40.🏹

6.4K 310 25
                                    

Merhaba, güncel olarak üzerine düştüğüm tek kitap Hazan Vakti. Kadavra sadece öylesine bir kurgu, haliyle vaktimin çoğu Hazan' da geçiyor, Kadavrayla pek ilgilenemiyorum. Gönül isterdi ki daha duygulu yazılsın size bunu daha güzel aktarayım ama bu zaten bir texting🙏 Duygular ilerleyen bölümlerde netleşir, daha da anlaşılır tabi.
Neyse, keyifli okumalar.

🏹
🏹
🏹

Elini bacaklarımın arasından çıkartarak ıslaklığımı peçeteyle silmeye başladı. "İğrenmiyor musun?" Diyerek ellerimi utançla yüzüme kapatırken "Saçmalama." Deyip güldü.

Yan yana uzanıyorduk, titremelerden sonra kendime gelmiş ve çıplak bacaklarımı uzatmıştım. Peçeteyi parkeye atıp bana döndü, dudaklarıma yöneldi ve soludu "Kendine geldin mi?" Yavaşca başımı salladım.

Biz şimdi neydik?

Sevgili değildik?

Sevgili miydik ki?

Boran beni boşaltmıştı ama bilmiyorum. Çok da önemi yoktu bu bana iyi hissettirmişti. Hala onunla yatıyor olmak güzeldi, şimdi onu daha fazla istiyordum. Yani bu duyguyu, yanımda var olmasını...

"Utanıyorum biraz." Diyerek başımı omzuna koymamla yattığı yerden beni kendime çekti. "Utanacak bir şey yok." Yani, boşalırken adını sayıklamalarım o kadar güzeldi ki...

"Kaç yaşında kızsın, herkesin cinsel ihtiyaçları var." Dudak bükerek gülümsedim. O kadar tatlıydı ki... Boran bana değişik şeyler hissettiriyordu. Heyecanımın yanı sıra duyduğum bir sevinç vardı.

Ona doğru dönerek "Boran." Dedim. "Efendim bebeğim?" Derken gözlerinin içi parlıyordu. "Sanırım." Deyip yüzünü avuçladım. "Seni çok seviyorum ben. Boşaldım ama hala içim içime sığmıyor. Onu da geçtim yanımda istiyorum." Onu saatlerce öpmek, sevmek istiyordum.

Üstelik bunun sebebi bir anlık zevk değildi. Acaba benim sevgilim olur muydu? Olmazdı belki, ama benden gitsin de istemiyordum. Şu sıra doğum günüm yaklaşsa hep yanımda olmasını dilerdim.

Gülümsedi, yüzündeki elimi alarak hızla çarpan kalbime götürdü. "Baksana, benimki de sana karşı boş değil. Tutamıyorum Yaprak." Gözlerini heyecanla taradım. "Tutmaya çalışma o zaman." Tutma gel sevişelim...

Keyiflendi,."İnan hiç meyletmedim." Diyerek dudaklarıma kapanınca aydınlık odamda ona doğru döndüm ve tek bacağımı üzerine attım.

Gülümsüyorduk, hafif üzerime metillendi, beni usulca öpmeye başladı. "Doymuyorsun." Diyerek yeniden bacak arama gitti, eliyle kadınlığımı avuçladı. "Sen bir türlü doymuyorsun Yaprak." Sesi boğuklaşmıştı, dudaklarından usulca ayrıldım.

Doğruydu, yetmiyordu çünkü içimde bir doluluk istiyordum. Kalbim heyecanla çarparken yabancılık duymadığım bu adam beni doldursun istiyordum.

Kendimi eline sürterek inledim. "Elimde değil." İlk defa böyle bir an yaşıyordum.

Eskiden böyle değildim. Boran' la konuşurken sürekli şaka yapıyordum sonra bir baktım içindeyim. Cidden istiyorum onu.
Elimi siyah pantolonundaki kabarıklığa götürerek onu avuçladım "İlk defa birini istiyorum." Derken sertliği de olabildiğince sıvazladım.

Şaşkınlıkla inledi, dudakları aralandı, diğer eli elimin üstüne gitti. Kızlığımı aldıktan sonra beni yarın yarım bırakması, çekip gitmesi umrumda değildi. Boran' ı istiyordum. 

"Bebeğim." Diyerek sarı saçlarımı arkaya attırdı, yanağımı kavradı. Sözünü "Kemerini çözsene." Diyerek kestim. Onu merak ediyordum, erkekliğini. "Yapma." Dedi.

İnlerken gözlerini kapatmış titrek nefesler alıyordu. Dudaklarımı, çenemi öpmeye başladı. Bacak aramdaki eli hareketlenmiş solukları hızlanmıştı. Onu dinlemedim, bana yan dönüşüyle aletini bıraktım ve hızla kemerini açarak fermuarını indirdim. Gerisi geldi.

Elini benden aldı, aletini ikimizin arasındaki o dar alana çıkarkarak iyice bedenime yaklaşınca bacağımı iyice üzerine atarak ona yöneldim.

Erkekliğine yer açmıştım, yerine gelsin istiyordum. Bir kolunu başımın altından geçirdi, dudaklarıma kapandı ve o uzun, sert aletini vajina dudaklarımın arasına götürerek ileri geri sürtmeye başladı. O an "Offf." Diyerek derin bir iç çektim. "Boraaaan." Diye devam ettim, elimi aletine götürdüm.

Yan bedenlerimizi ileri geri hareket ettirerek birbirimizi okşuyorduk. "Çok güzelsin." Diyerek aletinin ucunu girişime götürdü. Tek bir hamle kalmıştı, bir tek...
"Seni şurada sabaha kadar siksem ne olur ki?" Kendi kendine soruyor, bu ahlaksız sözleriyle beni daha da tehtik ediyordu.

Nefesimi toparlayamadan inledim. "Ahhhh! BORAN LÜTFEN." Bunu istiyordum zaten. Beni altına almasını istiyordum, hareketlenerek sabaha kadar içimde gitgel yapsın istiyordum.

Erkekliğini çok hafif girişimden içeriye ittirerek girişimde durdu. "Şimdi olmaz Yaprak." Çıkarttı, klitorisime götürerek o tepeceği hızla sağa sola savurmaya başladı. Yarım saat evvel parmaklarıyla yaptığını şimdi de erkekliğiyle yapıyordu. "Söz, seni başka bir akşam sabaha kadar becereceğim."

Kendimi ona iterek kalçalarımı hareketlendirdim. "Boran içime gir bak lüften. Lütfen çok istiyorum seni." Ağlamaklı sesimle zevkten çıldıracak gibiydim.

Sesim kısıldı, "Sabaha kadar becer beni." Ona resmen yalvarıyordum. Alnını yüzüme dayayıp itiraz ettim "Seviyorum seni, yapma." Derken uzun aletini daha da hızlandırdı. "Benim için özelsin şimdi çok erken." O da... O da çok özeldi bu yüzden istiyordum. "Seni bu gece sabaha kadar farklı pozisyonlarda defalarca boşaltırım ama içine girmem." Yapabilecek başka bir şeyim yoktu. Buna da razıydım.

Yüzünü kavradım, inleyişim odayı dolurdu ve başımı hızla sallayarak onu yalvaran sesimle öptüm. "Sabaha kadar boşalalım o zaman ne olursun Boran." Hızlanıyordum, hızlanıyordu.

İkimiz de aletini tutmuştuk. Onun o kaygan aleti elimde şekillenirken ıslaklığım yatağa damlıyordu. "Sabaha kadar.." diye inleyerek beni onayladı ve devam etti. "Kadınlığına boşalacağım." İnledi, o sana beni de "Gel sende." Diye çağırdı. Hızlandı, hızlandım. "Ohhh Boraan." Diyerek omzuna tutundum bu defa da.
Eğilerek erkekliğine bakmaya çalıştım. "Çok güzelsin, çok büyük." Sözlerim onu da beni de tahrik ediyordu. Dış dudaklarımla sardığım erkekliği beni talan ederken soluk soluğa "Sen daha güzelsin." Dedi.

"Kadınlığının avcuma doluşun o kadar farklı ki bir an önce oraya kafamı gömmek istiyorum." Başımı hızla salladım. "Benim de seni emmem gerekiyor." Bunu çok istiyordum, onu ağzımın içinde hissetmeyi.."

Onunla birlikte ileri geri hareket ederek devam ettim. "Tadını merak ediyorum." İnledi, inledim. Birbirimize sunduğumuz bu edepsiz sözler bizi sona yaklaştırırken adı dudaklarımı zevkle doldordu. O Yaprak dedi inleyerek, ben boşalırken soluk soluğa Boran...


Kalbim Kadavra (+22) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin