yaptığıma göre ( Uzui benim koca bu arada ) başlayalım. Ben dayanamadım dedim bir bölüm daha atim. Neyse iyi okumalar.
.
Evet; yine ne olduğunu anlayamadan kandırıldım ve şuan yeni tanıştığım bir adamın kucağında, evime uçuyorum.
Bahçeye iner inmez telefonumdan linki babama attım. İçeriye koşturup bir haftalık kıyafet, birkaç tüp fazladan kan, battaniyem ve kişisel eşyalarımı bir çantaya tıktım. Kulaklıklarımı boynuma takıp dışarı çıktım. Bahçedeki küçük kamelyaya oturmuş Keigo'nun yanına oturup telefondan otellere bakmaya başladım.
" Aynı odada mı kalacağız? " diye sordu hafif çekinerek.
" Elbette. Etraftakilere bir çift gibi görünmeliyiz. "
" Tamam. Geniş bir oda bulursan sevinirim. Biraz dağınık yatan bir insanım. "
"Yatakta sen mi yatacaksın? "
" Birlikte yatmayacak mıyız? Bir tarafına ben yatarım, bir tarafına da sen. "
" Gerek yok. Ben kanepede yatarım. Evde de yatakta çok uyumam zaten. "
" Hayır. Sen yatakta yatarsın, ben koltukta yatarım. "
" Ben ayakta bile uyuyabilen bir insanım. Yani saçmalamayı kes ve şuna bak. Spor salonu da varmış. Çift odaları da gayet geniş. Ayrıca balo binasına da yakın, çoğu kişi orada kalacaktır. "
" Tamam, sen bilirsin."
Ne olur ne olmaz diye 2 haftalık bir odayı tuttum. Ev kapısını kilitleyip babama kargoyu otele göndermesi için bir not da bırakınca hazırdım. Kulaklıklarımı telefonuma bağlayıp başıma geçirdim. Sonrasında ise havalandık.
Keigo
Havalanalı yarım saat bile olmadan uyuyakaldı. O kadar diretmesine rağmen çok huzurlu görünüyordu.
Hava kararmaya başlarken sonunda dinlenmek için inişe geçtim. Çantasından uyku tulumunu çıkartıp onu yatırdım. Etrafta bina göremiyordum ve daha fazla uçamayacaktım. Küçük bir ateş yakıp onu izlemeye koyuldum. Hakkında bildiğim tek şey adının Shizuka Aizawa olmasıydı. Kaç yaşında? Hangi okuldan mezun? Hobileri neler? Özgünlüğü ne? Niye kahramanlar onu sevmiyor? Aklımdaki sorular böyle uzarken o yüzünü buruşturdu. Terliyor ve titriyordu. Kabus gördüğünü düşünerek uyandırmak için birkaç kez dürttüm. Sesli bir şekilde nefes alırken üzerime çıktı ve boğazımı sıktı. Birkaç saniye sonra kendine geldi ve üstümden kalktı.
" Ben... Ben gerçekten özür dilerim. İyi misin? "
" iyiyim, onu boş ver de sen iyi misin? "
Suratı bembeyaz kesilmiş, elleri titriyordu ve saçları terli tenine yapışmıştı.
" Evet. Bir saniye, biz neden yerdeyiz?"
Konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
" Dinlenmem lazımdı. "
" Ben demiştim uçakla gidelim diye."
" Benim tanınmış bir kahraman olduğumu atlıyorsun yalnız. "
" Seni gizleyebilirdim."
" Nasıl?"
Elini kemerine götürüp bir tüp aldı. İçinde koyu bir sıvı vardı. Biraz eline döküp yaklaşmamı istedi. Yaklaştım ve bir parmağını sıvıya sürüp alnıma, ellerime, saçıma ve kostümüme parmak bastı. Kalan sıvıyı elini yalayarak içti ve bana döndü. Parmaklarını şaklattı ve gülümsedi.
" O sıvı neydi?"
"Kan."
Bunu derken çantasından telefonunu çıkardı ve fotoğrafımı çekti.
" Yani sen az önce kan mı içtin?"
" Kendi kanımı, evet. Şimdi şuna bak. "
Elindeki telefonu bana çevirdi ve ben küçük çaplı bir çığlık koparıp üstümü yokladım. Hala aynıydım ama fotoğrafta görünen kişi ne bir erkekti ne de benim gibi görünüyordu. Siyah uzun saçlar, harika fizik ve dekolteli bir elbiseyle çok çekici bir kadın vardı fotoğrafta. Shizuka karnını tutarak kıvrana kıvrana gülerken ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Bu onun özgünlüğü olmalıydı.
" Özgünlüğünün adı ne? "
" Kan gizi. Ama bir şey diyeceğim seni böyle saklasaydım eski halinden daha çok dikkat çekerdin. Neyse frangere sanguinem. Artık uyuyalım. "
" Az önce ne dedin? "
"Latince kanı kır dedim. Neden Latince diye sorma."
" Peki. Git uyu artık. "
" Hıh- sen demesen de yapacaktım zaten. "
Arkasını dönüp uyku tulumuna kıvrıldı. Ben de kendi tulumumu çıkardım ve içine girdim. Gerçekten çok yorulmuştum. Birkaç dakikalık direnişten sonra gözkapaklarım dayanamadı ve kendimi uykuya bıraktım.
.
Olm hikayeyi yazarken bölüm bölüm olacağını hiç düşünmemişim resmen maalesef o yüzden 600 kelime şeklinde gelecek bölümler. 2342 kelimelik hikaye yazdım yarısını anca iki bölüm yapabildim T-T Deneme sınavına girmemek için kendimi hasta ettim geberiyorum
Neyse ben biraz ağlamaya gidiyorum çünkü hoşlandığım herkes KURGUSAL AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hawks x oc
FantasyAizawa Shouta'nın hayatındaki tek aile üyesi olan çocuksu aksi kızı kahraman olmamasına rağmen görevlere gönderilirdi. Bu görevlerden birinde tanıştığı kibar adamdan hoşlanacağını hiç düşünmemişti. Daha önce de birçok kişiyle göreve çıkmasına rağmen...