10

889 24 0
                                    

Kini Ally mendapat terapi psikologi untuk dirinya.Kerana sifatnya terlalu fanatik dan obses dengan Cristine,dia bertindak di luar kawalan mindanya.

Ally hanya memerhati dari jauh Cristine dan anaknya kerana dia berjanji akan berubah dirinya terlebih dahulu.Mungkin perit dirasai tapi dia tetap perlu teruskan.

"Ally..." Mummynya mengetuk pintu biliknya

Ally masih tidak menyahut dan mummynya terus masuk ke dalam terlihat Ally masih tidur nyenyak.

Mummynya menghampiri Ally dan terlihat tattoo di belakang badan Ally.
"Ally...Ally...jika dari dulu kamu inginkan Cristine,kenapa kamu tidak berterus-terang" kata mummynya sendirian lalu keluar dari biliknya.

Perut Cristine semakin membesar dan tidak lama lagi dia akan melahirkan anaknya. Cristine tiba-tiba terasa sedih dan sedikit kesunyian.Setelah Ally pergi,dia tidak lagi berjumpa dengannya.ally tidak munculkan dirinya selagi dirinya tidak berubah.

"Ally...I cintakan you...tapi I terpaksa untuk hindarkan perasaan ini" sambil tanganya mengusap perutnya.

Ally kini berapa di tepi pantai sambil melihat cahaya matahari terbenam.Dirinya duduk secara santai.

"Cristine...you tahu...I berusaha untuk berubah...I cintakan you" sambil tersenyum seorang diri.

Kakinya melangkah di tepian pantai dan Ally berjalan memerhati suasana sekeliling.

"Kita akan bersama Cristine..dengan anak kita...sebuah keluarga"

Cristine sudah semakin sarat dan dia masih lagi bekerja walaupun bossnya telah menyuruhnya dia cuti.

Hari ini dia lakukan kerja seperti biasa,dan perutnya sedikit sakit.

"Cristine ok?" Kata staff yang bertugas

",Ok..."

Cristine terasa sakit seakan bakal melahirkan anaknya dan staff di situ segera menelefon ambulan dan akhirnya Cristine di hantar di hospital kerana Sakitnya berpanjangan.

Kini dia berada di dewan bersalin dan berusaha untuk melahirkan anaknya.

Di tempat lain,Ally masih sibuk dengan kerjanya dan tiba-tiba di dihubungi oleh bodyguard nya

Panggilan telefon

"Maaf ganggu..ms Cristine sudah berada di dewan bersalin"

"Ok,saya otw"

Ally terus bergegas bertolak ke hospital untuk menyambut kelahiran anaknya.Sampai saja,Ally terus bergegas menuju ke dewan bersalin dan Cristine masih lagi di dalam.

Sambil dia menunggu, akhirnya doktor keluar.

"Macam mana wife saya?"

"Dia selamat lahirkan baby perempuan" dan doktor pun berlalu pergi

Ally tersenyum kerana anaknya baru lahir.

"Daddy akan jumpa kamu..." Kata dalam hatinya

Cristine dan anaknya telah ditempatkan di dalam bilik dan Cristine memberi sumber makanan terhadap anaknya dengan memberi susu badan.

Ally masuk ke dalam bilik dan memerhati kedua orang yang dicintai.Dia menghampiri dan duduk di kerusi yang berdekatan situ.

"Terima kasih Cristine...you lahirkan anak yang comel" sambil mencium dahi Cristine dan anaknya

"You rehat Cristine,I akan uruskan segala nya untuk you..." Memerhati Cristine yang sedang menyusukan anaknya

"You dah ada nama?"

Hate YouWhere stories live. Discover now