S2 - 5

457 13 0
                                    

Carly pulang ke rumahnya setelah melawat anaknya.Muka sedikit cedera dan lebam menyebabkan Carly berasa sedikit pening.

Dia terus menuju ke biliknya dan membersihkan tubuhnya dan tidak lama kemudian dia tertidur.

Waktu pagi menjelma, crystal sudah bersiap untuk pergi ke pejabat.Dia mengetuk pintu bilik Carly tapi tiada yang menyahut dan dia terus membuka pintu dan terlihat Carly masih baring di katil.

Crystal menghampiri Carly dan melihat wajah Carly cedera dan cuba menyentuh wajah Carly.

"Carly Deman,aku panggil doktor terlebih dahulu untuk merawatnya"

Setelah selesai doktor memeriksa,dia memberikan beberapa ubat untuk dibeli.

"Dia perlukan rehat sehingga sembuh,nanti jangan lupa bagi ubat mengikut waktu" kata doktor tersebut

Crystal mengambil cuti untuk menjaga Carly dan menyuruh maidnya untuk mengambil ubat di farmasi.

Carly masih tidak sedarkan diri dan tubuhnya sedikit panas.

"Carly..." Mengusap rahang dan pipi milik Carly

"Apa aku rasa ni... jantung ku berdetak"

Crystal mengusap perutnya "sayang...mummy jaga daddy...jangan nakal-nakal"

Setelah beberapa jam crystal menjaga Carly,dia tertidur di sofa dan Carly tersedar kerana panas badannya sudah berkurangan.Dia melihat crystal tertidur duduk di sofa lalu bangun dan mengendong menuju ke katilnya.

Carly mencium dahi crystal dan bercakap di perut crystal "sayang..daddy sayang kamu,cepat lahir,daddy tak sabar nak bermain dengan baby" dan mencium perut crystal.

Carly bangun dari katil dan menuju ke bilik mandi untuk membersihkan tubuhnya kerana seharian tidak mandi.

Crystal tersedar yang dia telah beralih tempat ke katil Carly dan melihat Carly sudah tidak berada di katilnya.

Carly keluar dari bilik mandi dan hanya bertuala dan crystal memandangnya.

"Carly...you dah sihat"

"Dah..." Tersenyum melihat crystal lalu menghampiri dan duduk sebelahnya.

"Thank you...jaga I"

"Itu tanggungjawab I...jangan lupa makan ubat..Carly kenapa muka you lebam?

"Baiklah... oooo...erm..I terjatuh"

"Betul...kenapa I lihat seperti bergaduh.."

"Tak lah...I terjatuh...you dah makan,nanti baby lapar"

"Dah...I dah makan...baby pun dah kenyang" sambil mengulas perutnya

"Crystal...boleh I kiss you.."

"Erm..."

"So k...I tak paksa" ingin bangun dan crystal menarik tangan Carly lalu mencium bibir Carly"

"Cukup..."

"Tak...I nak lagi.." kembali mencium dan membaringkan crystal atas katil

"I rindukan ciuman you..." Mencium lagi

Crystal memegang leher milik Carly dan Carly memeluk crystal.

"Crystal....Maaf,I tak dapat kawal nafsu" lalu kembali mencium dan membuka baju milik crystal

Crystal merelakan apa yang Carly lalukan ke atasnya.

Mereka melakukan adegan panas dan kaki ini mereka bersama-sama bernafsu.

"Carly...I tak tahan..." Sambil memegang bahu Carly

"Bersama-sama...yes...I nak keluar crystal.."

Akhirnya mereka mencapai klimaks bersama dan Carly memeluk crystal.

Hate YouWhere stories live. Discover now