Bir Doğa Hikayesi
Ecem " Oha ya! İnanamıyorum! Durumu nasıl?". Mesut " Onun durumunun a*ına koyum ben güzel siyah bi porche 918'i vardı gitti o.". Feyza " Üffff mesut! Ne olmuş?". Baran " Ya durumu pek iyi değil. Ağaca çarptığı için camdan öne doğru fırlayınca omzu ağaca çarpıyor. Kırılana ağacın bir parçası kalmıştı omzunda, çıkarttılar ama hala çok ağrısı varmış.". Işıl " Offf kötü olmuş ya. Ne zaman çıkabilirmiş?". Baran " bilmiyoruz, iyileşme sürecine bağlı." Mesut " Irmak niye şimdi sana atar yaptı kardeşim başlarım böyle işe her b*k buna atılıyo lan.". Baran " Dur kanka Irmak şimdi şokta o yüzdendir. Sevgilisine bişe oldu sonuçta". Doruk " Kardeşim benim iyice moralim kaçmadan akşam ki yemeğe hazırlık yapak artık amk." Dodo " Aynen kızlar hadi. Herkes kendi arabasıyla geldi dimi? ". Ayşenur " evet". Doruk " Hem bir süprizimiz var!". Baran , Doruk cümlesini bitirir bitirmez Doruğun ağzına tokadı bir koydu. Doruk'un kafası sola baktı. Doruk" ne vuruyon amk süprüzü söyelemedim ki.". Herkes arabasına bindi ve evine doğru yola koyuldu. Irmakta hemen arkalarından çıktı. Koru İstanbul kuruçeşme'de güzel ve lüks bir akşam yemeği yiyeceklerdi. Hem Irmak'ın moralini biraz düzeltmiş olurlardı. Tüm erkekler şık takım elbiselerini giydi ve lüks arabalarına bindiler. Kızlar güzel şık elbiselerini giydiler ve makyajlarını yapıp onlarda arbalarına bindiler. Hava yeni yeni kararıyordu. Mekana vardılar. Çoktan rezervasyon yaptırmıştı Baran. Tüm herkes masaya oturdu. Bir sandalye boş kaldı. Irmak " Bir sandalye boşta kaldı gelecek mi var Baran!?". Erkekler hep bir ağızdan " SÜPRİİİİİİİİİİİZ" dediler ve Tarık geldi. O da çok şık olmuştu. Beyaz siyah bir takım elbise giyiyordu. Kızlar hepbirlikte ayaklandılar Tarık'a sarıldılar, uzun süredir yoktu çünkü. Işıl " Ooo Tarık İsviçre nasıldı?". Tarık " harikaydı. Yaz tatili için harika bir yer. Eh okula bir gün geç başlıcaz ama olsun.". Herkes siparişlerini vermiş yemeklerini yiyordu. Feyza " Yeni araba almayı düşünüyorum bu Porsche Panarema 2015 modeli alıcam". Mesut " Oo güzel arabadır dayım aldı Feyzacım." Kızlar kendi aralarında konuşmaya daldılar Erkeklerde; Dodo " Harbiden Tarık çok şey kaçırdın haaa, bayağıdır yoksun.". Tarık " Anlatırsın be Dodocan. Sizi özlemişim.". Furkan " Irmak'ın sevgilisi kaza yaptı.". Tarık " Bağırsakcan? Irmak'ın Burtcanişkosu?!!". Doruk " He yaa! Camdan uçmuş böle. Martı Olmuş adam bir görsen kamera kayıtlarını." Doruk hunharca güldü. Tarık fısıltıyla " Hala çok içiyo mu lan bu Doruk?". Dodo " Off bir görsen a*ına koyuyo şişenin, utanmasa bitmesin diye üstüne su koyup içecek." Ecem " eee herkes eğleniyo mu?". Herkes "Evet!" Deyip içkilerini tokuşturdu. Gecenin 2'sinde mekandan ayrıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
عاطفيةKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.