S2 - 10

600 13 0
                                    

Setelah beberapa hari crystal melahirkan,dia dibenarkan pulang dan kini sepenuhnya dijaga oleh kakaknya.

"Mana Carly?" Tanya kakaknya yang sedang membantu menjaga baby miliknya.

"Carly...." Tidak habis crystal berkata lalu Carly muncul.

"Pergi mana Carly.... crystal baru melahirkan...you sepatutnya jaga crystal"
Kata ibunya terhadap Carly.

"Please mummy...Carly busy...Carly dah sediakan segalanya for her...just faham this situasi dan Carly penat, enough...dan jangan paksa carly"

"Carly..." Tampar mummynya

Carly memegang pipinya" Carly...itu anak you ....apa gunanya crystal melahirkan dan kamu seakan tidak menghargainya"

Carly senyap dan terus pergi dari situ.Dia menuju ke bilik lalu membersihkan tubuhnya.Tidak lama kemudian, crystal masuk dan terduduk di atas katil dan tiba-tiba di terasa sesuatu dalam seluar milik Carly.

"Kondom?"

Carly keluar dan melihat crystal memegang kondom miliknya.

"Apa ni?"

"Give me crystal..." Ambil pada tangan crystal

"Tergamak you lakukan...you memang .."

Carly terus menjawab " I memang tak guna di mata you crystal...itu hal I...dengan siapa I berhubungan..."

"Cerai I....I tak nak husband yang curang dan berfoya-foya...you selfish...lepaskan I...I jijik dengan you..."

"Fine ...I akan lepaskan you untuk you bersama dengan bekas kekasih you ...."

Terus menampar Carly..." Berhenti Carly....jangan libatkan orang luar"

"I libatkan orang luar...bukan you yang mulakan dulu ....you jumpa dia ..luahkan masalah kita....tanpa pengetahuan I...dan you menikmati ciuman dia" kata Carly dengan amarah.

"Cukup ...." Katanya lalu terduduk di lantai.

"I bukan cinta pertama you...I just perampas dia pada you...dan sekarang I lepaskan you...tak guna kalau kita bersama tapi hati you untuk orang lain"

"Pergi ..I benci you Carly ....pergi dari hidup I....pergi ..." Carly terus pergi dari rumah tersebut dan itu kali terakhir crystal melihat Carly.

Pergaduhan mereka membuatkan Carly menghilangkan diri dari crystal.

Kini crystal sedang mengendong anaknya sambil termenung jauh.

"Auntie" panggil salah seorang anak saudaranya.

"Yea kenapa Carmen?"

"Auntie fikirkan Carly?"

Crystal hanya mendiamkan diri tanpa menjawab.

"Auntie kuat demi anak-anak...Carly tu selfish..." Marah Carmen.

Malam sudah tiba, crystal terbaring di atas katil dan ada seseorang sedang memeluknya dari belakang.

"Maafkan I sayang" lalu mencium kepala crystal.

Crystal diamkan diri " I tahu you belum tidur... crystal,I cintakan you..."

Crystal berpusing ke arahnya" you curang" menangis dalam pelukan Carly dan Carly mengusap tubuhnya.

"I tak pernah curang...you only one" katanya

"Tapi you dah tidur dengan perempuan lain" menangis crystal.

"I tak pernah lakukan..I cuma simpan"katanya

Crystal terus menangis "sayang...maaf kata yang lepas...I sayangkan you...I takut untuk lepaskan you..."

"I cintakan you Carly...maafkan I carly"kata crystal sambil mukanya di leher milik Carly.

Hate YouWhere stories live. Discover now