Bir Doğa Hikayesi
(Arkadaşlar hikayeyi See you again- Wiz khalifa dinleyerek okursanız sevinirim daha fazla etki bırakacağını düşünüyorum, iyi okumalar)
Bu olaydan 3 gün sonra kafa dağıtmak için araba sürmeye gittiler. Tarık, Dodo, Mesut, Furkan, Baran ve Doruk. Çok hızlı sürüyorlardı. Tozlu yollara girip toz kaldırıyorlardı. Arabalarının motorunun sesi etrafı inletiyordu. Hepsi arka arkaya dizildi ve öyle sürmeye başladı. 3 kişi sağa 3 kişide sola ayrıldı. Müthiş hareketler yaptılar. Tadını çıkarttılar. Her pazar yaptıkları şeydi ama uzun süredir yapamamışlardı. Birden Mesut'un arabasının freni koptu. Arabalarında ki telsizlerden haberleşmeye başladılar. Mesut " Fren koptu, siz yolunuza devam edin. Arabayla aşağı atlıcam uçurumun. Airbag yardımcı olur." Baran " O arabadan burnun kanamadan çıkartıcam seni Mesut!" Tarık " Bende varım, biz varken sana zarar gelmicek." Herkes arabalarını mesut'un arabasının yanına yaklaştırdı. Etrafını sarmışlardı. Çok hızlılardı. Büyük ihtimalle Mesut bu hızla bir yere çarpsaydı kurtulma ihtimali yoktu. Baran " Senin arabanın sağ tarafından yavaşça ayrılıyorum sağ kapını aç!" Tarık " Mesut'un arabasının tam arkasındayım, giden arabayı ben idare ederim" Furkan " Yapıcaz bunu kardeşlerim! Mesut kurtulacak" Mesut arabasının kapısını açtı ve hızla karşıya zıplamaya atıldı...
Devam Edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doga Hikayesi
RomanceKişilikler ve isimler gerçek kişilerdir fakat olaylar ve yerler kesinlikle uydurmadır.