Carly dalam keadaan sedikit mabuk berjalan menuju ke arah bilik crystal.Dia membuka pintu bilik crystal yang tidak berkunci.
Matanya memandang tubuh crystal yang sedang tidur lalu Carly membuka pakaiannya.Dia memeluk Crystal lalu mencium bibir dengan sedikit agresif.
Tanganya meramas payudara crystal dari luar dan membuatkan crystal tersedar.
"Carly ...you mabuk"
"Ya...but I nak bersama you"lalu mencium leher milik crystal dan kini Carly sudah berada di atasnya.
"Pandang I crystal...I akan gentle dengan you.."lalu mencium kembali
"Carly..."meramas rambut Carly
Carly melebarkan kedua peha crystal dan sudah bersedia untuk masukkan miliknya.
"You satunya boleh puaskan I crystal"menusuk masuk miliknya ke dalam milik crystal dengan perlahan.
Crystal mencakar belakang Carly dan tangannya menggenggam bahu milik Carly dengan kuat.
Mereka menikmati bersama dan akhirnya Carly menyembur spermanya ke milik crystal.
"I love you crystal"berbaring lalu menarik crystal untuk memeluknya
Carly mengusap belakang milik crystal lalu matanya terpejam kepenatan dengan aksi panasnya tadi.
.
.
.Setelah seminggu mereka bersama,Carly membawa Anna pulang ke rumahnya.
Crystal sedang duduk di ruang tamu terlihat Carly dan anaknya baru masuk ke rumah.
Anna berjalan bersama Carly ke arah crystal.Anna seperti menyorok di belakang kaki Carly setelah melihat crystal yang memandangnya.
"Anna...itu mummy...kenapa menyorok"balas Carly
Anna hanya mendiamkan diri dan Carly memujuknya sambil membongkok tubuhnya menghadap anaknya.
"Itu mummy...Anna cakap Anna rindu mummy,daddy dah bawa jumpa mummy"
"Tapi mummy tak sayang Anna...dia tinggalkan Anna"
Crystal mendengar kata anaknya sedikit terasa tapi dia tidak tunjukkan di raut wajahnya.Dia sayangkan anaknya,tapi dia ego dan benci pada Carly.
"Anna,tak baik cakap macam tu... mummy sayang Anna..mummy kan sibuk,daddy dah bawa Anna jumpa mummy...pergi peluk mummy"
Anna mendengar kata Carly lalu menuju ke arah crystal lalu memeluknya.
"Anna rindu mummy...jangan tinggalkan Anna lagi,Anna janji jadi budak baik"
Crystal mengusap anaknya "mummy sayang Anna"
Carly tersenyum melihat kedua orang yang dia sayang bersama.
Setelah Anna tidur di bilik Carly,mereka berdua telah berada di ruang tamu.
"Crystal...maafkan I ganggu waktu cuti you...I bawa Anna duduk sini waktu cuti sahaja"
"Ok.."
"I nak minta satu permintaan dari you,sepanjang Anna berada di sini,boleh you jadi mummynya...Anna perlukan kasih sayang dari ibunya"
"I akan cuba...but I tak janji" balas crystal
"Thank you crystal...I takkan minta berlebihan..."
Dalam hati crystal,dia begitu sayangkan anaknya.Walaupun dia tidak menjaganya tapi dia lahirkan.
Carly memerhati anaknya yang sedang terlena tidur.
"Anna...maafkan daddy, walaupun apapun,daddy akan bahagiakan Anna"mengusap kepala anaknya
YOU ARE READING
Hate You
RomanceAlexis seseorang yang inginkan kebebasan hidupnya tanpa perlu diatur oleh orang lain.Namun ibubapanya mendesak untuknya berkahwin dan inginkan keturunan darinya. Keadaan mendesak membuatnya dia mengambil jalan pintas untuk mempunyai keturunan. Chris...