Büyük kavgaya adımlar

47 2 0
                                    

Bir Doğa Hikayesi

Irmak'la Burtcan buluşmuştu. Hemen birbirlerine sarılmışlardı. Irmak " Bir şeyin var mı? Kıyamam sana ben.". Burtcan " Yok hayatım yokta o Baran mıdır Bayrak mıdır o dallamaya söyle etrafında dönmesin senin.".

Saat akşam altıyı bulmuştur. Ayşenur " e hadi dağılak o zaman. Buluşuruz yine iki üç gün sonra." Herkes sarılır birbirine. Dodo çoktan onlara katılmıştı. Dodo, Mesut, Doruk ve Baran yalnız kalırlar. Dodo " Oğlum ayıp ediyon ama kavga varken beni niye çağırmadın. Muştayla pat küt yamulturdum". Mesut " kanka öyle deme zaman yoktu. Biz g*tümüzü zor kurtardık. Adam çağırmış". Baran " Irmak'a da tek indirdim hepsini diye övünüyordur şimdi". Doruk " Hay arkadaş ne Irmak'mış be! Ulan yürüyüşüne bak ayak kemiğin çatlamış hala Irmak da Irmak. Harbi sen o çatlakla nasıl yürüyon?". Dodo " lan çatlak olduğunu nerden biliyon?". Doruk " Babişkom doktor benim adam ol!". Mesut " tamam beyler sakin! Şimdi o Burtcan denen siyah domuzun numarası var mı sende?". Baran " var tabii neyle mekan ayarladık dövüşmek için zannediyosun?". Mesut " Tamam kardeşim de ki yetmedi biraz daha dayak istiyoruz de. Desene a*k dediğimi yap!". Doruk "Haydaaaaa! Ulan ben yokum bu kavgada, aha bak Dodo da gelmiş kardeş kardeş yersiniz dayağınızı benden bu kadar. Gözlüğüm kırılmış zar zor görüyorum önümü daha". Mesut" yok öyle a*k sende olacan hepimiz olacaz."

Kızlar özel grubu Whatsapp mesajlaşmaları;

Ayşenur: Nesi varmış Burtcan'ın Irmak?
Irmak: Bir şeyi yok, bizim Mesut suratına vurmuş.
Ecem: Hiç şaşırmadım biliyomusun.
Feyza: Uf neden bu kadar konuşuldu bu konu.
Sıla: Küçük bir mesele de değilki kavga bu sonuçta.
Ayşenur: Ya zaten belliydi bunun olacağı. Baran yerinde durmaz.
Irmak: Onunlada konuşucam... Ona ne benim hayatımdan ya!..

Bir Doga HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin