13

935 11 0
                                    

Setelah beberapa bulan Cristine pregnant,Ally semakin sibuk menjaga kedua anaknya kerana ingin meluangkan masa bersama keluarganya.

Sampai saja di rumah, Cristine dan ibunya sedang memasak di dapur dan Carl dan crystal sedang bermain dengan Alex dan ceara.

"Anak daddy" menghampiri dan mendukung kedua anaknya.

"Alololo...main apa tu anak daddy.." sambil duduk bersandar pada sofa

Cristine menghampiri Ally mengambil ceara dari dukungan Ally.

"Sayang...biar I jaga,you penat...kan baru lepas memasak" kata Ally

"You baru balik...rest dulu... lagipun asas pembantu jaga...I ok je"

"Oklah...I mandi dulu..." Memberi Alex kepada pembantunya lalu kakinya menuju ke biliknya.

Ally melepaskan segala pakaiannya lalu berendam seketika di bilik mandi.Setelah  hampir 15 minit,dia keluar dari bilik mandi dan terlihat Cristine sudah duduk di atas katil.

Dia meletakkan tuala atas bahu sambil mengeringkan rambutnya menuju ke arah Cristine lalu duduk di sebelahnya.

"You ok hari ini sayang...I rindu you" kata Ally sambil mengusap pipi Cristine

"I ok sayang...baby pun ok" membalas dengan senyuman

Ally mencium bibir milik Cristine dengan begitu sensual dan Cristine melepaskan ciuman tersebut " sayang...kita pergi makan dulu...you mesti lapar?"

"I lapar you... Cristine" kembali mencium

"Alexis Brooke....jom kita makan dulu...nanti kita sambung"

"Baik...but I nak lebih..." Bangun sambil menuju ke almari memilih pakaian untuk dipakai.

"I keluar dulu" berdiri untuk keluar tapi tanganya dipegang oleh husband nya.

"Tunggu...jangan pergi" menarik tangan Cristine untuk mengemaskan pakaian

"Butangkan baju I" mengambil tangan Cristine untuk mengkancing bajunya.

Ally memegang pinggang Cristine dan bibirnya mencium leher milik Cristine dan Cristine menolak kerana terasa geli dengan perbuatan Ally

"Ally... you dah jadi daddy tau..." Menggosok rahang milik Ally

"Yup...but I akan sentiasa manja dengan you...and baby.. daddy akan sentiasa manja dengan mummy"

"Amboi...you nak ambil tempat anak you ?" Tersenyum melihat Ally

"You only mine..."

"Ok2...jom kita turun makan..." Mereka keluar dari bilik bersama-sama ke ruang makan.

Ally memakan makanan yang dihidangkan "mmm... sedap"

"Mestilah... Cristine yang masak" kata ibunya

"Bertuah I dapat sayang"

Selesai makan,Ally menarik Cristine keluar ke arah swimming pool.

"Kenapa sayang" tanya Cristine melihat Ally membawanya ke luar.

"You duduk dulu,I ambil barang sekejap" membawa Cristine ke arah bangku

Ally menyorok barang yang di bawa di belakangnya lalu menyuruh Cristine menutup mata.

"Sayang..buka mata" Ally menghulurkan kotak berisi rantai

"Honey..." Teruja dengan kejutan Ally

"For you sayang,I pakaikan" memakai rantai untuk Cristine

"Sayang...you dah banyak berikan untuk I dan keluarga I,tapi...untuk you.."

"You dah bagi I sebuah keluarga sayang...anak kita you lahirkan,I bertuah memiliki you..."mencium dahi Cristine

Hate YouWhere stories live. Discover now