0.2

1.7K 68 3
                                    


Eda: Seni anlıyorum, bana kızgınsın ve yalnız kalmak istiyorsun. (11.40)

Eda: Ama evde odamızda da yalnız kalabilirsin.

Eda: Seni hiç rahatsız etmem.

Eda: Bari telefonlarımı aç iyi olduğunu bileyim.

Görüldü

Eda: Özür dilerim. (14.00)

Eda: Bana kızmakta çok haklısın ama sana söylemem gereken bir şey daha vardı.

Eda: Seni sıkıyor olabilirim.

Eda: Sadece evimize gel. Bana hissettiklerini anlatabilirsin.

Eda: Biz her şeyden önce seninle en yakın arkadaş değil miyiz?

Eda: Tamam çok ısrar ettim. İstiyorsan gelirsin. İstiyorsan bana iyi olduğunu söylersin.

Eda: İyi değilsindir de işte...

Eda: Bu acıyı yalnız yaşadım, hiç kolay olmadı istersen birlikte kolaylaştırabiliriz.

Görüldü 

...

Eda: Yiğit. (13.33)

Eda: Yiğit Yiğit Yiğit

Eda: Telefonu niye açmıyorsun acil bir şey var.

Yiğit: Duruşmadayım.

Yiğit: Noldu iyi misin?

Eda: Tamam o zaman.

Eda: Barış'a ulaşamıyorum da sizin evde mi diye soracaktım.

Yiğit: Barış görevde değil mi nasıl bizim evde olsun?

Eda: Hayır gece yarısı geldi.

Eda: Sabah biraz tartıştık gitti.

Eda: Sen görürsen de bir şey söyleme sadece iyi olduğunu bileyim yeter.

Yiğit: Tamam anneme soracağım şimdi.

Yiğit: İşim bitince de size gelirim şu kavga konusunu anlatırsın.

Görüldü

Yiğit: Bizim eve sabah gelmiş. (14.00)

Yiğit: Senin eski eşyaların arasından bir şeyler almış sonra hemen gitmiş.

...

Yiğit'e yazdıktan yarım saat sonra elinde poşetlerle eve geldi. Abur cuburlarla moralimi yerine getirmeye çalışacaktı belli ki. Mutfağa geçmesini söyleyip iki bardak çay koydum. Konuşacaklarımız uzundu çaysız bitmezdi. 

Artık birinin beni anlamasına ihtiyacım vardı. Ama benim hiç anlatasım yoktu. Yiğit de bunu fark etti kendisi konuyu açmaya çalıştı. 

"Neden kavga ettiniz? Şu saldıran adam yüzünden mi?" 

O konudan da tartışmıştık ama o gereksizdi. Usulca başımı sağa sola salladım. 

"Ne oldu o zaman had- Eda şu kaşığı bırak artık, sen şeker kullanmazsın bile."

O söyleyene kadar kaşığın bardağa çarpma sesi kulağıma hiç ulaşmamıştı. Oturduğumuzdan beri çayı karıştırıyordum halbuki şeker bile atmamıştım. Çay bardağını kenara çektim, başımı kaldırdım ve konuşmaya başladım. 

Yalnız mıyız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin