Bir Doğa Hikayesi
Kapıyı çalarlar. Furkan " Kimsiniz lan!?". Mesut " Bizik salak aç kapıyı götümüzü başımızı kırdık sen evde yat anca!". Furkan kapıyı açar ve içeri alır. Furkan " Ne oldu lan size böyle kim koydu?!". Baran " Ya Burtcan diye biri Irmak'la çıkıyormuş bir iki tane patlattım ama adam gizliyomuş it ikiye iki demiştik bir kişi fazladan getirmiş ayı, Mesut Burak'a bi tane yerleştirdi ama olmadı çok az geldik.". Furkan " salak mısın olum sen gidin lavaboya bi elinizi yüzünüzü yıkayın pis pis geldiniz evime". Doruk " vay beeh, vayyy behh, evi var bizi almıyor, sokaktan topladığın kızları atıyon ama eve.". Furkan " uf tamam çok konuşmada geçin hadi". Ellerini yüzlerini yıkadıktan sonra otururlar. Feyza Baran'ı arar " Alo, efendim Feyza?". "Biz kızlarla buluştuk Dodo falan da gelecek, gelsenize sizde kavga etmişsiniz yeni duydum". "Bilmem ki, neredesiniz?". "Krem parktayız en üst katta bulursun zaten bizi." Telefonu kapatırlar.
Irmak Feyza'ya " ya Feyza niye çağırıyosun? Ben gidicem şimdi zaten.". Ecem " Baran geliyor diye değil mi?". Irmak " Hayır Burtcan'ı arayacağım buluşucam onunla nasılmış merak ettim canı çok yanmıştır kıyamam". Ayşenur " Sen bilirsin akşam ararım konuşuruz". Irmak "Olur tatlım, hadi ben kaçıyorum görüşürüz kızlar.". Ceketini alıp gitmişti. Bir yarım saat sonra da Mesut, Baran ve Doruk gelmişti. Furkan aralarında değildi. Ayşenur " Oha ne oldu size? Kafanız gözünüz yara bere içinde? Fena gömmüşler bunlara kızım baksana şunların haline? Hahaha". Mesut " Yok bi kere o öyle değil kardeşim adamlar şerefsizlik yapıp fazla gelmiş daha bitmedi mevzu anlatabiliyo muyum? Bu benim de mevzum artık". Baran " derken? ". Mesut " Pırtcan'dan bahsediyorum a*k salağı". Ecem " E otursanıza.". Doruk " benim kalçam çok ağrıyor yüklenmeyeyim diyorum.". Ayşenur " hahahahahaha! E biraz yürüyelim sokakta sonra dağılırız zaten." Feyza " aynen hadi!.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
RomanceKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.