DUYURU || VEDA

169 5 0
                                    

Çooook uzun bir sürenin ardından tüm güzel okuyucularımıza selamlar. 🌸

Müsaadenizle hem biraz içimi dökmek, hem de sorularınızı cevaplamak istiyorum...

Çoğunuzun bildiği üzere biz bu yola iki genç kız, arkadaş, ortak & shipper olarak çıktık. Çıkarken sıfır beklenti ile, tamamen ve sadece kendi küçük hayal dünyamızı yazıya dökmek için çıktık. Bu kadar beğenileceği, sevileceği aklımızın ucundan bile geçmezdi... Sizin sevginiz, ilginiz o kadar güzel ilham kaynağı oldu ki yazdıkça yazdık. Saatlerce fikir ürettiğimiz, gecelerce yeni bölüm yazdığımız zamanlarımız oldu. İyi ki de oldu, iyi ki de yazmışız. Güzel bir tecrübe, güzel bir anı olarak hep bizimle kalacak, kalacaksınız...

Ama: Şimdi yazarlardan biri olarak, benim için veda vakti. Biraz özel hayattan, birazda son yaşanılan olaylardan ötürü artık bir şeyler yazmak, karalamak için kendimi motive edemiyorum. Burası bizim hayal dünyamız. Hikayemiz, karakterlerimiz kurgu evet ama bazı şeyleri de görmezden gelip, yaşanmamış gibi yapamayız. Biz eskiden güzeldik, bunun içinde hep orada kalalım. Herkesi güzel hatırlayıp, güzel analım.

Öncelikle... Benim canım biricik yol arkadaşım, ortağım seninle bu yolculukta inanılmaz keyif aldım. Her şey için bin teşekkür. Daha nicelerine, güzellerine!

Ve siz: Hikayemizin güzel okuyucuları, hayal dünyamızın ortakları. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınız, beğenileriniz, ilginiz ve alakanız, her daim yanımızda olduğunuz için minnettarım. Olmasaydınız olmazdı! Başka hikayelerde, başka hayal dünyalarında tekrardan görüşmek dileğiyle. Görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın, sağlıcakla kalın. 🤍

Not: Birkaç hafta içerisinde ikinci yazarımızdan bir final bölümü gelecektir, şimdiden iyi okumalaarr.

Sevgi ve saygılarımla...

Saman SarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin