Miray'ın anlatımıyla:
Ecrin'i durağa bırakıp eve geri dönüyorken aklım hâlâ Ecrin'deydi. Zaten dün gece kulağıma söylediği seni seviyorum itirafı -ki itiraf mı ondan da emin değilim- dolanıyordu.
Ecrin'in dün geceyi kafasına takacağını bildiğimden ona mesajla önemli bir şey olmadığını söylemeliydim. Çünkü Ecrin her şeyi kafasına takan biriydi ve ilk dersinin hocası Toprak'tan öğrendiğim üzere çok Ecrin'e takmış bir hocaydı.
Ecrin'e mesaj attıktan sonra eve gitmeden markete uğramam gerektiğini hatırladım. Önüme gelen ilk markete girecekken duyduğum sesle arkamı döndüm."Toprak?"
♦
Ecrin'in anlatımıyla;
"Eee bir şeyler yapalım mı?"diyen Beyza'ya baktım sonra da kolundaki saate. Saat üçtü. Miray sabah bugün dersi olmadığını söylemişti. Dün geceyi onunla konuşmalı ve ne yaptığımı öğrenmeliydim. "Hey! Kime diyorum Ecrin beni duymuyor musun?""Eee... Şey ya..."o sırada önümden geçen Berke'ye baktım. "Şey benim önemli bir işim var bugün. Sonra görüşürüz!"diyerek Beyza'nın yanından koşarak ayrıldım.
"Berke! Berkeee!"
"Niye duymuyor bu insafsız. Bi de hızlı yürüyor vicdansız yaa." Koşturarak Berke'ye yetişmeye çalışıyordun. Dün geceyi ona sorabilirdim. Tabi yetişebilirsem.
"Berkeee! Berk-ay!" Önümde Berke'nin aniden durmasıyla hızımı alamayıp Berke'ye çarpmıştım. İnsan bi haber verir ama Berke ya!
"Ecrin... Yani Ecrin abla?"diye elimden tutup düştüğüm yerden kaldırmaya çalıştı. "Ya Berke! Çocuğum sağır mısın sen?! İki saattir peşinden Berke diye koşturuyorum!"diye söylenmeye başlamıştım.
"Bi de niye aniden duruyorsun ki!"ayağa kalkıp üzerimi silkmiştim.
"Kusura bakma Ecrin abla. Bluetooth kulaklık takıyordum. Ondan duymadım seni" dediğinden içimden o minik kulaklığı icat edene sövüyordum.
"Sen niye benim pesimden geliyordun ki? Bir şey mi oldu?"
"Eee.. yok bir şey olmadı da. Sana bir şey soracaktım."
"Tabi. Ne istersen sorabilirsin." dediğinde ufak bir gülümsemişti. "Miray ablam hakkındaki bütün sorularını yanıtlayabilirim"demişti imalı imalı.
Kaşlarımı çatıp "Miray hakkında değil... Yani evet biraz onun hakkında olabilir de. Neyse bir Cafeye geçip oturalım mı?"dedim. Tamam anlamında kafasını sallayıp "İleride bir Cafe var. Oraya gidelim."dedi. İşte nihayet dün ne olduğunu anlayabilecektim.
♦
Cafeye oturup bir şeyler sipariş verdik. Siparişlerimiz gelmeden önce konuya girmeliydim. "Şey... Dün gece hani bara gitmiştik ya. Sabah gözlerimi Miray'ın evinde açtı-"diye konuya girmeye çalışırken Berke sözümü kesti.
"Ablam yine rahat durmadı değil mi? Ahhh... Biliyordum işte. Sizinle gelmeliydim. Bak ablam normalde öyle biri değildir. Sadece dün gece biraz sarhoştu galiba. Ondandır. Emin ol-" çatık kaşlarım ve anlamaz bakışlarımla ona bakarken sustu.
"Berke. Ne anlatıyorsun sen? Ne rahat durmaması ne sarhoşu?"dediğimde "DİMİ!"diye bağırdı. Sonra sesinin yüksekliğini fark edip bu sefer daha sessizce konuştu.
"Dimi ya. Ne anlatıyorum ben ya? Ahahha. Kafam hala yerinde değil galiba. Ben... Ben bir lavaboya gidip gelim. Kendime gelirim."diyip hızla lavaboya ilerledi. Bense şaşkınca arkasından baka kalmıştım.
♦
Berke'nin anlatımıyla;
Berke ve Miray'ın mesajlaşması;Berke:
Abla!Miray:
Ne var Berke?Berke:
Yine ne boklar
yedin sen?Miray:
Bana bak
Benle düzgün konuş
Ne o bok mokBerke:
Abla şimdi şakanın ya da
ablalığın zamanı değil!
Çabuk söyle
Dün gece ne boku yedin?Miray:
Berke yorma beni
Ne diyosun olm?Berke:
Ya abla.
Okuldan çıkarken
Ecrin'le karşılaştım.Miray:
"Ecrin ABLA!"Berke:
Tamam sorry
Ecrin ABLA ile karşılaştım.Miray:
EeeeBerke:
Eeee'si
Bana dün gece
ile ilgili bir şey
sorcakmış.
Bende dedim kesin
sen bir boklar yedin.
Şimdi dün gece ne yaptığını
Bana söyle ki
bir yerlerden kıvırabileyim
Konuyu.Miray:
Dün gece mi?
Ne soracakmış ki?Berke:
Ne yani?
Gerçekten bir şey
yapmadın mı?Miray:
Oğlum çıldırtma beni
Ne yapabilirim Ecrin'e?
Ayrıca sarhoş birinden
faydalandığımı
ne zaman gördün?Berke:
Görmedim de...
Ne bilim işte.
Ecrin diğerleri gibi
değil senin gözündeMiray:
Yine ne saçmalıyorsun sen?
Diğerleri gibi değil derken?Berke:
Yaw işte
eski sevgililerin gibi
değil.
Farklı bakıyorsun Ecrin'eMiray:
Nasıl farklı?Berke:
Ne bilim ben ya!
Neyse noldu
dün gece
Zaman kazanmak için
tuvalete kaçtım.Miray:
Aferi sana
Bişi olmadı dün gece
Nolucak?
Neyse sanırım ben biliyorum
ne soracağını
Merak etme ben
ona veririm istediği cevabıBerke:
Peki
Ben napayım şimdi?
Kaçayım mı gizlice?Miray:
Saçmalama
Ciddi ciddi bekler seni
Git yanına
Sorusuna cevap ver
Akşama onunla konuşurumBerke:
Tamam.
Hadi görüşürüz.______________Bölüm sonu______________
Sınav haftası nedeniyle bölüm atamamistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friend forever |gl
FanficEşcinselliği saçma buluyordum. Ta ki zorla evlendiğim adamın en yakın arkadaşıyla tanışana kadar ... (UYARI: İLK GL KİTABI DENEMEMDİR. UMARIM BEĞENİRSİNİZ)