Bir Doğa Hikayesi
Doruk erken kalktı o gün, cumartesi olmasına rağmen " lan yine mi erken kalktım Amk! " yüzünü yıkadı. Sokakta gezinecekti biraz. Sonra telefonu çaldı, Baran arıyordu. Doruk " Alo, ne oldu amk sabahın 8'inde?!". Baran " Kavgadayız amk gelsene adamlar sahtekarlık yapıp üç kişi gelmiş. ( arkadan Mesut'un sesi " Napıcan abisi? Napıcan? " diyip çat diye birine indirmişti.) Doruk " Olum mal mısın? Kimle dövüşüyon niye dövüşüyon?". " Lan hani bu Irmak'ın çıktığı şu popi Burtcan varya, onunla, laf yapma da hemen gel". " tamam bekle, nerde olduğunuzu mesaj atarsın!".
Saat öğlen 12;
O gün Doğa, Sıla ve Damla bir buluşma ayarlamıştı öbür kızlarla ve her zaman ki gibi Krem Park'ta buluşup bir restauranta gitmişler , oturup kahve içiyorlardı. Ayşenur " Bugün ki kavgayı duydunuz mu?". Doğa " Ne kavgası ya?". Ayşenur " Baran, Burtcan'la kavga etmiş zaaa!". Ecem " Ya Ayşenur gülünecek bir şey mi bu ya bir şey olmuşsa? Burtcan'a bir şey olmuş olabilir o da arkadaşımız, belki Baran'a bir şey oldu!". Ayşenur" onu bilemem de fena kavga etmişler". Irmak " O ikisinden de sorucam hesabını, hem Burtcan neden o salağı takmış da kavga etmiş ki". Sıla " seviyo işte seni.". Irmak " Aman sevmesin yapıştı zaten bir bırakmadı."Kavga bittikten sonra saat 9'da ayrılmışlardı oradan, en yakın ev Furkan'ın evi olduğu için bir iki yara bandı için oraya gideceklerdi. Baran iki yara bandına, mesut 4 yara bandına, Doruk'un da yeni bir gözlüğe ihtiyacı vardı. Baran " Doruk sende kızların yanında belli etmiyordun ama fena vuruyosun. Bu kadar iyi kavga ettiğini bilmiyodum da gözlük gitti hahahahah!". Doruk " Lan kafamı hissetmiyom amk direk beni attın milletin önüne kafama kafama vurdular. Sonra sinirlendimde vurdum bir tane. Ahh kafaam!". Mesut " Tamam lan abartmayın altı üstü başımız kolumuz kanıyor." Baran " Ulan ben bu çocuğu anlamıyorum amk sen acı falan hissetmiyon mu?!" Furkan'ın evine varmışlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
Roman d'amourKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.