Sohbet

74 1 0
                                    

Bir Doğa Hikayesi

Baran içeri girdi. Çay içtiler ve Mesut hazırlanınca çıktılar. Mesut arabasını garajdan çıkardı. Arabaya bindiler ve arabayı çalıştırdı. Mesut " Eee kimi alıyoruz?". Baran " İlk Feyza'yı alak onun evi daha yakın, zaten çoktan evlere gitmişlerdir. Sonra Irmak'ı alırız". Mesut " Kanka Irmak diyonda gelecek mi ki?". Baran " Deneriz ". Mesut " Ara o zaman.". Mesut arabayı sürmeye başladı ve o arada Baran Irmak'ı aradı. Irmak " Ne var!?". Baran " Biz Mesutla yoldayız Feyza'yı falanda alıcaz gelmek ister misin?". Telefonu kapatmıştı Irmak. Mesut " Ne oldu lan?". Baran " Kapattı a*ına koyım oldu mu!?". Mesut " Hadi be kötü oldu be kardeşim. Üzme kendini düzelicek. Ee başka kimi alıyoruz?". Baran " Bu mu? Üzülme. Bu mu yani?". Mesut" nediyim a*ına koyım gel kızı kelepçeleyip ağzınıda bantlayıp zorla mı arabaya atalım diyim ne bekliyon anlamadım ki ya**am.". Baran" Tamam amk sür Feyza'nın evine.". Baran " Feyza biliyo mu?". Baran " Mesaj atmıştım. Ecem de geliyo. Son olarak Doruk da geliyo.". Mesut " Ne b*k yicez o kadar kız erkek anlamadım ki?". Baran " Mesut, kankam, kardeşim". Mesut " Efendim kanka?". Baran " Beynini eşşşekler mi s*kti senin?". Mesut" He amk salağı he.". Feyza, Ecem ve Doruğu da aldıktan sonra arabanın üstünü açtılar. Müziğin sesini sonuna kadar açtılar. Caddelerde gezindiler. Turladılar. Bazı yerlerde durup yemek yediler. En sonunda saat akşam 7'yi bulmuştu. Mesut kızları evine bırakmıştı. Sonra ekibin eksik parçaları Dodo ve Furkanı da aldılar. Mesutlarda takılacaklardı sabaha kadar. Mesut'un evindelerdi en son. Dodo, Furkan ve Doruk içki içerdi ama Baran ve Mesut içmezdi. Hatta Doruk içki delisiydi. Onun için gelirken 5-6 şişe bira da almışlardı. Alkolle çerezlerini yiyorlar sohbet ediyorlardı. Dodo " Ee Dorukcuğum sevdiğin birileri?". Doruk " Yok kanka.". Bu şekilde konudan konuya atlıyorlardı. Kızların hepside buluştu Irmak'ın evinde, pijama partisi yapıyorlardı. Televizyonda da bir program açıktı. Kızların hepsi alkol alırdı. Onlarda bir sürü bira ve viski almışlar konuşuyorlardı. Ayşenur " Burtcan ne yapıyor Irmak?". Irmak " İyi, bugün bdd aradı senide alak arabayla geziyoruz diye ama Burtcan'la buluşacaktım gitmedim o salakla. Zaten Burtcan'la buluşmicak olsam bile gitmem. Ee sen?". Ayşenur " Bende boş boş takılıyorum. Hastaneye gittim biliyosun falan.". Ecem " Baranlarla turladık Feyza ben eğlenceliydi gayet bence.". Işıl " bende annemle falan buluştum işte herşey yolundaymış. Onu bunu bırakında yarın pazartesi. Okul açılıyor. İki gün tatil çok az amk."...

Bir Doga HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin