Bir Doğa Hikayesi
Ayşenur " Bizimkiler de arka tarafta oturuyor.". Baran " tamam.". Baran'ın telefonuna aniden bir mesaj geldi. Burtcan'dan gelmişti. Mesajda " bu kişi kaza yapmış. Sanırım okula geç kalmış hız yaparak gelirken direksiyon kontrolünü kaybedip ağaca girmiş. Kişi arabanın ön camından fırlamış. Durumu iyi değil. Telefonunu yerde buldum. Yakın arkadaşınızsa Kemerburgaz Hastanesine gelebilir misiniz?". Baran " Ah kardeşim ne yaptın kendine be?" Deyip hüzünle ve hızla arabasına koştu. Kimse hiçbir şey anlayamadı. Arabayı çalıştırdı ve hızla hastaneye gitti. Çoktan Burtcan'ı ameliyata almışlardı. Çıktıktan sonra yoğun bakıma girmişti. Hastanede saatlerce beklemişti okulu aldırmadan. Doktordan zorla izin alıp içeri girdi. Burtcan yarı aygındı. Burtcan " çok canım yanıyor" dedi acıyla ve fısıltılı sesle". Baran " sakin ol kardeşim hepsi geçicek inşAllah.". Burtcan " Irmak'a söyleme olur mu?". Baran kendi gözyaşını sildi. Çünkü o da seviyordu Irmak'ı ama ikisinin arasına girmekten vazgeçti. " Söylemem kardeşim, korkma. Bilmicek.". Burtcan " Telefonum nerede?". Baran " Karakolda, arabanı çarptın iyileşince orada da sorgulanacaksın.". Aniden dışarıdan Irmak'ın sesi duyuldu, diğer kızlarda oradaydı " Bırakın ya! Giricem". Dedi ve içeri geldi. Irmak" sen napıyosun burda, çık git! Çık git hayatımızdan. İyi misin Burtcan!" Dedi ve sarıldı. Baran dışarı çıktı. Tüm kızlar ve erkekler toplanmıştı. Işıl " Nolmuş ya ben pek anlayamadım, Irmak dersten pat diye çıkınca öğretmeni falan aldırmadan direk çıktık peşinden." Mesut " Son dersteydik zaten.". Baran " Ya Burtcan kaza yapmış. Arabanın camından fırlamış. Derse yetişecek diye. Bir dersi kaçırmıştı zaten. Hem kendine yazık oldu.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
RomanceKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.