12

35 3 8
                                    

Seděl jsem v komoře sám Kim s Ivanem odešli asi před půl hodinou. Nedokázal jsem přestat myslet na Marinett přemýšlet jsem nad tím jestli si mě pamatuje.

Když jsem se začal nudit tak jsem se šel projít do města. Šel jsem ulicemi a koukal jsem se na lidi kteří po ulici chodili.

Všiml jsem si drobné dívky, měla sice kapucí ale i tak jsem si všiml že má tmavě modré vlasy.  Nenápadně jsem ji sledoval, když jsem se k ní přiblížil víc tak jsem ucítil povědomou vůni. Nedokázal jsem si vzpomenout kdy jsem tu vůni cítil.

Z mého přemýšlení mě vytrhli hlasy několika můžu. Stáli u tě dívky a jeden z nich ji hrubě chytl za ruku. Šel jsem k nim a stoupl jsem si za dívku. „ Zdravím děje se tu něco? Připadá mi že tu ta slečna nechce být tak ji nechte".

„Podívejte se chlapci ta holka tu má ochránce" začal se smát. V tu chvíli mu chtěla ta dívka dát facku. Ten chlapík ji ale chytil za ruku a napřáhl se. Než stihl cokoliv udělat tak jsem to přirazil ke zdi a už jsem ho držel pod krkem. Byl jsem naštvaný a cítil jsem jak mi v ústech rostou tesáky.

Pohled Marinett
Byla jsem v komnatě sama a tak jsem se vydala na procházku. Často jsem se procházela po zámeckých zahradách, ale dnes jsem se vydala potají do města v podhradí. Chvíli jsem se procházela když mě zastavila skupinka mužů.

Jeden z nich mě chytl za zápěstí snažila jsem se mu vytrhnout.
Oni se pouze zasmály ucítila jsem že mi někdo stojí za zády strachy jsem polkla. „ Zdravím děje se tu něco? Připadá mi že tu ta slečna nechce být tak ji nechte". Řekla osoba která stala za mnou.

Pokusila jsem se můži předemnou dát facku ale chytl mi ruku a napřáhl se. strachy jsem zavřela oči a uslyšela jsem ránu. Když jsem oči otevřela tak jsem spatřila mého zachránce. Držel pod krkem toho může a měl přitom napnuté snad všechny svaly. Měl vlasy jako slunce.

Po chvíli útočník ležel na zemi jako pytel brambor. Můj zachránce se ke mě otočil a rozeběhl se na mě. Zapištěla jsem ale po chvíli mě držel v náručí a utíkal semnou směrem k zámeckým hradbám.

druhá šance Kde žijí příběhy. Začni objevovat