Gezinti

36 1 0
                                    

Bir Doğa Hikayesi

Ayşenur " İyi sizde oturunsanıza". Dodo ve Furkan oturdular. Kahvelerini aldılar herkes kendi arasında farklı konulardan konuşuyordu. Kalabalığın sesinden sıyrılarak Baran Dodo'ya fısıltıyla " Burtcan söylemiş midir Irmak'a?" Dedi. Dodo " Hiç sanmıyorum demiş olsaydı çıldırmış olurdu.". Feyza " Oha! Oha!". Herkes ne oldu diye telaşlanmıştı. Feyza " Ayaz bana çıkma teklifi etmiş!". Herkes derin bir nefes almıştı. Ayşenur " Belliydi onun çıkma teklifi edeceği zaten hareketlerinden.". Feyza " Oha kabul ediyorum ben kesinlikle.". Baran " Biz kalkalım, arabayı yıkattırıcam ve Mesutla falan buluşucam, Ayşenur sen arabanla mı geldin?". Ayşenur " Hayır taksiyle geldim. Arabam bakımda, hastaneye gidicem bir yarım saat sonra taksiyle.". Baran " Ben bırakırım seni.". Ayşenur " tamam sağol.". Ayşenurla Baran kalkmışlardı. Baran Ayşenur'u hastahaneye bırakıp Mesut'un evine gitmişti. Mesut kapıyı açtı " Üzgünsün yine?". Baran " Tahmin et neden?". Mesut " Kardeşim olur böyle şeyler aşkta, hem bak bugün Irmak'ta oradaymış duyduğuma göre, en azından yüzünü görmüş falan oldun, kanka herşey yoluna girer sen kafana takma.". Baran " Kafama takmıyımda nereme takayım kardeşim uf be ( diye iç çeker ve öyle etrafa bakınır ellerini beline koyarak). Mesut " İyi gel içeri çıkarız dışarı birazdan kızları da alırız bizimkileri.". Baran " Senin araba garajda?". Mesut " Evet."...

Bir Doga HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin