Bir Doğa Hikayesi
Baran okuldan döktükten sonra kanepeye yayılıp uykuya dalmıştı. Tekrar uyandığında saat ona geliyordu. Ayağa kalktı, ışığı bulamadı, telefonunuda. Yavaş yavaş yürüyeyim ışığı arayayım derken kafasını duvara çarptı " Bu a*ına koduğumun duvarını kim burayı bıraktı?". Uyku sersemi olduğu için ne dediğini bilmiyordu ve sağlıklı düşünemiyordu. Işığı bulduktan sonra telefonunuda buldu. Telefonunu açtığında 8092 mesaj gelmişti WhatsApp'ten. Hepsi grup konuşmalarıydı. Sonra Mesut'u aradı, Mesut " He kanka ne oldu?". Baran " Kanka gruptan bayağı mesaj gelmiş herhangi bir şey mi oldu?". Mesut " Ne grubu lan? Yine Brazzers'mı izliyorsun. ( Kız okuyuculardan bu part için özür dilerim)." Baran " Lan ne Brazzers'ı, WhatsApp grubundan bahsediyorum". Mesut " Yok kanka be amsalak amsalak konuşmalar." Baran " İyi tamam, bizimkiler ne yapıyor?". Mesut " Bilmiyorum aramadım, Burtcan iyileşiyormuş bu arada, yaraları kabuk bağlamış, iki güne taburcu olacakmış." Baran " kim dedi?" Mesut " Okuldan sonra bir uğradım kendimi Burtcan'a göstermeden bilgi almak için." Baran " He tamam sağ ol." Mesut " Sağım zaten." Baran " Esprine sokarım şimdi. E kanka müsait misin?" Mesut " he müsaitim. " Baran " Bir kahve içelim lan bizim şu Canan kafede." Mesut " Tamam kardeşim ceketimi alıp çıkıyorum yola hemen buluşalım orada" Baran " Tamam kardeşim bekliyorum.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
RomantizmKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.