İlk kez sarhoş

40 1 0
                                    

Bir Doğa Hikayesi
( Arkadaşlar hikayeyi okurken yukarıdaki şarkıyı dinleyerek okursanız sevinirim, iyi okumalar )

Mesut ile Baran Canan Kafede buluştular. Oturup iki kahve söylediler. İçerken konuşuyorlardı Mesut " Olum ne bu hal lan çok yorgun duruyorsun?" Baran " Kanka Irmak'ı kalbime gömdüm ben. Sevmemeye çalışıcam. Unutmaya çalışıcam." Mesut " Etme kendine eziyet kardeşim seviyor o da seni, belli etmiyor sadece." Baran " Kardeşim beni teselli etmeye çalışıyorsun çok sağ ol ama olmuyor, geçmiyor kalbimin acısı. Çok üzgünüm, Onun o gözlerini özlüyorum, hiç göstermiyor kendini, değer vermiyor gibi hissediyorum." Mesut " Değer veriyor bence ama bazen elinden bir şey gelmez kızı zorla kendine aşık edemezsin." Baran " Haklısın.". Uzun süre oturduktan sonra kafenin kapanma saati gelmişti. Gece on ikide kapanıyordu. Yaklaşık bir buçuk saat oturduktan sonra kalktılar. Mesut kendi evine gitti Baran nöbetçi bir büfeye girdi, büyük şişe bira aldı. Hiç içmezdi ama kalbinin acısını dindirir diye düşündü. Sahile gitti, gecenin karanlığında İstanbul'un o güzel köprüsünün ışıkları ışıl ışıl yanıyordu. Balıkçı tekneleri sessiz denizin dalgalarında yavaş yavaş sallanıyordu. Oturdu ve Bira içti. Hepsini kendi başına içince sarhoş oldu. Dodo pek uyuyan bir tip değildi. Gecenin ikisine kadar gezer bazen de hiç uyumadan sabahın beşinde okula giderdi. Dodo da oralarda geziyordu. Gecenin ikisiydi. Baran'ı sağa sola sarhoş sarhoş yürürken gördü. Elinde de gazeteye sarılmış bira vardı. Hemen Dodo Baran'ın yanına koştu. "Kardeşim iyi misin? Sen içmezdin neden içtin?" Baran zar zor konuşarak " Irmak yok artık benim için Dodoooooooğğğ! Şşşşşşşşşşş, biz sana niye Dodo diyoski müzük notasısımısısın sen? Hahahahaha" kafayı iyice sıyırmıştı. Dodo "Kanka tamam gel bizim eve bir kahve yapayım sana."...

Müzik - Murat Dalkılıç- Kördüğüm

Bir Doga HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin