S2 - 9

466 16 3
                                    

"mummy, daddy mana?" Tanya Anna pada ibunya yang sedang membantu maid di dapur.

"Daddy kerja sayang" senyum crystal pada anaknya

"Mmm... daddy tipu,kata nak beli mainan" Anna sedikit merajuk.

Carly berada di outstation untuk menguruskan projek yang yg baru.Hampir 3 minggu berada di sana, sepatutnya beliau sudah boleh pulang awal tapi disebabkan ada masalah,dia masih belum pulang.

"Jangan nangis, daddy pulang nanti,nanti daddy belikan hadiah besar untuk Anna dan Aaron" katanya ingin pujuk anaknya.

Crystal menelefon Carly untuk bertanya keadaannya di sana.

Crystal
"Hallo "

Carly
Hi sayang,

Crystal
You sihat?bila pulang,Anna merajuk dengan you.Mereka berdua rindukan daddy di sana.

Carly
Not sure,mereka je,you...tak rindu I,I rindukan ciuman you sayang,bila I balik nanti,I akan ajar you cukup - cukup sampai you tak boleh bangun.

Crystal
Shhhh..you ni...sempat lagi,I miss you

Carly
Miss you too,nanti I bagi surprise pada mereka,jaga diri you and baby juga.

Crystal
Baiklah ...bye sayang.

Mereka meletakkan telefon,dan Carly sambung bekerja kembali.

Sebenarnya Carly sudah bersiap pulang hari ini cuma dia ingin beri kejutan pada isteri dan anaknya.Dia tersenyum melihat wajah gambar keluarganya di telefon.

Crystal sedang melayani kedua anaknya " mummy..." Panggil Aaron masih lagi belum lagi petah bercakap.

"Iya sayang...."

"Daddy...."

"Tunggu yea,nanti daddy pulang"

Malam semakin lewat,Carly baru sampai di rumahnya dengan keadaan sedikit basah kerana basahan hujan membasahi tubuhnya.

",Sejuk .." katanya lalu masuk ke dalam rumah.

Carly masuk ke dalam rumah dan melangkah masuk ke dalam bilik anaknya dulu.Dia mencium dahi anaknya " maaf, daddy sibuk...tapi daddy akan sentiasa beri kebahagiaan pada kamu berdua"

Carly menuju ke arah biliknya dan terlihat crystal sedang nyenyak tidur,dia hanya tersenyum lalu meletakkan begnya.Carly menanggalkan bajunya lalu melangkah kakinya ke bilik mandi untuk bersihkan tubuhnya.

"Fuhhh....lega,segar..." Pancuran air jatuh di tubuhnya.

Selesai mandi,Carly keluar dengan hanya bertuala di pinggang sambil tuala di bahu mengesat rambutnya yang basah.Dia sudah terbiasa tidak menutup dadanya semasa di dalam bilik.Kakinya melangkah menuju ke katil sambil mengusap pipi isterinya.

"Crystal tersedar kerana terasa pipinya disentuh dan matanya terbuka " Carly..." Lalu duduk bersandar pada headboard katil.

"I miss you" senyum Carly dan crystal mengusap rahang milik Carly " kenapa you tak bagitau you pulang" sambil tanganya memukul bahu Carly.

"Surprise sayang...marah?"

"Memang marah..." Katanya pada Carly,lalu carly memegang tangan tangan crystal.

"Sorry....I miss you tonight" lalu cium bibir milik crystal dan crystal meramas rambut Carly.

"I akan gentle dengan you,sebab you masih pregnant" katanya lalu bernafsu dengan isterinya.Mereka melakukan kegiatan panas setelah lama tidak melakukan.

Hate YouWhere stories live. Discover now